Gå til innhold

Katalogen fra Panduro


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor lang tid tok det før dere fikk den tilsendt? Jeg har ventet i over to uker nå, så jeg lurer på om den i det hele tatt kommer. Må jo snart bestille, hvis jeg skal få ting ferdig til jul! Bruker de lang tid på å levere varer og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så heldig å jobbe i nærheten av butikken til Panduro i Oslo, så jeg kjøpte katalogen over disk, og har heller aldri bestilt ting derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det tok faktisk litt tid før jeg fikk katalogen. 3 uker kanskje?

Jeg bestilte en stor pakke derfra nesten med en gang, og etter ca 3 uker fikk jeg pakka. Nå som det er høysesong stod det at man måtte forvente leveringstid på 14-18 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok vel ca. 2 uker tenker jeg. Og som Runa sier så er det ganske lang bestillingstid også.

Du kan jo ringe dem og høre om den er sendt? Evt. bestille på nettet hvis det er noe som du vil ha litt kvikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skjønner det er noen her inne som absolutt skal svare på alle innlegg selv om det ikke har noe med spørsmålet å gjøre....

Vil bare si at jeg er kjempefornøyd med panduro, og får varene derfra veldig raskt. Bestilte noe nylig som jeg fikk innen en uke, så jeg synes det er rart at du ikke har fått katalogen enda... Kommer sikkert veldig snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller meg aldri Pandurokatalog for jeg blir så fattig alltid.... :ler:

Oi, nå svarte jeg noe som var null verdt!

Unnskyld gjest!!

*bukker ærbødigst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok desverre man må regne med 3-4 ukers levering på katalogen ja. Synes man det er lenge og vente, kan man jo bare ta en telefon til dem og høre om de kan sende den litt raskere. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror min bestilling har blitt borte jeg. Evigheter siden jeg bestilte jo :cry:

Ville ringt til dem jeg, eller stikket innom på Striestuen i Oslo og hentet en... De er iallfall kjempehyggelige på kundetelefonen, så ringer man dit får man god hjelp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror min bestilling har blitt borte jeg. Evigheter siden jeg bestilte jo :cry:

Det tok nærmere en måned fra jeg bestilte til pakka kom. De oppgir også at i høysesongen oktober-desember er leveringstiden opptil 3-4 uker. Hvis du er usikker om de har "mistet" deg, så ta en telefon og spør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestiller man på nettet, får man vite når man kan forvente å få pakken.

Samme hvis man ringer inn en bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...