AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #1 Del Skrevet 7. april 2011 Noen andre som skal lage påskeegg til sin kjøre? Trenger litt tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 7. april 2011 #2 Del Skrevet 7. april 2011 Ja, litt blanding av noe godt og noe sexy. Er ikke bra med for mye godt, og det blir noe for oss begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. april 2011 #3 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg skal lage påskeegg til kjæresten min. Han er litt vanskelig da, for han er ikke glad i de lilla påskeeggene, og han er ikke glad i marsipan, så jeg kan ikke gi ham påskemarsipan. Men jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe sånne små potetgullposer som man får på meny, smil, kvikk lunsj og annet litt mer påskerelatert godteri. Det kommer til å være et godteriegg, sexy får han mer enn nok av ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har og lyst å gi et påskeegg til kjæresten min. Men han liker ikke godteri så godt. Noen som har tips til hva jeg kan fylle påskeegget med som ikke er Godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smart Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Graviditetstest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 7. april 2011 #6 Del Skrevet 7. april 2011 Noen som har tips utenom sexy og gravidigetstester? Er jo bare det det går i i disse trådene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuline Skrevet 7. april 2011 #7 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis han liker å lese kan du kjøpe en krimbok til han. En krimserie/film på dvd er jo også et alternativ. Noen pils/en flaske vin. Kinobilletter. Skismørning hvis dere skal på fjellet. Solbriller. Personlige gavekort med f.eks lovnad om frokost på sengen en dag i løpet av påsken. Det var det jeg kom på i farten.. Håper det var noen tips du kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 7. april 2011 #8 Del Skrevet 7. april 2011 Smågodt, flaxlodd, billetter til fotball/kino/konsert, tyggegummi, nøtter, smykke, undertøy, smågodt, massasjeolje, fine ord eller smågodt. Nevnte jeg smågodt? Mmm, smågodt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå