Gå til innhold

Jeg har hevnet meg på eksen

Gjest jaja

Anbefalte innlegg

Det var ikke lurt, men det føltes som en bombe av negative følelser kom ut og jeg nå er over ham...Kompliserte saker som førte til dette. Vet ikke hva konsekvensene blir, men driter i det. Er ikke stolt av at jeg har hevnet meg på hans mest såre punkt. Men likevel har jeg gjort det og det føles godt...Gjør det meg lettere gal? Det føles som proppen er ute etter ett år med vond kjærlighetssorg og et ødelagt selvbilde pga han. Hvordan har andre hevnet seg?

(Dropp det dere som bare vil skjelle og smelle fordi en menneskelig reaksjon kom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du følte behov for å hevne deg når det var et vondt brudd. Det gjør det kanskje enklere å gå videre? Men hva var det du gjorde?

Jeg har dessverre ingen historier,for jeg har ingen ekser. Er i mitt første og eneste forhold nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du følte det var rett der og da! :) Kjør på!

Men husk at det er en barnslig måte å takle motgang på, og er noe man strengt tatt bør prøve legge av deg! :)

Men støtter deg helt og fullt.

Jeg har desverre ikke gjort mye hevn, bare tatt over noen av vedkommendes tidligere gode venner... men er ikke stolt i ettertid på hvordan det ble gjort :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare veldig nysgjerrig hva du har gjort :)

Hva betyr det egentlig for oss hva hun har gjort???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle hun har drept hans mor eller noe, så burde vi vel kanskje ikke gi henne vår støtte :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, TS lurer jo på hvordan andre har hevnet seg, og da er det vel greit å spørre om hvordan hun selv gjorde det? ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen å komme med selv men vil gjerne høre hva du gjorde som hevm :D

Min type var utro mot meg med minst 4 forskjellige jenter nå mens jeg nå er gravid! :(

Da skal jeg love at ordet hevn har blitt tenkt utallig mange ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle hun har drept hans mor eller noe, så burde vi vel kanskje ikke gi henne vår støtte :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her...Veldig lite elegant...nei, jeg har ikke drept hans mor men har gitt hint til arbeidsplassen hans om noe han ikke burde gjort....Ikke lurt...Men godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen å komme med selv men vil gjerne høre hva du gjorde som hevm :D

Min type var utro mot meg med minst 4 forskjellige jenter nå mens jeg nå er gravid! :(

Da skal jeg love at ordet hevn har blitt tenkt utallig mange ganger!

Du bekrefter en teori jeg alltid har hatt. ALLE menn er utro når dama er gravid. Fy faen så drittsekk det går an å bli. Stakkars deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her...Veldig lite elegant...nei, jeg har ikke drept hans mor men har gitt hint til arbeidsplassen hans om noe han ikke burde gjort....Ikke lurt...Men godt!

Noen ganger er det deilig å blåse i all fornuft å bare gjøre det man føler for der å da.

Hevnen din høres jo ganske harmløs ut. Det vil bare gå utover din X, å har han gjort noe han ikke burde i jobbsammenheng, får han ta konsekvensen av dette :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bekrefter en teori jeg alltid har hatt. ALLE menn er utro når dama er gravid. Fy faen så drittsekk det går an å bli. Stakkars deg. :klemmer:

Jeg kan "trøste" meg med at han var visst utro med flere damer før jeg ble gravid og :S

Så er nok ikke bare fordi jeg er gravid,han er bare rett og slett drittsekk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er vel litt i overkant. Jeg vet om minst en som ikke har vært det. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst å hevne meg på en eks utallige ganger, men har ikke gjort det til nå.

Jeg sitter med en god del informasjon som jeg vet kan ødelegge hans nye forhold. Jeg vet at han har vert utro med nye dama mere en en gang og jeg har en hel haug med meldinger han har sent meg angående tanker om deres forhold ol.

Jeg har valgt å ikke si noe siden det vil såre henne, men gud så den idioten hadde fortjent å kjenne hvordan det er å bli tråkket på og såret.

Denne ble anonym gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seniorita

Jeg har hatt lyst å hevne meg på en eks utallige ganger, men har ikke gjort det til nå.

Jeg sitter med en god del informasjon som jeg vet kan ødelegge hans nye forhold. Jeg vet at han har vert utro med nye dama mere en en gang og jeg har en hel haug med meldinger han har sent meg angående tanker om deres forhold ol.

Jeg har valgt å ikke si noe siden det vil såre henne, men gud så den idioten hadde fortjent å kjenne hvordan det er å bli tråkket på og såret.

Han hørtes ut som en skikkelig drittsekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er vel litt i overkant. Jeg vet om minst en som ikke har vært det. :lur:

Det var selvsagt satt litt på spissen. Men mange er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hevnet meg med å fortelle det du vet :D

Han fortjener det virkelig!

Å synes damen fortjener å vite at hun er sammen med en som er utro mot hun.

Jeg ville hvertfall ha vitet det visst min gutt var utro mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...