Gjest Kristine Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Hei!! tusen takk til alle som gidder å sette av noen få minutter av kvelden/dagen til å hjelpe meg med et lite problem jeg har! som selvfølgelig er et STORT problem for meg! Først litt bagrunn om meg: jeg er en jente i beg. av 20 årene som jobber i en kantine i en bedrift. jeg kan si om meg selv at jeg er en normal jente, blir litt lett flau(som medfører at jeg gjør skikkelige dumme ting)ellers er jeg litt barnslig av meg, har et søtt annsikt, som overalt hvor jeg er får skryt for. på jobben, ja flere har sagt det til meg første gang jeg har snakket med de. så jeg er nok litt penere en gjennomsnittet. ellers er jeg ikke særlig høy, og normal vekt.. ja, egentlig ganske normal! saken er at en av snekkerne som fortiden jobber for å bygge ut noe for bedriften jeg jobber i er omtrent alltid i kantina. er ofte siste person som forlater kantina og smiler alltid hyggeligt til meg. det var også engang for ca. en måned siden at jeg flørtet litt med ham, han smilte og (jeg trodde han var med på flørten, men??!) så skjedde det at han plutselig ikke møtte opp i kantina på leeenge, enda jeg vet at han jobbet der! og ignorerte meg litt når han endelig møtte opp tilslutt!!:S men nå er han back in buisness og møter alltid opp, legger alltid merke til meg (mener jeg)smiler, osv. jeg blir også usedvanelig glad når jeg møter på ham! et smil fra ham og jeg er plutselig kjempe glad. Har ikke snakket eller tenkt så masse på ham før i det siste. og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. er jeg forelska , eller ??hvordan vet jeg det?! og er han forelska, eller bare snill og hyggelig??! hva tror dere?? litt info om gutten, er at han er også i beg. av 20 årene., og er en skikkelig blid og god gutt. skikkelig avslappa og kul! sist jeg så ham, hadde alle gått, untatt han,og han tok med seg litt mer mat og gikk til sist. (var meg og noen andre på jobb da) et annet tilfelle var at jeg gikk forbi ham her om dagen, sammen med noen veninner, og da kikket han opp og smilte til oss, og jeg møtte blikket hans, og han smilte enda mer!! kjærlighet er noe rare greier!som jeg ikke skjønner meg på.. derfor trenger jeg hjelp.. det som er trist er at prosjektet de guttene holder på med skal stå ferdig i juni og da er det over.. han bor langt unna meg, og jeg vet ikke om jeg ser ham igjen etter det! :S så jeg må liksom prøve å finne litt utav dette her da! er det noe å satse på eller er det bare tidssløs? jeg står klart og tydelig for at GUTTEN MÅ/SKAL TA INITIATIVET TIL DATEING OG (egentlig flørting og) så jeg må vell kanskje vente og se.. men det er sikkert noen mer erfarene mennesker der ute når det gjelder kjærlighet, er dette starten på noe eller er det bare normalt å omgås slik!?? jeg vet det er litt tidlig/unormalt å si, men magefølelsen sier at dette er gutten for deg livet ut!!!!! føleer meg litt dum etter å ha skrivd alt dette merkelige stoffet her men, takk for at du leste og TUSENTAKK FOR SVAR PÅ FORHÅND, setter utrolig stor pris på folk som giddder å bry seg!! det er ikke så lett å ta opp dette med noen rundt meg.. mega pinlig!! :S :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelvesteTerese Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 Prat med han! Ta initiativ du også, trenger ikke være HAN som tar det først Men du må også kanskje forberede deg på at han kanskje er opptatt, og at det kanskje er derfor han tar litt avstand også. Men som sagt, prøv deg fram, og bli litt kjent med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glawii Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor skal gutten ta iniativet til evt date? Jeg har begynt å gjøre det selv, og jeg har ikke møtt en eneste gutt som ikke liker det. Hva har du å tape liksom? Sikkert litt kleint i begynnelsen vis han sier nei, men det går fort over. Go for it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kristine Skrevet 7. april 2011 #4 Del Skrevet 7. april 2011 takk for svar!! : D ja, bør vell kanskje ta litt initiativ å prate med han iallefall!! han er heldigvis ikke opptatt :D har bare den instillinga i hodet at gutten "frir" / tar første steget.. men de er heldige dere jenter som ikke har den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glawii Skrevet 7. april 2011 #5 Del Skrevet 7. april 2011 Det var vel mer vanlig før tenker jeg. Er mer likestilt nå, men jeg syntes no at gutten kan være litt mer pågående, eller være litt den "romantiske" og at de skal spandere litt mer enn jenten. Men jeg liker å spandere på gutten og er ofte jeg gjør det, selvom jeg har lite penger Go for it! Som jeg sa i forrige innlegg, hva har du å tape? Det er sååå mange gutter her ute at det finner mangen som er "the one". Er ikke han interresert, så er det hans tap, da satser du på en bedre gutt som fortjener deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå