Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Og han ser henne ganske ofte også.. Han forteller det alltid til meg. Ihvertfall får jeg høre det ofte. Nå har han også fortalt at hun så såååå lenge på han...så stolt liksom! Huff, jeg merker jeg blir sjalu..og vet ikke hvordan jeg skal takle det. Skulle ønske jeg kunne si at han har valgt meg, men så trygg er jeg ikke på han og vi har hatt våre konflikter siste tiden. Skal jeg anse dette som slutten kanskje..bare la han gli unna?? Han er ganske kjekk så det er ikke overraskende om hun også synes det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyNinja Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Synes det er vel, eh pinligt at menn kommer hjem til dama si og sier noe slikt.... Greit å si det for å si det, en gang, men gjentatte ganger Du får snu om rollene - hva hadde grunnen vært vis du skulle ha sagt noe slikt til ham? Kanskje at han skulle blitt bevist på at han har en kjekk dame, du er attraktiv, du kan få noe bedre, du ønsker oppmerksomhet, vil at han skal bli littegrann sjalu å få den kun ´min´ dame, skryte litt. Så vi får tro at han mener dette da, ønsker litt mer oppmerksomhet og pleie Ingenting er som å høre på en mann som drømmer om en annen dame. Da hadde jeg smilt og sagt, go fech - har du lyst har du lov, noe jeg ikke gidder, er å ha et forhold til noen som ønsker å være på et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Synes det er vel, eh pinligt at menn kommer hjem til dama si og sier noe slikt.... Greit å si det for å si det, en gang, men gjentatte ganger Du får snu om rollene - hva hadde grunnen vært vis du skulle ha sagt noe slikt til ham? Kanskje at han skulle blitt bevist på at han har en kjekk dame, du er attraktiv, du kan få noe bedre, du ønsker oppmerksomhet, vil at han skal bli littegrann sjalu å få den kun ´min´ dame, skryte litt. Så vi får tro at han mener dette da, ønsker litt mer oppmerksomhet og pleie Ingenting er som å høre på en mann som drømmer om en annen dame. Da hadde jeg smilt og sagt, go fech - har du lyst har du lov, noe jeg ikke gidder, er å ha et forhold til noen som ønsker å være på et annet sted. Neida, det gjør ikke noe...Han sier ofte han elsker meg. Og jeg elsker han. Han er den vakreste og mest sexy mann jeg vet om... Og han sa han falt for meg ved første blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2011 #4 Del Skrevet 9. april 2011 Og han fikk meg til å bleke mitt mørke hår lik hennes...Og ville også at jeg skulle klippe det slik som hennes! Så, hmmmm, han var kanskje ikke helt god likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #5 Del Skrevet 10. april 2011 Men jeg regner med at han er fornøyd nå. Jeg forteller ihvertfall om at jeg er singel..i motsetning til han som bare flytter ut uten ett ord om det på forhånd. Selv om det er på nett. Men jeg har da vist han denne diskusjonen og han leser. Hehe. Jeg ler ondskapsfullt. Et siste stikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 10. april 2011 #6 Del Skrevet 10. april 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner enois, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 Men jeg regner med at han er fornøyd nå. Jeg forteller ihvertfall om at jeg er singel..i motsetning til han som bare flytter ut uten ett ord om det på forhånd. Selv om det er på nett. Men jeg har da vist han denne diskusjonen og han leser. Hehe. Jeg ler ondskapsfullt. Et siste stikk. Men hvorfor bry seg om det likevel er slutt? Du er vel den samme dama som han typen behandla som ei hore, eller noe sånt? I så fall kan du heller være glad du er kvitt han, enn å bekymre deg om hva han mener om andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå