Gå til innhold

KG på jobb?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Joda' date=' jeg bruker sikkert litt for mye tid på jobben på KG! Skal ærlig innrømme det.[/quote']

:oops: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hvor sitter du og skriver dette innlegget ditt??? Venter du også å få seriøse svar fra folk som sitter på jobben? Da vil jo du være med på å bidra til lavere arbeidsmoral ved å be folk om å svare på innlegget ditt!!!

OK!!! Idag tror jeg at jeg har vært konstant pålogget siden klokka elleve.......

Litt motsetninger mellom i går og i dag med andre ord? Hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være pålogget 4 timer pr. dag, men jeg sitter ikke å leser/skriver i 4 t. pr. dag for det. Er nok det Chimp også mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kan være pålogget 4 timer pr. dag' date=' men jeg sitter ikke å leser/skriver i 4 t. pr. dag for det. Er nok det Chimp også mener.[/quote']

Jeg skjønte jo egentlig det da. Moro å være kverulerende når man er gjest skjønner du :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt motsetninger mellom i går og i dag med andre ord? Hmm.....

Nei, slett ikke motsetninger.....Svaret mitt var ironisk ment til den som startet tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter de litt "krasse" svarene å dømme, så tror jeg jammen noen følte seg "truffet"....

Nei, jeg er ikke på jobb...

Nei, jeg har ikke tilgang til internet fra jobb...

Noen bruker en del av arb.tiden til private telefonsamtaler, kopiering o.l.

Jeg vet at det reageres noen plasser, får t.d. ikke ha med pr.mobiltelefon. Skjønner godt at sjefen reagerer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...