Gå til innhold

KG på jobb?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Virker som det er veldig stor aktivitet midt på dagen her, særllig midt i uka, og ikke så mye i helgene som i uka. Er det flere som sitter på jobben og er her inne samtidig?

Ikke bra............... Hvis jeg hadde vært sjefen deres og ferska dere å sitte her inne på jobb (dere som gjør det da naturligvis), hadde jeg blitt direktre sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor sitter du og skriver dette innlegget ditt??? Venter du også å få seriøse svar fra folk som sitter på jobben? Da vil jo du være med på å bidra til lavere arbeidsmoral ved å be folk om å svare på innlegget ditt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvor sitter du og skriver dette innlegget ditt??? Venter du også å få seriøse svar fra folk som sitter på jobben? Da vil jo du være med på å bidra til lavere arbeidsmoral ved å be folk om å svare på innlegget ditt!!!

Jeg sitter hjemme og er sykemeldt hvis du lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter hjemme og er sykemeldt hvis du lurer...

Ah, derav det skinnhellige innlegget... Vel jeg skal ikke bry deg om du ikke bryr meg - avtale? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg stilte et spørsmål om noen av dere skrev her inne på jobb, for det er det jo tydeligvis. Noen skriver jo det i innleggene sine også.

For min egen del har jeg ikke tilgang på datamaskin på min jobb, så jeg får nok ikke sittet her uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen skriver fra jobb, noen er (som deg) hjemmeværende av forskjellige årsaker.

Jeg skriver fra jobb, hva du synes om det er for meg likegyldig. Jobben min kan uten problemer sjekke hva jeg gjør på datamaskinen min i arbeidstiden dersom de ønsker å sjekke meg.

Så lenge man gjør en tilfredsstillende jobb, er det vel kanskje ikke nødvendig å snike etter hva de ansatte gjør i tillegg? :wink:

At mange av de som er hjemme allikevel skriver mest aktivt på ukedagene er vel ikke så skrekkelig rart? Du skriver jo selv på denne tiden!

Er man hjemme, av hvilken som helst grunn, så kan man allikevel ha mann/samboer/kjærste/barn/venner etc som jobber/går på skole på dagtid i ukedagene, men som har fri i helgene og på kveldstid, og da er det vel mest naturlig at man bruker tid her når andre ikke har fri, mens man bruker tid sosialt når andre har fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Når det er rolig på jobb og sjefen ikke er der hender det at jeg skriver fra jobbens datamaskin.

Ikke fryktelig dårlig samvittighet for det, men nå skjer det ikke så ofte da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er veldig stor aktivitet midt på dagen her, særllig midt i uka, og ikke så mye i helgene som i uka. Er det flere som sitter på jobben og er her inne samtidig?

Ikke bra............... Hvis jeg hadde vært sjefen deres og ferska dere å sitte her inne på jobb (dere som gjør det da naturligvis), hadde jeg blitt direktre sint.

Synes det er litt påfallende at ovenstående innlegg er det ørtende som omhandler "KG på jobb ?" i løpet av få måneder.

Noen er tydeligvis glad i å "ta" andre og vise seg som "dydmønster"....

HVA får egentlig du som skrev dette ut av det ?

Glede i å finne ut at andre "lurer seg unna to minutter i ny og ne med KG? "

Ærlig talt! Har du vært her litegrann, så har du sannsynligvis sett denne tendensen noen ganger før...

Men takk for at du passer på oss! :roll:

Just for the record : jeg er arbeidsledig og mye av tiden bruker jeg bl. a på pc`n -> for å lete etter jobber, og rundt om kring i butikker og bedrifter og leverer CV`r.

Spennende ? :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surfer i arbeidstida, men kun i stille perioder.

Jeg kan selvfølgelig sitte og tvinne tommeltotter isteden, men synes nettet er et ypperlig tidsfordriv mens jeg venter. Shoot me.. :roll:

Så det går ikke utover andre ting som burde vært gjort, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min synes faktisk det er helt greit at jeg surfer på nettet i arbeidstiden. Så lenge det ikke går ut over jobben min, gir han faktisk benger'n i hva jeg gjør i dødtiden. (og den er det mye av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Sjefen min synes faktisk det er helt greit at jeg surfer på nettet i arbeidstiden. Så lenge det ikke går ut over jobben min' date= gir han faktisk benger'n i hva jeg gjør i dødtiden. (og den er det mye av

:ler: Det er sant det. Sjefen vår er ganske kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, hva slags jobber har dere, hvor det er dødtid da? Kan dere ikke gjøre noe annet arbeid i steden?

Huff, jeg er ikke sinna altså, bare nysgjerrig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske fri jobb - har oppgaver som skal gjøres og jeg kan velge selv når bare de er gjort innen fristen. Da er det ok å ta noen pauser med KG.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg gjør jobben min, er det faktisk ingen som bryr seg om når jeg gjør den og når jeg holder en pause på KG, VG eller andre nettsteder. Heldigvis har jeg ikke en jobb der noen kikker meg over skulderen hele tiden. Frihet under ansvar kalles det kanskje? For jeg gjør alltid jobben min og noen ganger mer til!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, hva slags jobber har dere, hvor det er dødtid da? Kan dere ikke gjøre noe annet arbeid i steden?

Huff, jeg er ikke sinna altså, bare nysgjerrig! :ler:

Nå er jeg student, og styrer dagen min som jeg selv vil. Men en av de jobbene jeg har hatt før var en jobb med nesten bare dødtid. Jeg satt i en resepsjon, hadde noen ytterst få skriveoppgaver - kanskje en times tid hver dag, men det viktigste med jobben min var rett og slett å VÆRE tilstede i resepsjonen. UTROLIG kjedelig jobb :roll: Skulle ønske jeg hadde visst om KG på den tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva slags jobber har dere, hvor det er dødtid da? Kan dere ikke gjøre noe annet arbeid i steden?

Huff, jeg er ikke sinna altså, bare nysgjerrig! :ler:

Her jeg jobber er det til tider MYE dødtid. Er It-konsulent og sitter på support. For tiden er det lite telefoner og blir bare sittende som telefonvakt. Det er jo bedre å surfe på nettet enn å glane i veggen. Jeg gjør alltid jobben min (og litt til) og prioriterer aldri surfing foran jobb. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre tar røykepauser, jeg tar KG-pauser. Noen av de andre ikkerøykerne på jobben min har dilla på skihoppspill på datamaskin, det er deres pauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...