Gjest Rosebedd Skrevet 6. april 2011 #1 Del Skrevet 6. april 2011 Vi var hos svigers i går for å spise middag, og tror du ikke svigermor sa at jeg måtte roe ned på bernais sausen!?????? HVA SKAL DET BETY LIKSOM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 6. april 2011 #2 Del Skrevet 6. april 2011 ... at hun ville du skulle ta mindre..? Trenger jo ikke være noe negativt ladd i fht. vekt om det er det du tenker. Kan jo være så enkelt som at hun var redd dere skulle gå tom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #3 Del Skrevet 6. april 2011 Haha, da hadde jeg blitt svært fornærmet og flau, faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #4 Del Skrevet 6. april 2011 Regner med de fleste er klar over at bernaise er en veldig fet saus, så det skulle vel neppe være nødvendig å påpeke det for deg. Hun er vel en av de som føler de kan si hva de vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #5 Del Skrevet 6. april 2011 Tenker også at det var fordi de andre også skulle få litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 6. april 2011 #6 Del Skrevet 6. april 2011 Er det en familie på 5, så må man beregne sausen på 5. En hel skål med saus blir vel for mye og en liten "dæsj" med saus blir for lite. Så hvor mye tok du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelvesteTerese Skrevet 6. april 2011 #7 Del Skrevet 6. april 2011 Uff, slike kommentarer synes jeg man kan spare seg for, det er jo rett og slett frekt! Enkelte folk må bare "tenke høyt" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 6. april 2011 #8 Del Skrevet 6. april 2011 Det kommer jo anpå hvorfor hun sa det da? Var det lite saus? Eller andre grunner?! Uansett - det går jo an å ordlegge seg annerledes og har man laget lite av noe når man serverer middag så kan man jo bare si fra før alle forsyner seg.. Hehe - spent på hvor mye du tok?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #9 Del Skrevet 6. april 2011 Kjerringa burde ha sørget for å lage nok saus...Eventuelt burde hun ha hatt en pose ekstra saus i bakhånd. Man sier da ikke til gjestene at de er grådige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #10 Del Skrevet 6. april 2011 Vi var hos svigers i går for å spise middag, og tror du ikke svigermor sa at jeg måtte roe ned på bernais sausen!?????? HVA SKAL DET BETY LIKSOM? ... at hun ville du skulle ta mindre..? Trenger jo ikke være noe negativt ladd i fht. vekt om det er det du tenker. Kan jo være så enkelt som at hun var redd dere skulle gå tom? Tenker også at det var fordi de andre også skulle få litt. Er det en familie på 5, så må man beregne sausen på 5. En hel skål med saus blir vel for mye og en liten "dæsj" med saus blir for lite. Så hvor mye tok du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #11 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg tenker at du enten er litt vel hårsår eller at du tøyser med oss, Rosebedd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #12 Del Skrevet 6. april 2011 Må le litt, jeg også, av svarene. Skjønner dere ikke at tråden er tull? Går vel ikke an å bli mer opplagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. april 2011 #13 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Javel. Du har vel vorte feit, då. Så det var nok berre ein hjelp i den strengt naudsynte slankinga. Endret 6. april 2011 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #14 Del Skrevet 6. april 2011 Må le litt, jeg også, av svarene. Skjønner dere ikke at tråden er tull? Går vel ikke an å bli mer opplagt. hvem vet.. det finnes vel de som forsyner seg GREIT mye og de som lider av munndiare! hadde vært gøy om det var sant og visst hvor mye saus som ble lesset på tallerkenen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2011 #15 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg tenker at du enten er litt vel hårsår eller at du tøyser med oss, Rosebedd. Synes ikke ts var hårsår dersom dette virkelig hendte.Man hinter da ikke til gjester om at de er griske.Har man satt frem mat må man regne med at gjestene forsyner seg.Det var bearnaisesaus hun forsynte seg mye av, ikke gåselever eller russisk kaviar.Bearnaisesaus koster rundt ti kroner pr pose.Burde være en smal sak og lage mere dersom de gikk tom pga ts. Kjerringa var frekk mot ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #16 Del Skrevet 6. april 2011 Denne tråden har potensiale til å bli en "Pet-tråd". Er det deg Pet, in descuise? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 6. april 2011 #17 Del Skrevet 6. april 2011 Denne tråden har potensiale til å bli en "Pet-tråd". Er det deg Pet, in descuise? Nei, jeg får bare poste på Snikk-snakk og Skråblikk hvis det dreier seg om en ikke helt A4- problemstilling. Ellers er det på hue og ræva ut. Dette hadde nok blitt for sterk kost hvis det var jeg som var ts. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #18 Del Skrevet 6. april 2011 in descuise? Bare for å pirke, så heter det "in disguise". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #19 Del Skrevet 6. april 2011 Bare for å pirke, så heter det "in disguise". Takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #20 Del Skrevet 6. april 2011 første som falt meg når jeg leste dette var "alle elsker raymond" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå