Gå til innhold

Sambo går bevisst inn for å legge på seg :(

Gjest tine

Anbefalte innlegg

Gjest norah

Jeg er vant med sixpack på kjærestene mine... Jeg vil jo ikke ha en mann med en stygg mage :(

Stakkars deg, da.

Du får dumpe ham. Høres ut som dere er like kroppsfikserte begge to, sørgelig nok....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, da.

Du får dumpe ham. Høres ut som dere er like kroppsfikserte begge to, sørgelig nok....

Jeg vurderer det :sjenert: Synes det er så ekkelt med feite mannfolk jeg ser på byen... vil ihvertfall ikke ha sex med en :kvalm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer det :sjenert: Synes det er så ekkelt med feite mannfolk jeg ser på byen... vil ihvertfall ikke ha sex med en :kvalm:

:klaske:

Dump ham, du. Det er nok det beste. Da kan han finne noen som liker ham for hvem han er, og ikke bare pga. utseendet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zitzit

Jeg er vant med sixpack på kjærestene mine... Jeg vil jo ikke ha en mann med en stygg mage :(

Skulle ønske jenta mi tenkte som deg. Hun vil at jeg feter meg opp så hun slipper de harde magerutene:P Folk er forskjellige, kjæresten din bestemmer selv over kroppen sin. Uansett, virker ikke som om du kan mye om kroppsbygging, fult mulig å bygge seg svær og likevel ha tydlig markerte muskler, handler om fettprosenten på kroppen. Hvis du ikke takler at han vil endre kroppen sin, bør du heller la han gå å finne seg ei som liker han for noe mer enn 6-packen, akkurat som at du kommer til å trenge en som er gla i deg uansett, den dagen kroppen din forfaller når du skal bære fram dine barn og alderdommen setter sine spor;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de finnes, og de er ofte fine de, men da er ikke muskeltekstur så tydelig...

Men det har ikke noe med helse og gjøre (siden du nevnte det i innlegget ditt). At en mann har sixpack, betyr ikke at han er sunnere og vil leve lenger enn en som ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men ts, om han "bulker" så er det for å gjøre musklene større. Skal man bygge muskler så må man ha næring, og det kan være nødvendig med en midlertidig vektøkning. Men, man kan også deffe ned fettet for å gjøre de nybygde musklene mer synlige.

Så du risikerer bare at han får finere magemuskler som han senere gjør mer synlige, altså at han blir heitere enn før. Og det er vel ikke synd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo hende at han bulker feil da. Mange som spiser for mye på en bulk, og spiser "feil", slik at de legger på seg for mye fett. På en vanlig bulk skal man spise akkurat nok overskuddskcal slik at kroppen kan bygge muskler. All næring som kroppen ikke trenger blir lagret som fett.

Mulig gutten din spiser i hytt og pine uten å tenke på kcal? Da er det ikke rart han blir feit... Og kroppen trenger proteiner for å bygge muskler. Men det vet vel han alt om.:)

Endret av per78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har ikke noe med helse og gjøre (siden du nevnte det i innlegget ditt). At en mann har sixpack, betyr ikke at han er sunnere og vil leve lenger enn en som ikke har det.

Hm... leste at sixpack er veldig få som kan ha pga gener osv. Er ikke så opptatt av at han har sixpack, mer tydelige muskler på armer/bein, fin liten rompe.

Og jo, det er sammenheng mellom vekt og hjerteinfarkt - jo mer man veier, jo hardere må hjertet jobbe - se på alle de overvektige om sommeren - de blir fort svette og slitne, er ikke du enig? Normalvektig er sikkert den sunneste måten å være på, men jeg liker som sagt de med minimalt med fett på kroppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...