Gå til innhold

Hva får dere i julestrømpen?


Theolina

Anbefalte innlegg

Søsknene mine og jeg har alltid fått julstrømpe, men jeg lurer på åssen det blir i år siden jeg skal jobbe og ikke kommer til foreldrene mine før på ettermiddagen. Moren min har sagt at vi skal få julestrømpe og påskeegg frem til det blir barnebarn, men ingen av oss har fått barn ennå.

Vi pleide alltid å få noe i julestrømpa å drive med utover dagen slik at julaften ikke skulle bli så lang og mamma fikk ordnet det hun skulle. Nå pleier vi å få:

marsipangris (nonstop til meg siden jeg ikke tåler nøtter)

rosineske

en liten bok med dikt ell. eller en cd

til alle sammen:

et spill

julehefter

Familien min er veldig glad i å spille spill, og for meg er jula det å sitte sammen og kose oss med å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegeita kom aldri på besøk til meg da jeg var liten. *Vræææl* :grine: , Men jeg har ordna en avtale med geita nå, sånn at samboeren fortsatt får strømpen full.

Det var nok ikke så lett for julegeita å spore opp samboeren etter vi flytta sammen, derfor måtte jeg hjelpe litt til med det. :D I fjor ordna geita masse godis til min kjære, og siden samboeren en gang for lenge siden sa at han heller ville foretrukket et skrujern i stedet for blomster, så fikk ha jammen det også! :hoho:

I år blir det nok en sånn tennissjokolade- tingsetangs og annet godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og søsteren min får fortsatt julestrømper med godteri og en liten morgengave med pappa! Det er kjempekoselig, og har ikke tenkt og be han slutte med det selv om jeg er 24 år. Dette er de årene vi overnatter der fra lille julaften til julaften. Og det skal vi gjøre i år! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...