Gå til innhold

Du som har a-b cup.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har liten bcup. Hadde de vært runde hadde jeg vært fornøyd, men de er helt spisse. En eks hintet hele tiden om silikon, og en annen eks sa rett ut at de skulle vært større! Har alltid hatt komplekser for dem, og dette gjøre det ikke akkurat bedre=( Hvorfor kunne jeg ikke blitt litt heldigere å få ordentlige pupper.

Vet du hva, da har du rett og slett funnet deg drittsekker! Du finner deg en gutt som liker deg akkurat som du er, da vil du nok merke at selvtilitten går opp :) Jeg har også spisse pupper, men etterhvert vil de nok bli runde :)

Jeg har 75 b, en litt mindre enn den ene som plager meg litt, men er fornøyd! Nå vokser de som bare rakker, men håper på å alltid ha små pupper, da jeg ikke synes store pupper er praktisk! Kjenner mange venniner som har tatt silikon og de sier det er mye de ikke kan ha på seg fordi det ser slutty ut og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, da har du rett og slett funnet deg drittsekker! Du finner deg en gutt som liker deg akkurat som du er, da vil du nok merke at selvtilitten går opp :) Jeg har også spisse pupper, men etterhvert vil de nok bli runde :)

Jeg har 75 b, en litt mindre enn den ene som plager meg litt, men er fornøyd! Nå vokser de som bare rakker, men håper på å alltid ha små pupper, da jeg ikke synes store pupper er praktisk! Kjenner mange venniner som har tatt silikon og de sier det er mye de ikke kan ha på seg fordi det ser slutty ut og stygt.

De blir vel ikke runde etterhvert når de alltid har vært slik. Er 21, så de vokser nok ikke til en annen form nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70a, hadde jo vært glad om de var litt større. Men jeg er jo ikke mer enn 158cm over bakken og 43kg så det hadde sett rart ut med svære pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 70a, hadde jo vært glad om de var litt større. Men jeg er jo ikke mer enn 158cm over bakken og 43kg så det hadde sett rart ut med svære pupper..

Jeg ligger 6 kg under deg, og er 4 cm lavere. Har 60-65a (noen ganger b) selv. Enig i at vi kler litt mindre pupper! Dessuten er det veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir vel ikke runde etterhvert når de alltid har vært slik. Er 21, så de vokser nok ikke til en annen form nå

De vokser som bare det nå :) Så jeg tror nok at de blir litt mer runde, og når jeg blir gravid feks... min bestemor + mor har hatt små pupper spisse når de var yngre, men nå har de ekstreme.. hehe :) Så man vet jo aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 75b eller 80a - en håndfull!

Pleide være rimelig missfornøyd da jeg var yngre.. Men det forandret seg da jeg ble litt eldre..

Er nå snart 24år :)

Har aldri fått klager, å er en fryd å måtte slippe lete etter BH-er som passer eller bikini-topper som skal holde disse enorme brystene på plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hadde det var jeg fornøyd. Var ganske mager og hadde dette til jeg var ca 25... Så gikk jeg opp noen kilo, og er fornøyd nå også.

Whats not to like?? :fnise: booba are boobs :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...