Gå til innhold

Du som har a-b cup.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne aldri falt meg inn å ødelegge puppene mine med silikon.

Å hva mener du egentlig med at puppene blir ødelagt med silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsTux

Jepp, er fornøyd. Har iallfall innsett at det er slik de er :fnise: Men jeg var nok mer fornøyd før jeg fikk barn, da var de veldig fine på form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva mener du egentlig med at puppene blir ødelagt med silikon?

Jeg mener at silikon er en uting. Det er noe usikre jenter tar for å fikse et fucked up selvbilde og for å kunne passe bedre inn i det kommersielle skjønnhetsbildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten b-cup, og kunne ikke vært mer happy!

Elsker at de er passe små, runde, faste og myke. Har en slank figur, så de passer også perfekt til kroppen min.

Kunne aldri falt meg inn å ødelegge puppene mine med silikon.

Så happy var jeg også, helt til barna kom. Vi kan snakkes hvis du en dag får barn og puppene

dine ramler sammen som en ballong ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en b-cup og er veldig fornøyd med det.Har aldri ønsket meg større pupper og syns at de passer fint til min kropp :)

Samme her. Blitt litt heng etter å ha ammet tre barn. Men vil ikke ha noe inni de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så happy var jeg også, helt til barna kom. Vi kan snakkes hvis du en dag får barn og puppene

dine ramler sammen som en ballong ;)

:sjokkbla: Bra jeg ikke har noen planer om barn overhodet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 70c/75b og er kjempe fornøyd! :)

Hadde bare sett rar ut med store pupper. Er mer fornøyd med små pupper med normale nipples og flott fasong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker puppene mine. De er ikke så store, men de passer helt perfekt til kroppen min. De er myke å ta på og er veldig følsomme, så de gjør jobben sin helt utmerket :) Å putte noe fremmed inni puppen virker for meg helt grotesk, kunne aldri funnet på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70AA, de er flotte og jeg har aldri fått negative tilbakemeldinger eller kommentarer fra menn. Fra kvinner derimot…

Det er vanskelig å finne klær som passer, det gjør det også vanskeligere å bære kroppen med stolthet. Kunne godt tenkt meg en b-cup, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, det er deilig å ha små. Jeg var 90E og hatet det. Etter en lenge etterlengtet operasjon i fjor, er jeg nå 80B.

Det er så deilig, så jenter, vær lykkelig at dere har små bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baben

Jeg er typ 70AA, er ikke fornøyd. Klarer å leve med de, men får i perioder veldig lav selvfølelse pga de. Da føler jeg meg u-kvinnelig og ufullstendig, på en måte. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 70B, kunne ikke vært mer fornøyd. Før hadde jeg komplekser fordi de var små, men nå er jeg bare kjempehappy. De holder seg der de skal, er runde og fine og de passer til min høye slanke kropp. Aldri i livet om jeg ville tatt silikon. Det ser så dumt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Kommer veldig an på BH merket, men jeg veksler mellom B+ til C minus. Ish.

Som ung ønsket jeg meg selvsagt(?) større bryster, men når jeg da endelig fikk en solid D- cup, da var det styrete...De så ikke veldig store ut eller ble rammet av tyngdekraften, men upraktisk var det.

Var mange topper jeg ikke kunne bruke(puppene hoppet nærmest ut), og skjorter til jobb var bare å glemme da knappen ved puppene bare spriket...(hello girls...)

Og så bunaden da....samboer måtte dra igjen sølvlenken mens jeg gjorde puppene så små som mulig og jeg fikk jo nærmest respiratoriske problemer resten av dagen(husk å ikke puste for dypt inn....) :fnise:

Ikke brydde mannfolka seg nevneverdig heller, så hadde jo ingen fordeler igrunnen.

Så for meg ble større pupper bare stress og mindre utvalg i klær.

Min søster har alltid hatt store(men pene) bryster, og hun har faktisk tatt brystforminskning til en liten C cup av praktiske årsaker. Tror det ble for tungt for ryggen, rett og slett, selv om de så pene ut.

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 70-75 AA-A.

Det er utrolig vanskelig å finne undertøy som passer. Selv på "ordentlige" undertøysbutikker er det vanskelig å finne undertøy som passer - og som er gøy å ha på seg. Jeg blir nesten sur når leser om de med B-C-cup som er fornøyd med sine små pupper! Dere har ikke små pupper!

Jeg sliter ikke med selvbildet mitt. Jeg sliter med å finne undertøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten bcup. Hadde de vært runde hadde jeg vært fornøyd, men de er helt spisse. En eks hintet hele tiden om silikon, og en annen eks sa rett ut at de skulle vært større! Har alltid hatt komplekser for dem, og dette gjøre det ikke akkurat bedre=( Hvorfor kunne jeg ikke blitt litt heldigere å få ordentlige pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg er veldig fornøyd med min 80-85 A-B! Jeg har en som er bittelitt større enn den andre,og kunne ønske den var like "liten" som den andre :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Eg har ikkje så stort frontparti akkurat,men det er fint - det ser ikkje trashy ut med djup utringing, og det går greit å trene med. Heilt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75-80 A og er fornøyd med brystene mine.

Litt slarkete i påsan etter 16 måneder med amming, men det går fint. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En B-cup kan være så mangt :sjenert:

Jeg bruker 75B, og er godt fornøyd, men jeg måtte lære meg å like dem. Man ser ikke sånne pupper som jeg har på bilder, og det er sjelden jeg ser dem i garderober heller - men jeg er fornøyd!

Rart det der. En gang var 75 b gjennmsnittet. Jeg har og den størelsen. og har registrert det samme sm deg. Er forøvrig fornøyd med puppene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg, har jeg rett BH og topp kan det se ut som jeg faktisk nesten har en kløft :D Føler absolutt at jeg faller inn under katagorien "små pupper", men kunne faktisk ikke tenke meg å ha større. Det ville vært unaturlig og plagsomt. Så jeg er fornøyd! Satser på at jeg finner noen som er fornøyd med meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...