Gå til innhold

Hjelp - syk pappa!

Pusekatt

Anbefalte innlegg

Faren kan vel holde talen når han er der' date=' selv om det kanskje blir litt utenom skjema?[/quote']

Han skal det. Han blir første taler. Jeg håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går sikker bra. Og hvis ikke, så har han prøvd og de andre som er der vet hvordan situasjonen er.

Lykke til, det blir nok en flott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.... skjønner godt at du er litt utafor nå, men du får se det positive i det. Han får iallefall vært med på litt av feiringa, og han får holdt talen han har skrevet til deg (dere).

Lykke til!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir fort bedre av sjokk behandling om det er det han har fått tidligere. Synes deter kjempe fint at du sammarbeider med legen hans. Hørtes ut som et fint forslag med delaktig deltagelse, da blir det ikke så slitsomt for noen av dere. Han har det sikkert vanskelig han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir fort bedre av sjokk behandling om det er det han har fått tidligere. Synes deter kjempe fint at du sammarbeider med legen hans. Hørtes ut som et fint forslag med delaktig deltagelse' date=' da blir det ikke så slitsomt for noen av dere. Han har det sikkert vanskelig han også.[/quote']

Ja, han har fått sjokkbehandling (ECT) tidligere. Problemet er at de ikke rekker å sette igang behandlingsprosessen innen lørdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten update på denne; pappa var tilstede på bryllupsfesten vår nå på lørdag, kom en halvtime senere, hadde vist bedring de siste dagene forut for festen, og fikk derfor "dispensasjon" til å være lenger (mot å rapportere til sykehuset hver time).

Han klarte seg kjempebra! Mye bedre enn forventet! Han var veldig nervøs for ikke å få holdt talen sin, men det var en velformulert, innøvd og morsom tale (mange gode poenger, gjestene og vi lo!). Han danset med både meg, min søster og mamma, spiste god mat og drakk (litt) vin, samt spiste kake. Klokken 23 var han fornøyd, og ønsket å reise hjem. Men da hadde han fått være med på hele "hoveddelen" av festen, og reiste hjem (til sykehuset) av eget ønske.

Så akkurat den biten kunne ikke gått særlig bedre (selv om man såklart ser at mannen er syk). Knight og jeg var kjempehappy!

Ringte ham i dag, og da er han mer slik han var før festen. Det har nok kostet mye konsentrasjon og krefter å være i såpass god form på festen.

Håper pappa'n min blir ordentlig frisk snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre at dere hadde en fin feiring, og at pappa'n din fikk være med på så mye.

Jeg håper pappa'n din blir frisk snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...