AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg er så utrolig dårlig på dette, og det blir poeng til alle som leser og gidder å svare! Casen er denne (skal prøve å fatte meg i korthet): Ble kjent med en fyr (Lars kaller vi han) via nettet, og etter å ha snakket sammen i over tre måneder møttes vi. Han er en del eldre enn meg (han er 34, jeg er 23), det skal sies, men jeg føler at vi er veldig "på bølgelengde" likevel. Har møtt han en del ganger, jevnt i halvannen måned. Har også vært hjemme hos han, og vi har hatt sex tre ganger. Bra sex! Og det er dette som bekymrer meg litt. Jeg har blitt såret før, og er redd for å bli såret igjen. Han har vært singel i omtrent et år, og snakker en del om eksen sin. Han sier han ikke tenker på henne så ofte lenger, men siden de var sammen i ti år, er hun fortsatt en del av livet hans på enkelte områder. Hun har ny kjæreste, og bor en del timer unna, så er ikke bekymret for henne i grunn. Men jeg lurer på om Lars bare er ute etter sex? Jeg tror han er ute etter sex fordi: - Hver gang jeg er hos han vil han ha sex, og viser det helt åpenlyst - Snakker ofte over meldinger at han gleder seg til neste gang, og han snor seg ofte inn på seksuelle temaer (hinter osv) - Fordi han er mann - Det er sjeldent han som begynner å sende tekstmeldinger (altså, relativt sjeldent 40% han/60% meg) Eller er dette tegn på at han er interessert: - Spør om jeg ligger godt når vi ser på tv - Låner meg klær hvis jeg fryser - Tar tak i meg/tar på meg/holder rundt meg når vi er ute - Kysser når vi sier hei og hadet uansett hvor vi er (inne/ute) - Snakker med meg om problemer han har, hvordan han har det på jobben, med familien osv - Hvis jeg sender han en melding, så svarer han opp fort og tar initjativ til å fortsette å snakke ved å spørre om ting Jeg er så utrolig dårlig på dette, og er livredd for å kaste meg ut i noe som for utenforstående helt opplagt kommer til å gå på trynet... Blir utrolig glad for alle tanker og tilbakemeldinger fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #2 Del Skrevet 4. april 2011 du sender 60% av mld og han 40. og dette er et tegn på at han er ute etter sex? henger du deg virkelig opp i at han sender litt færre mld enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 4. april 2011 #3 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg syns ikke det virker som om han er bare ute etter sex i det hele tatt. Når en mann deler sine problemer med deg, og viser interesse i DEG i tillegg, så er dette et godt tegn. Ikke heng deg opp i hvem som tar kontakt først. Slapp av, han liker deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. april 2011 #4 Del Skrevet 4. april 2011 Nei, synes ikke han virker interessert i annet enn sex, men siden han er en voksen fyr så oppfører han seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 4. april 2011 #5 Del Skrevet 4. april 2011 Han kan forøvrig slutte å nevne eksen, det er et big no no å prate om henne, med mindre du selv tar initiativ til det. Det går også an å " ta praten", finne ut om han er interessert i et forhold, om han er klar for det. Også kan du absolutt la være å gi han sex, si at du trenger å se om dere har andre ting til felles. Stort sett veldig greit å se på reaksjonen hva han syns om det. Alle gutter vil ha sex, det trenger ikke bety at det er kun det de er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 4. april 2011 #6 Del Skrevet 4. april 2011 Ville holdt meg unna hvis en fyr snakket om sin X litt vel ofte, det betyr i 9 av 10 saker at han ikke har kommet over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #7 Del Skrevet 4. april 2011 TS her! Takk for svar Men er det ikke litt tidlig å ta "den praten"? Vil liksom ikke skremme han vekk heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #8 Del Skrevet 4. april 2011 Basert på det du forteller, kanskje spesielt aldersforskjellen og det at han stadig snakker om eksen, ville jeg vært svært forsiktig for ikke å bli såret. De færreste ønsker å være en rebound. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 4. april 2011 #9 Del Skrevet 4. april 2011 TS her! Takk for svar Men er det ikke litt tidlig å ta "den praten"? Vil liksom ikke skremme han vekk heller... Nei det er ikke for tidlig. Hvis han blir skremt av at du ønsker å vite hva han er ute etter, så er han virkelig ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #10 Del Skrevet 4. april 2011 TS her! Takk for svar Men er det ikke litt tidlig å ta "den praten"? Vil liksom ikke skremme han vekk heller... Det er vel poenget at du skal skremmme han vekk hvis han ikke er interessert i noe mere. Tre måneder er lenge nok til at han bør ha gjort seg opp ei mening. Så slipper du å kaste bort tida og bli såret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lita Skrevet 3. juni 2011 #11 Del Skrevet 3. juni 2011 Tror han er ute etter sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 3. juni 2011 #12 Del Skrevet 3. juni 2011 Min gjetning er at han hovedsakelig er ute etter sex. At han passer på at du ligger godt og ikke fryser betyr ikke at han er forelsket, det betyr at han er en voksen og moden mann som kan behandle jenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mei Skrevet 4. juni 2011 #13 Del Skrevet 4. juni 2011 En mann som på 34 år gamel er nok på utkikk etter noe mer seriøst enn bare sex. Han vil sikkert finne en ny kjæreste han kan dele livet sitt sammen med! Selvfølgelig synes han skkert bare det er et plus med sex. Mitt råd: du burde dra på date med han uten å ha sex med han. HVIS HAN HINTER TIL DET SIER DU BARE AT DU IKKE VIL. reaksjonen hans da, vil gi deg svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #14 Del Skrevet 4. juni 2011 En jeg holdt på med var akkurat på samme måten. Han sendte mer sms`er enn meg til og med, og oppførte seg som en gud når vi var sammen. Men noe forhold var han ikke interessert i, ville kun ha sex. Da jeg sa jeg ikke var interessert i et slikt forhold, sa han "ok, vi kan se an da", "jeg er jo glad i deg da", "jeg har jo følelser for deg - sterke", "vi kan se an om det blir forhold eller ikke". Og jeg gikk 5 på, HVER gang. Beklager ts, sporet nesten litt av her Det trenger ikke være sånn i din situasjon altså! Men den eneste måte å finne det ut på, er å ta det opp med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #15 Del Skrevet 5. juni 2011 Han er nok kun ute etter sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 5. juni 2011 #16 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg er så utrolig dårlig på dette, og det blir poeng til alle som leser og gidder å svare! Casen er denne (skal prøve å fatte meg i korthet): Ble kjent med en fyr (Lars kaller vi han) via nettet, og etter å ha snakket sammen i over tre måneder møttes vi. Han er en del eldre enn meg (han er 34, jeg er 23), det skal sies, men jeg føler at vi er veldig "på bølgelengde" likevel. Har møtt han en del ganger, jevnt i halvannen måned. Har også vært hjemme hos han, og vi har hatt sex tre ganger. Bra sex! Og det er dette som bekymrer meg litt. Jeg har blitt såret før, og er redd for å bli såret igjen. Han har vært singel i omtrent et år, og snakker en del om eksen sin. Han sier han ikke tenker på henne så ofte lenger, men siden de var sammen i ti år, er hun fortsatt en del av livet hans på enkelte områder. Hun har ny kjæreste, og bor en del timer unna, så er ikke bekymret for henne i grunn. Men jeg lurer på om Lars bare er ute etter sex? Jeg tror han er ute etter sex fordi: - Hver gang jeg er hos han vil han ha sex, og viser det helt åpenlyst - Snakker ofte over meldinger at han gleder seg til neste gang, og han snor seg ofte inn på seksuelle temaer (hinter osv) - Fordi han er mann - Det er sjeldent han som begynner å sende tekstmeldinger (altså, relativt sjeldent 40% han/60% meg) Eller er dette tegn på at han er interessert: - Spør om jeg ligger godt når vi ser på tv - Låner meg klær hvis jeg fryser - Tar tak i meg/tar på meg/holder rundt meg når vi er ute - Kysser når vi sier hei og hadet uansett hvor vi er (inne/ute) - Snakker med meg om problemer han har, hvordan han har det på jobben, med familien osv - Hvis jeg sender han en melding, så svarer han opp fort og tar initjativ til å fortsette å snakke ved å spørre om ting Jeg er så utrolig dårlig på dette, og er livredd for å kaste meg ut i noe som for utenforstående helt opplagt kommer til å gå på trynet... Blir utrolig glad for alle tanker og tilbakemeldinger fra dere De tegnene du nevner som bra har jeg opplevd hos menn som ikke er interessert i forhold. Men de oppfører seg anstendig, hyggelig og omtenksomt uansett. Forstår at du er interessert, og lurer på hvor han står. Du kan jo finne ut av det, ved å invitere ham med på kino, hyttetur, fjelltur, weekendtur, eller andre aktiviteter...så finner du rakst ut av hva han er åpen for? Om han sier "nei" til slike invitasjoner, men likevel vil ha deg hjem til seg, så sier vel det sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå