Gå til innhold

Bulimidrit!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, da har jeg, som alle andre dager, mesket meg i sjokolade, kaker, is og middagsrester.

18 dager siden sist jeg hadde en dag uten oppkast, så halsen min er vond, jeg har store sår i munnen og på innsiden av leppene (nytt for meg med sår der !?)

I tillegg må jeg nå bruke bandasjeplaster på hånda for at ikke tennene skal skjære gjennom blemmene og sårskorpene som så vidt har grodd. Det fungerer jo ikke i det heletatt.

Enden i all elendigheten var at jeg ikke fikk opp alt. Kjenner meg full og mett, selv etter en time på badet. Fikk rett og slett ikke de gode brekningene som jeg pleier, da alt bare fosser ut. Er så sliten og lei, måtte bare legge meg nedpå sofaen. Her skal jeg ligge å plage meg selv meg dårlig samvittighet, over sjokoladen og ostekaken som forpester kroppen min.

DRIT DAG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du heller skal søke hjelp, enn å "reklamere" med bulimien din her på KG?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hjelp - og den har jeg fått i snart 3 år.

Uansett, jeg må vel få kunne gi uttrykk for mine følelser her inne, slik som alle andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.. ingen råd..

Men jeg føler med deg her jeg sitter, jeg tenker på deg, jeg ønsker det beste for deg, jeg vil bare holde rundt deg og fortelle deg at det blir bedre..

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei...det blir IKKE bedre før hun får hjelp. Det er sykt og unormalt og dytte i seg store mengder mat for så å kaste alt opp igjen like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen ninuska_, moderator

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...