AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #1 Del Skrevet 4. april 2011 Tenker du noen gang på de jentene/guttene kjæresten din har vært sammen med? Tenker litt sånn utseendemessig? Noen ganger er det ille at de er pene (penere) enn deg? Men det er nesten verre visst de er "stygge", mindre pene, da vil du gjerne tenke at h*n har utrolig dårlig smak? Hva syns vi egentlig? Jeg vet vi skal drite i det og tenke at det er jo meg h*n har valgt, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supravect Skrevet 4. april 2011 #2 Del Skrevet 4. april 2011 Tenker at det var oppegående, pene jenter som hører til fortiden til han jeg er sammen med på begynnelsen av 3 året nå^^, <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. april 2011 #3 Del Skrevet 4. april 2011 Tenkte aldri på noen av typen sine ekser før hun ene bestemte seg for at hun skulle slenge mest mulig dritt om meg til alle rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #4 Del Skrevet 4. april 2011 Tenker ikke noe spesielt, vi mennesker forandrer oss gjennom hele livet og treffer forskjellige mennesker hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #5 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har ikke sett mer en en eks i rl og henne føler jeg ikke som trussel. De var kun sammen en liten periode. Han hadde en i mangen år som jeg vet betydde mye for han, det var hun som gjorde det slutt. Men det er jo en grunn for at det ble slutt og alle har jo en fortid. Jeg går ikke rundt å tenker på eksene mine, mer en at det er en del av mitt liv. Jeg håper å tror jeg er den aller beste for min kjæreste så går ikke rundt å tenker på eksene hans, men i starten gjorde jeg det siden han snakket mye om den ene eksen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia Skrevet 4. april 2011 #6 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg aner ikke hvordan noen av xene til min første kjæreste så ut, og det brydde jeg meg heller ikke om. Jeg vet hvordan en av eksene til min nåværende kjæreste ser ut, og hun var en søt jente, men jeg føler ingen trussel. Jeg vet hvorfor det ble slutt, og mener at jeg er en bedre match for han, så da er det jo greit :-) tror ikke han tenker noe ang xen min heller, i det minste ikke utseenemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 4. april 2011 #7 Del Skrevet 4. april 2011 Nei, tenker aldri over eksene hans... tenkte en del over den ene eksen hans før, da han hadde et ganske nært forhold til henne mens vi var sammen, men nå tenker jeg aldri over det. Unødvendig bruk av energi å tenke på ekser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 4. april 2011 #8 Del Skrevet 4. april 2011 Tenker også sjelden over det, men stiller av og til spørrende hvorfor han var sammen med ei jente som var veldig ekkel med han. Men han sier det selv at han var ganske naiv og dumsnill på den tiden. Jeg tenker at dette har han lært av, og jeg får godene av det. Hvordan de ser ut spiller liten rolle, handler litt om din egen selvtillitt og at forholdet er tilsynelatende stabilt. Tenk heller at det er en grunn til at h'n ikke er sammen med denne personen lengre, men har valgt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #9 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tenker at de er hekser. Nei, da, tenker ikke ikke noe om dem tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #10 Del Skrevet 4. april 2011 Veldig smarte jenter, hun ene litt skrullete. Vet ikke noe om utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 4. april 2011 #11 Del Skrevet 4. april 2011 I starten tenkte jeg at eksen hennes var veldig pen, men etter hvert som jeg har hørt hvor dårlig kjæresten min ble behandla syns jeg eksen ble mindre pen, på en måte. De dårlige egenskapene farget over på min oppfatning. Har aldri møtt henne, hun bor i et annet land. Men jeg har vært sjalu, på at de har hatt noe, og at kjæresten min flytta til et annet land for å være sammen med henne. Det handler nok mest om at kjæresten min er min første. (Jeg har datet mye, men dette er mitt første forhold), så jeg har vært sjalu på at hun har hatt sterke følelser for noen andre, som har likt henne tilbake, siden jeg ikke har opplevd det selv før nå. Men det er mye bedre nå, jeg vet jo hun ikke vil tilbake til henne! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #12 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg vet at det var veldig pene jenter..men når min "svigerinne" sa etter et par måneder at "Jeg håper så at det blir dere to..fordi du er desidert den beste hittil" - følte jeg rimelig overlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 4. april 2011 #13 Del Skrevet 4. april 2011 Stort sett tenker jeg bare at de må ha vært utrolig dumme som ikke holdt på / klarte å holde på ham Når det er sagt, så vet jeg at de fleste av dem var penere / slankere enn meg. Og atskillig mer populære. Så lurer litt på hva han ser i meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 4. april 2011 #14 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg tenker aldri på eksene hans. Har sett bilder av dem, de er søte/pene og sikkert hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 4. april 2011 #15 Del Skrevet 4. april 2011 Vet ikke hvordan eksene til kjæresten min ser ut, eller hvordan de var som person. Jeg tenker ikke, og bryr meg i hvert fall ikke om dem. Fortid er fortid. Det er vi som er et kjærestepar nå, og det er jo tross alt meg han vil ha, og meg han er glad i - så da gidder jeg ikke bruke tiden min på å grave om fortiden hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 4. april 2011 #16 Del Skrevet 4. april 2011 Exene til mannen min har jeg tenkt svært lite på. En av de kjenner jeg godt og hun er en flott, oppegående kvinne. Har aldri sammenliknet noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 4. april 2011 #17 Del Skrevet 4. april 2011 Vet lite/ingenting om min samboers ekser og tenker aldri på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2011 #18 Del Skrevet 4. april 2011 Fy flate de tenker jeg mye på... Han sa at han hadde sex med ei hver dag i to år! Og han fikk barn med ei etter få måneder, og han forguder henne ennå..Han har også sagt at ei anna var hetere enn meg som forklaring på hvorfor sexen gikk så dårlig (dette har han benektet å ha sagt men jeg hørte det!) Og en gang kom han til og med nærmest ut fra ei eks sin bolig...og benektet alt etterpå. Meg prater han bare dritt til og bryr seg overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. april 2011 #19 Del Skrevet 4. april 2011 I begynnelsen av forholdet vårt tenkte jeg endel på eksen hans, fordi de hadde vært sammen i fem år og slo opp bare seks mnd før jeg møtte ham. Jeg var redd for at han kanskje fortsatt hadde følelser for henne, men jeg fikk høre mye om henne og hva som skjedde mellom dem og nå føler jeg meg veldig trygg på at jeg er den eneste for ham Inntrykket jeg har av henne er en hyggelig og grei jente. Jeg ble for øvrig ganske fornøyd da jeg så bilder av henne og det viser seg at jeg er penere. Barnslig - men sånn er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå