medisin Skrevet 10. mai 2002 #1 Del Skrevet 10. mai 2002 Kjære alle sammen! Jeg har lest en del innlegg og svar her, og jeg ser at det er så mange kloke,kunnskapsfulle kvinner her inne. Defor tenkte jeg meg å spørre råd fra dere. Jeg lurer på om det er lurt å bruke rouge uten hudkrem/brunkrem på ansiktet? Jeg mener, direkte på huden! Jeg har urenhud og bruker nivea creme....vorker litt fett...er det bra? Samtididg får jeg sånn arr på ansiktet hver mnd ( småe arr som dukker opp ikke pga kviser har etterlatt seg ) og nå er det ganske mye av dem. HVA SKAL JEG GJØRE??!! Vær sååååååååå snill og hjelp meg, dere som er så flinke på slike ting. Takker dere på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg vil anbefale deg og gå til en hudpleier. de kan gjør underverker for huden din. Angående rouge på huden uten fuktighetskrem, så vil jeg si at du bør ha på en krem først!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
medisin Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Tusen takk for at du svarte, Elle! Kjempe snilt av deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 10. mai 2002 #4 Del Skrevet 10. mai 2002 bare hyggelig å kunne hjelpe!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå