Gå til innhold

Spray for å holde ut lenger i senga

Gjest Ketil

Anbefalte innlegg

Gjest Ketil

Har noen erfaringer med denne sprayen eller liknende sprayer?

http://www.flirt.no/Pjur-SuperHero-Delayspray

Jeg sliter med at jeg spruter for fort når jeg knuller, jeg holder som regel bare ut i 3-4 minutter. Maks 10 minutter, og da mener jeg MAKS! Men det skjer skjeldent.

Har derfor lyst til å prøve en slik spray slik at jeg kan gi dama orgasmer. Hun får det sjeldent pga min tidlige spruting, og det fører ofte til dårlig stemning i senga.

Hvordan føles orgasmen når man bruker spray? Og finnes det noen bivirkninger? Vil tro det er trygt siden det selges i de fleste sexbutikker, men vil gjerne høre deres erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei!! Hvorfor forsinke prosessen? Jeg er ei dame på 37 og jeg bare eeelsker menn som spruter fort...

Jeg har en mann som spruter på langt under ett min. Av og til på bare sekunder..

Hva med at HUN øver seg på å komme tidligere???

Mvh Tone

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!! Hvorfor forsinke prosessen? Jeg er ei dame på 37 og jeg bare eeelsker menn som spruter fort...

Jeg har en mann som spruter på langt under ett min. Av og til på bare sekunder..

Hva med at HUN øver seg på å komme tidligere???

Mvh Tone

Mmmmmm, kan vi møtes en gang? Jeg tuller ikke :)

Men nå har jeg også litt lyst til å holde ut litt lenger selv, så vil derfor prøve en slik spray slik at jeg kan knulle i mange stillinger.

Fint om noen kan dele sine erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Har noen erfaringer med denne sprayen eller liknende sprayer?

http://www.flirt.no/Pjur-SuperHero-Delayspray

Jeg sliter med at jeg spruter for fort når jeg knuller, jeg holder som regel bare ut i 3-4 minutter. Maks 10 minutter, og da mener jeg MAKS! Men det skjer skjeldent.

Har derfor lyst til å prøve en slik spray slik at jeg kan gi dama orgasmer. Hun får det sjeldent pga min tidlige spruting, og det fører ofte til dårlig stemning i senga.

Hvordan føles orgasmen når man bruker spray? Og finnes det noen bivirkninger? Vil tro det er trygt siden det selges i de fleste sexbutikker, men vil gjerne høre deres erfaringer :)

Det beste rådet jeg kan gi er å omskjære deg. (Ta bort forhuden din.) Jeg gjorde de når jeg var 30 år, nå er jeg 42. At du blir mindre følsom er bare tull. Ikke hør på all den propagandaen der. Den kommer fra folk som bare har erfaring fra en av delene. Fordelene er at dama kjenner kanten på penis-hodet og hun kjenner deg bedre. Du nyter like mye som før om ikke mer vil jeg si. Du kan også letter kontrollere din utløsning og får mye lettere til å gi dama di orgasme. Eller skal jeg si, orgasmer. Du får lokalbedøvning og det går fort. Såret leges også fort. Vask deg i grønnsåpevann som gjør huden myk. Hør med legen, men det rådet fikk jeg.

Du kan også lese om det i tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461673 Legg merke til hva damene med erfaring fra begge deler sier. Legg også mere til at motstanderne er de med erfaring bare fra ene siden. De er jo typisk at de alltid vet best. He-he.

(Og så ser det bedre ut også.)

Endret av Steganoz69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste rådet jeg kan gi er å omskjære deg. (Ta bort forhuden din.) Jeg gjorde de når jeg var 30 år, nå er jeg 42. At du blir mindre følsom er bare tull. Ikke hør på all den propagandaen der. Den kommer fra folk som bare har erfaring fra en av delene. Fordelene er at dama kjenner kanten på penis-hodet og hun kjenner deg bedre. Du nyter like mye som før om ikke mer vil jeg si. Du kan også letter kontrollere din utløsning og får mye lettere til å gi dama di orgasme. Eller skal jeg si, orgasmer. Du får lokalbedøvning og det går fort. Såret leges også fort. Vask deg i grønnsåpevann som gjør huden myk. Hør med legen, men det rådet fikk jeg.

Du kan også lese om det i tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461673 Legg merke til hva damene med erfaring fra begge deler sier. Legg også mere til at motstanderne er de med erfaring bare fra ene siden. De er jo typisk at de alltid vet best. He-he.

(Og så ser det bedre ut også.)

Så man skal omskjære seg for å holde lenger? Det er vel det dummeste jeg har lest her. Omskjæring uten medisinsk grunn er vel en av de mest stupide operasjoner man kan gjøre. For det første er det en risiko ved det. Flere som dør årlig. For det andre er det selvsagt at det sørger for dårligere førlighet ettersom masse nerver ligger i forhuden. Hvorfor kommer du ellers med en løsning om at han skal omskjære seg for å ikke komme så fort? Liker du å motsi deg selv på den måten?

Og man kjenner kanten på penishodet bedre? Jeg aner ikke hvordan det er med andre, men når jeg får reisning, sklir forhuden bak penishodet uansett....

Jeg har en kompis som er omskåret. Han har så og si gitt opp sex fordi det ikke gir ham noe mer. Han har såpass store problemer med å komme. Så vær forsiktig med hva du anbefaler. Det fungerte for deg. Ikke for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steganoz69

Så man skal omskjære seg for å holde lenger? Det er vel det dummeste jeg har lest her. Omskjæring uten medisinsk grunn er vel en av de mest stupide operasjoner man kan gjøre. For det første er det en risiko ved det. Flere som dør årlig. For det andre er det selvsagt at det sørger for dårligere førlighet ettersom masse nerver ligger i forhuden. Hvorfor kommer du ellers med en løsning om at han skal omskjære seg for å ikke komme så fort? Liker du å motsi deg selv på den måten?

Og man kjenner kanten på penishodet bedre? Jeg aner ikke hvordan det er med andre, men når jeg får reisning, sklir forhuden bak penishodet uansett....

Jeg har en kompis som er omskåret. Han har så og si gitt opp sex fordi det ikke gir ham noe mer. Han har såpass store problemer med å komme. Så vær forsiktig med hva du anbefaler. Det fungerte for deg. Ikke for alle andre.

Du har rett i at man skal være litt forsiktig, men om noen spør om råd så deler man erfaring. Det dummeste er jo når de som mangler erfaring fra begge deler påberoper seg å vite best, men det er typisk uansett hva som diskuteres. Alle har rett til å velge selv, men da skal man velge utifra ærlige erfaringer som er delt om det så gjelder fike, bil, ferie eller som dette temaet. Hva jeg skrev har jeg stor dekning for å si grunnet på erfaringer fra mange, mange andre med erfaring fra begge deler. Både menn og kvinner. Det finnes dem som ikke er helt enige selvsagt, men majoriteten har samme erfaring. Håper mannen finner en løsning om det så er spray. Den skal jeg ikke mene noe om av den enkle årsak at jeg ikke har testet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med stefan her !! ikke omskjær deg !! og ja jeg har erfaring fra begge deler.

Majoriteten av de som omskjærer seg sliter med følsomheten når det går en stund...

det er ikke å anbefale hvis man ikke har et medisinsk problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Om det er bedøvende, mister ikke bare du følelsen - men fruen din óg (om dere ikke bruker kondom).

Prøvde en gang en sånn "Rock Hard Cream" for moroskyld. Mistet fullstendig følelsen i hele penis. Hadde ikke sjans til å komme, selv om jeg skulle blitt sugd av et sort hull.

Vil heller ikke anbefale omskjæring, grunnet komplikasjoner.

Det finnes dog noen andre triks du kan prøve:

- Ved å løse matematikk i hodet ditt, vil du ikke være mentalt til stedet -> lengre tid før du kommer.

- Om du strammer forskjellige muskler hardt, f.eks. leggmusklene og lårene, vil dette også hjelpe.

- Bytter du ofte stillinger, tempo og vinkel på penetrering, vil du stimulere penis på forskjellige måter. Så lenge du ikke bytter til en som stimulerer deg enda bedre, vil dette hjelpe på.

- Du kan også lære deg å bli multiorgasmisk. Tror boka het The Multiorgasmic Man, som var den letteste å få uttelling på (tren PC-muskelen som faen!).

- Du kan stoppe opp for å gi henne oralsex osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er bedøvende, mister ikke bare du følelsen - men fruen din óg (om dere ikke bruker kondom).

Tja, nå skal man vel la slike sprayer og kremer trekke inn i penis før man går til "aksjon" (nettopp for å motvirke det du beskriver her).

Kama Sutra Pleasure Balm er en krem som skal virke nedsettende for ham, men opphissende for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes endel triks for å trene opp dette. Det mest kjente er vel å trene på egenhånd... Når du onanerer, skal du stoppe opp før du kommer til "ingen vei tilbake"-stadiet. Ro deg selv ned, og fortsett. Gjenta så mange ganger du ønsker før du lar deg selv komme. Gjør dette ofte og mye. Å onanere noen timer før sex hjelper også ofte. Når dere har sex, kan du jo prøve å bruke den samme teknikken, og stoppe litt (og f.eks gi henne oralsex i mellomtiden) når du kjenner det er like før. I tillegg burde du trene PC-muskelen, dette er bra både for å ha kontroll på utløsning, og for å minske faren for inkontinens og impotens senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også trekke ned forhuden i stedet for å gå til det drastiske skritt å la seg omskjære. Etterhvert vil den holde seg nede av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...