Isiselin Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg er til tider et fjols! Fant i går drømmekjolen min på nettet. Jeg fant den gjennom å følge en link til merket på en norsk brudekjolebutikk på nettet. Nå finner jeg den ikke igjen... Noen av dere som vet om noen norske brudebutikker (helst i Trondheimsområdet), men også andre norske steder som fører Bonny. Siden jeg fulgte linken fra hadde linkene listet opp på venstre side av skjermen og hadde hvit bakgrunn (tror jeg...) Jeg, et erkefjols! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Lisenett selger Bonny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninach (ulogget) Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 www.snart-gift.no selger Bonny billigere enn Lisenett - fant jeg yt, før jeg fant min drømmekjole selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2003 www.snart-gift.no selger Bonny billigere enn Lisenett - fant jeg yt' date= før jeg fant min drømmekjole selv. Finner ikke et ord om Bonny på denne siden, jeg... Er det jeg som er blind nå? Fant bare en masse oppdelinger i størrelser. På de størrelsene som kan passe meg fant jeg ikke noe Bonny... Har jeg gått glipp av noe stort nå? Ellers, Arwen, var det lisenett jeg fant linken på i går. Takker mye for linken... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2003 #5 Del Skrevet 2. november 2003 Fant i går drømmekjolen min på nettet. Hei Isiselin lenge siden sist nå. Du har funnet deg en fantastisk flott kjole Enkel og elegant. Lykke til med detektivarbeidet for å finne den i en butikk. Det eneste rådet jeg har er at du ringer til alle brudesalonger i Trondheim og omegn og finner ut om de selger Bonny. Håper du finner den *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2003 #6 Del Skrevet 2. november 2003 Prøv http://www.studiog.no/evabrud Det er den brudebutikken i Trondheim (Heimdal) jeg kommer på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 2. november 2003 Hei Isiselin lenge siden sist nå. Du har funnet deg en fantastisk flott kjole Enkel og elegant. Lykke til med detektivarbeidet for å finne den i en butikk. Det eneste rådet jeg har er at du ringer til alle brudesalonger i Trondheim og omegn og finner ut om de selger Bonny. Håper du finner den *klem* Hei på deg, ibe! Ja, det virker som det blir litt detektivarbeid nå. Skal ringe litt rundt og høre i morgen, jeg. Og så ble jeg glad for det du sa om kjolen. Ja, jeg falt pladask for den. Håper bare at det er en kjole som blir fin på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. november 2003 #8 Del Skrevet 2. november 2003 Værsågo Du får si ifra om du finner den da. Jeg kjøpte min på Vitabella på Stjørdal og fikk kjempegod service. Hun skal også tilpasse min når det nærmer seg. Vet ikke om hun har Bonny da. Min er nemlig Romantica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. november 2003 #9 Del Skrevet 2. november 2003 Den kjolen fant jeg i dag på nett også og falt for den - skal prøve å finne den i England når jeg flytter over dit (pleier å være billigere der). Det er virkelig en nyyyyyyydelig kjole - lykke til med kjolejakt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 2. november 2003 Den kjolen fant jeg i dag på nett også og falt for den - skal prøve å finne den i England når jeg flytter over dit (pleier å være billigere der). Det er virkelig en nyyyyyyydelig kjole - lykke til med kjolejakt :D Takktakk! Du også, får jeg bare si da! Du verden, vi har god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. november 2003 #11 Del Skrevet 2. november 2003 Veit ingenting om brudesalongar i Trøndelag, men ville berre seie at det var ein nydeleg kjole! Elegant, enkel og klassisk - absolutt av dei finare eg har sett på lenge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 2. november 2003 #12 Del Skrevet 2. november 2003 Kjempeflott kjole! Jeg har også kjøpt en Bonny-kjole, selve utsnittet og formen ligner på min egen. Men min måtte jeg kjøpe via Uniten, men det var rimelig og kjempegod service :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 2. november 2003 Kjempeflott kjole! Jeg har også kjøpt en Bonny-kjole, selve utsnittet og formen ligner på min egen. Men min måtte jeg kjøpe via Uniten, men det var rimelig og kjempegod service :D Hva betalte du sånn ca. for din kjole da (med toll og frakt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 2. november 2003 #14 Del Skrevet 2. november 2003 Totalt ble det 3.024,- for alt. Føler at her hjemme er det flere som kan tjene litt ekstra på å ta dyrere priser for kjoler som importeres fra utlandet. Sikker på at jeg kan få solgt min for 6-10.000, etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. november 2003 #15 Del Skrevet 2. november 2003 Må bare få si at det var en nydelig kjole. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå