Gå til innhold

Høye jenter


EmHa

Anbefalte innlegg

Takk, det er godt å høre at noen skjønner at det går an å IKKE like at man er høy^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stillness

Takk, det er godt å høre at noen skjønner at det går an å IKKE like at man er høy^^

Jeg pleide å hate at jeg var høy for jeg var nesten alltid den høyeste.Jeg ble alltid plassert bakerst på klassebildene sammen med guttene og ofte var jeg høyere enn dem,og i tillegg måtte jeg stå sånn alle kunne at jeg var flere hoder høyere enn mange.

I tillegg hadde jeg en lærer på videregående som pleide å si "du kan jo gå og hente ditt og datt siden du er så høy" eller "Navn kan gjøre det,hun er så høy".

Også fikk jeg jo høre de klassiske "er det kaldt der oppe?","jeg ser alltid opp til deg jeg","langbein" og mye annet som ikke var så gøy å høre da.

Så tro du meg jeg vet hvordan det er å mislike høyden sin og det har vel mange jenter som er høye gjort,men jeg lover deg at det blir bedre.

Ingen trøst nå,men etterhvert så blir guttene høyere og du forhåpentligvis tryggere med det å være høy.

Nå er jeg stolt av høyden min og vil jeg gå med hæler så gjør jeg det.Er ikke mye en kan gjøre med høyden sin uansett så hvorfor ikke akseptere det? :)

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 og går med høye hæler. Og det enda mannen min er like høy som meg, altså han blir kortere enn meg når jeg har høye hæler :)

Var ikke så glad for det når jeg var yngre, misunnet de søte og nette jentene enda jeg alltid har vært slank selv. Jeg virket bare så stor i forhold til dem... Men nå er jeg stolt av den jeg er, og tenker at jeg er heldig som er høy. Mange som er misunnelige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i det du sier, jeg er et hode høyere enn alle jentevennene mine og jeg har også blitt stemplet som "modellen" her jeg bor. heldigvis er de fleste guttene i allefall like høy som meg og høyere. Jeg føler meg utrolig dum når jeg går rundt med nesa 10 centimeter over alle andres, og det kommer jeg nok alltid til å gjøre. Men det som er, er at når jeg selv ser vennegjenger der noen er høyere enn andre så tenker jeg ikke noe særlig over det. Så hvorfor skulle folk bry seg om at akkurat jeg er litt høyere enn resten?

Jeg er ca. 174.



Anonymous poster hash: 1aff0...ac8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småpussig å høre høye jenter klage på at de ikke kan gå med høyhælte sko, som faktisk er en oppfinnelse for å få lavere jenter til å se mer ut som dere...

:popcorn:

Haeler er ikke fordi jenter skal bli hoyere, men fordi det forbedrer holdningen, lar pupper og rumpe staa mer ut, definerer beina, gir feminin gange osv. Jenter som tror det er hoyden ved haeler som gjor dem mer attraktive tar feil, er jo en grunn til at de fleste vil bruke haeler uansett hoyde.

Til TS - som andre sier, bli venn med hoyden din. Som du selv ser saa er det ingen fordel ved aa lute med ryggen eller dytte ut hoftene - god holdning gjor mye for utseendet ditt.

Sekundaert - det er mange hoye menn der ute, de paa din alder har bare ikke vokst ut enda.

Jeg er selv "bare" 175, kjaeresten min er 192. Han sier at han alltid har foretrukket hoye jenter, og han vil ha hoye barn (som er gode i sport, litt patriotisk der..) saa han ser det som et genetisk vinnerlodd.

Eksen min var 188 og er naa forlovet med en jente som er 181. Hun er vakker og elegant.

Det er mange menn som synes det er attraktivt med hoye kvinner, og du har vel enkelte fordeler ved hoyden? Lange ben osv.?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid hatet høyden min TS! Jeg har alltid vært den høyeste, og har laaaange bein. Er 20 år og 180. Jeg har hatt sååå dårlig selvtillit pga dette, og ikke minst, hatet det og vært bekymret for hva guttene skulle tenke.

Jeg tenkte også alltid at jeg SKULLE ha en gutt som KJEMPEHØY slik at jeg ikke følte meg dum. Vet du hva, jeg er sammen med en gutt som er 175, han er lavere enn meg. Han er kjempeforelsket i meg, og syns bare det er fint at jeg er lang og slank, og han syns det bare er stas! Jeg føler meg ikke noe dum når jeg er sammen med han. Jeg tenkte på det i begynnelsen, om det kom til å se rart ut og hva folk kom til å tenke. Jeg har ikke fått NOEN komentarer på det, og alle som har møtt oss sier vi ser så fin og søt ut ilag. :D Og jeg føler meg vel med han, tilogmed i høye hæler.

Så vær stolt over deg selv, vil du bruke livet ditt på å hate noe du uansett ikke kan gjøre noe med? Og visst du finner en som du er glad i, og som er glad i deg så vil han like deg enten han er lavere eller høyere enn deg. You go girl :D



Anonymous poster hash: 8dc9d...b3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Du det er ikke noe å være lei deg for i det hele tatt!! Tvert imot. Jeg er selv 17 og 1.78 og de fleste lave vennene mine misunner høyden min. Ja, jeg kan være enig at det er litt kjipt nå i ungdomstiden å være den høyeste, og være høyere enn de fleste guttene. Men tenk når du blir eldre, og guttene har vokst seg høyere enn deg, da er det bedre å være høy en lav jente :-) De fleste gutter liker høye jenter, så lenge de ikke er høyere enn deg. Altså er mange som liker at jenta er høyere enn dem også!

Vær stolt av høyden din, og VIS AT DU ER HØY! Ikke skjul høyden din! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS!
Du er i en alder hvor man bryr seg helt usunt mye om hva andre folk mener om utseendet sitt. Jeg sier ikke at du gjør det, men man blir påvirket av hva andre mener.
Jeg er 23 år og sluttet å vokse på 181 cm. Det plaget meg enormt mye i tenåra, men med tiden har jeg lært å leve med det. Nå får jeg komplimenter for lange bein, og selv om jeg av og til skulle ønske at jeg kunne være "liten og søt" eller bruke 15 cm hæler uten å føle meg utilpass, så vil jeg heller være 180 cm enn 150 cm (det er en smak og behag-sak, så jeg håper jeg ikke tråkker noen på tærne ved å si noe sånt).



Anonymous poster hash: 6108b...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en høy jente! Jeg er en 23år, mann og er 2m lang.. Er ikke bare, bare det heller. Lave jenter er ikke noe for meg.



Anonymous poster hash: 7b868...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 og bredskuldret som en mann. Føler meg som en drag queen i kjoler eller skjørt. I hate my life :'(



Anonymous poster hash: 7fc34...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...