Gå til innhold

Hvor fort kan man forelske seg?

Gjest Mia

Anbefalte innlegg

Har en søster som møtte en fyr etter å ha snakket med han på nettet i litt over en uke. Etter de møttes har de vært veldig mye sammen og de mener de er "helt rett" for hverandre. Men er det mulig å forelske seg så fort? Og kan det virkelig vare?

Synes det er så rart å være så forelsket når de egentlig ikke kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en søster som møtte en fyr etter å ha snakket med han på nettet i litt over en uke. Etter de møttes har de vært veldig mye sammen og de mener de er "helt rett" for hverandre. Men er det mulig å forelske seg så fort? Og kan det virkelig vare?

Synes det er så rart å være så forelsket når de egentlig ikke kjenner hverandre.

Been there done that. Jeg tror det er opptil hver enkelt person hvor fort man forelsker seg. Og nå er det jo sånn at mange treffer hverandre gjennom nettet. Der kan man bli "godt" kjent uten å bli kjent på en måte, samtidig som man kan bli oppriktig glad i hverandre, godt kjent og tørr å være åpne. For mange er dette lettere når man ikke sitter face2face. En uke er kort tid for min del, men for all del! Håper det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var stupforelsket etter en et døgn. Og er det fremdeles 6 mnd etterpå.... Om det varer vet jeg ikke, men det føles virkelig sånn nå :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet ved første blikk finnes, så en brøkdel av et sekund er vel alt som trengs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Forelskelse er i bunn og grunn en kjemisk reaksjon i hjernen som fremkaller eufori og kan komme som lyn fra klar himmel.

Kjærlighet, derimot, er noe som utvikles over tid. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett er en fin fin ting! (så lenge du vet hva du driver med)

man er mye mere åpen på nettet og har en mulighet til å bli bedre kjent på kort tid. dermed kan d klaffe utrolig godt og fort når man først møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...