Gå til innhold

Lurer også på jeans..Foranina?

Minette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Étoile

De heter Fornarina - og jeg digger dem! De selges bla på Bikbok, Paragon har også veldig godt utvalg i Fornarina jeans. Har også sett dem på Urban på byporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

syns de har masse fine jeans.. Eneste problemet er at jeg har litt for mye rumpe til dem.. :( Blir alltid litt for lave bak. (ikke noe for spretne rumper...????)

Vel, krever jo at man skal kunne sitte med dem da, uten at rumpa stikker frem :roll: Er jo ikke alle som gjør det ser jeg.

Er du så heldig at buksene passer deg, så go for it! Kjempefine syns jeg. Bik bok, carlings...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt det samme problemet, er for svai i ryggen. Bruker dem allikevel, funker bra med belte i alle fall :) Det eneste jeg ikke liker med dem er at de er så lite slitesterke, bruker å brette dem opp og det blir sånne hvite striper etter 1 gangs bruk. Dessuten lønner det seg å kjøpe de ganske trange, de vier seg nemlig ut noe helt grotesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg synes kvaliteten på de jeg har er god jeg. Og hvor mye de vider seg ut er avhengig av hvilket stoff de er laget av. Det ene paret jeg har er det bittelitt stretch i - de vider seg ut masse. Det andre paret med mer stretch vider seg nesten ikke ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert forskjell på dem, men de sier alltid på butikken at man må kjøpe de små, tror de har hatt mye problemer med folk som kommer tilbake og vil bytte fordi de har utvidet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...