Rødtoppen86 Skrevet 5. april 2011 #41 Skrevet 5. april 2011 Har vi ikke papir liggende ligger jeg enten med rompa i været til samboeren har hentet noe å tørke med, for å så løpe på badet og tømme ut resten. Eller så tar vi noe skittent tøy for å hindre at det renner overalt. Hos meg kommer det ihvertfall ut med en gang hvis jeg setter meg opp, så her må vi være raske. Renner en god stund etter at jeg har tømt meg på do også *lol* 1
Gjest grisegutt Skrevet 2. mai 2011 #42 Skrevet 2. mai 2011 hva med en 69 rett etterpå....trenger ikke løpe noen plass da:)
louise1 Skrevet 2. mai 2011 #43 Skrevet 2. mai 2011 Kommer an på hva jeg gidder egentlig. Har som regel en håndduk liggende ved siden av senga, tørker meg og går på do for å tømme meg. Om ikke så ligger jeg med håndduken mellom bena. 1
Harmony Skrevet 2. mai 2011 #44 Skrevet 2. mai 2011 Sex skjer etter en bytur i helgene. Ikke min seng, og jeg er trøtt så jeg lar det renne. Er det hos meg selv drar jeg på do eller tar et håndkle. Ons uten kondom? Skummelt!
Gjest J.Bourne Skrevet 2. mai 2011 #46 Skrevet 2. mai 2011 Har aldri hatt gleden av å oppleve dette, men jeg vil tro at det beste ville være om hun vasket seg etterpå!
Gjest Ms Me Skrevet 2. mai 2011 #47 Skrevet 2. mai 2011 hmm.. jeg og mannen min bruker intimserviettene fra Asan.. ligger i nattborsskuffen, og følker jeg får renset mye mer enn hva jeg får gjort med vanlig papir.. stapper det rett og slett litt opp sånn at det suger til seg noe av spermen.. resten havner nok i trusa funker fett!
Gjest birry93 Skrevet 4. mai 2011 #48 Skrevet 4. mai 2011 Vi pleier å ligge å kule'n litt før noen av oss går på do, lit småprating, kosing og slikt. Typen bruker gummi, så jeg har ikke fitta full av alt mulig, men når jeg da først kommer meg på badet, så er det dobesøk og en rask tur i dusjen.
Gjest mann30 Skrevet 5. mai 2011 #49 Skrevet 5. mai 2011 hva med en 69 rett etterpå....trenger ikke løpe noen plass da:) Har verdens herligste dame. Og hun foreslo det. Ikke så tent akkurat, rett etter sædutløsning. Men hun VILLE. Og jeg gjorde det. Slikke ut mine egne væsker. Nå gjør vi det nesten alltid. Blir faktisk så tent at den reiser seg igjen. Anbefales!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå