AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Når dere har sex og typen/han du ligger med kommer inni deg, hva gjør du da? Stikker du på do? Lar det være der og la det renne ut av seg selv? Legger et håndkle under? Har dopapir stående på nattbordet og tørker det vekk med det? Andre ting?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Løper enten på do eller har et håndkle liggende mellom beina en stund!
xavi Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Vi reiser oss opp, tørker oss med dopapir vi har stående ved siden av og så legger vi oss igjen
Tonka Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Det kommer an på hvor i huset (eller skogen ) vi er når vi har sex. Er vi på soverommet så har vi stort sett papir stående i nattbordskapet. Er vi et annet sted i huset så er det enklere å gå på do.
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Kommer an på om jeg har analsex eller vaginalsex. Analsex = Løper på do etterpå Vaginal = Tørker det vekk med dyna eller et håndkle og gjør ikke noe med det med mindre jeg må tisse. 1
Gjest bubbels Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Kommer an på hva vi skal etterpå. Vanligvis har jeg papir der. Skal vi sove tar jeg et hånkle og ligger med det. Skal vi ut rett etterpå blir det vask i dusjen og truseinnlegg. Men blir ofte dusj etterpå hvis jeg får sprut på kroppen
Gjest Lacus Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Før gikk jeg alltid på do etterpå. Måtte av en eller annen grunn alltid tisse etter orgasme, men må ikke det nå lenger så da blir det ofte til at jeg sovner med sæden inni uten å bry meg videre om det.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Går alltid på do for å unngå diverse ubehageligheter i etterkant. Men ja, har også bare sovnet med ladningen et par ganger fordi det var så innmari deilig å ligge i armkroken
karolinn Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Sex skjer etter en bytur i helgene. Ikke min seng, og jeg er trøtt så jeg lar det renne. Er det hos meg selv drar jeg på do eller tar et håndkle.
Gjest Fikira Skrevet 3. april 2011 #12 Skrevet 3. april 2011 Håndkle, så do når jeg klarer å summe meg nok til å reise meg.
Dobbeltseng Skrevet 3. april 2011 #13 Skrevet 3. april 2011 Går ikke alle dere jenter på do etter sex? For å forebygge urinveisinfeksjon tenker jeg på.. Eller er det ikke så viktig? 1
crazyforgum Skrevet 3. april 2011 #14 Skrevet 3. april 2011 Går ikke alle dere jenter på do etter sex? For å forebygge urinveisinfeksjon tenker jeg på.. Eller er det ikke så viktig? Det er ikke noe du trenger å stresse med, med mindre du er plaget med UVI. 1
Dobbeltseng Skrevet 3. april 2011 #15 Skrevet 3. april 2011 Det er ikke noe du trenger å stresse med, med mindre du er plaget med UVI. Jeg har hatt det 2-3 ganger.. Så jeg bør vel gjøre det, selv om det er kjedelig! Går det an å ta noe eller gjøre noe for å unngå UVI?
crazyforgum Skrevet 3. april 2011 #16 Skrevet 3. april 2011 Jeg har hatt det 2-3 ganger.. Så jeg bør vel gjøre det, selv om det er kjedelig! Går det an å ta noe eller gjøre noe for å unngå UVI? Da bør du nok kanskje bare fortsette og gå på do ... Ellers skal tranebær være forebyggende og sure drikker som f.eks appelsinjuice.
popnagle Skrevet 3. april 2011 #17 Skrevet 3. april 2011 (endret) . Endret 21. desember 2016 av popnagle
Gjest Heloise Skrevet 3. april 2011 #18 Skrevet 3. april 2011 Som oftest smeller jeg inn en tampong så jeg kan ligge der og kose med han litt før jeg løper ut av rommet. Synes papir/håndkle styret ble litt nasty etterhvert.
Gjest Vidar Skrevet 4. april 2011 #19 Skrevet 4. april 2011 Kommer an på om jeg har analsex eller vaginalsex. Analsex = Løper på do etterpå Vaginal = Tørker det vekk med dyna eller et håndkle og gjør ikke noe med det med mindre jeg må tisse. Du er ekkel. Det beste er jo alltid å bare tømme seg i munnen til dama. Det er dessuten også bedre for miljøet da papirforbruket allerede er altfor høyt nå. 1
Gjest Katten. Skrevet 4. april 2011 #20 Skrevet 4. april 2011 Du er ekkel. Det beste er jo alltid å bare tømme seg i munnen til dama. Det er dessuten også bedre for miljøet da papirforbruket allerede er altfor høyt nå. Og du er trangsynt. Vi bruker håndduker til å tørke oss med + kanskje en tur på badet etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå