Gjest Vidar Skrevet 4. april 2011 #21 Skrevet 4. april 2011 Og du er trangsynt. Vi bruker håndduker til å tørke oss med + kanskje en tur på badet etterhvert. Fordi jeg synes det er ekkelt å tørke av spermet på dyna?? HunterLady skrev jo selv at hun KUN går på do etter analsex. Så med mindre hun har veldig mye analsex eller skifter sengetøy annen hver dag synes jeg fortsatt at hun er ekkel. 3
Gjest Katten. Skrevet 4. april 2011 #22 Skrevet 4. april 2011 Tror du glemte å lese hele setningen hennes. "eller et håndkle"
Avalon Skrevet 4. april 2011 #23 Skrevet 4. april 2011 Vi har et såkalt "griselaken" i senga når vi har sex der. Tørker meg med det, og så går jeg på do. Har hatt en del UVI til tross for at jeg går på tranebær hele tiden, så tar ikke sjansen. (griselakenet blir selvfølgelig vasket)
Gjest HunterLady Skrevet 4. april 2011 #24 Skrevet 4. april 2011 (endret) Fordi jeg synes det er ekkelt å tørke av spermet på dyna?? HunterLady skrev jo selv at hun KUN går på do etter analsex. Så med mindre hun har veldig mye analsex eller skifter sengetøy annen hver dag synes jeg fortsatt at hun er ekkel. Javel, da er jeg ekkel. Kan leve med det jeg. Det er nok veldig mange som tørker seg med dyna en gang iblant, men ikke alle som tør å si det. Som oftest går jeg på toalettet etterpå fordi jeg nesten alltid må tisse etter sex. Om jeg en sjelden gang ikke må, så hender det at jeg tørker med dyna. Shoot me more, pretty please..!! Har du og din bedre halvdel sex på tisselaken/orgielaken eller skifter dere på semga hver dag? Senga får som oftest litt safter på seg, så med mindre dere bruker orgielaken dere vasker etter hver gang eller skifter på senga hver dag, så er du også ekkel ifølge din egen definisjon. Endret 4. april 2011 av HunterLady 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #26 Skrevet 4. april 2011 Bruker et håndkle til jeg får rotet meg opp av senga og kommet meg på do
Gjest Lacus Skrevet 4. april 2011 #27 Skrevet 4. april 2011 Går ikke alle dere jenter på do etter sex? For å forebygge urinveisinfeksjon tenker jeg på.. Eller er det ikke så viktig? Jeg gjor det før. men nå har jeg ikke hatt uvi på ganske lang tid. Etter at jeg sluttet å gå på do etterpå har jeg ikke fått uvi igjen heller, så en så lenge kommer jeg ikke til å begynne å gjøre det igjen. Jeg hater å springe på do rett etter sex. Må bare spørre, renner det fort ut igjen når dere ligger i sengen? Det gjør ikke det med meg så jeg skjønner ikke helt det akutte behover for noe å tørke seg med.
Gjest Heloise Skrevet 4. april 2011 #29 Skrevet 4. april 2011 Javel, da er jeg ekkel. Kan leve med det jeg. Det er nok veldig mange som tørker seg med dyna en gang iblant, men ikke alle som tør å si det. Jeg tørker meg på dyna ofte selv, det er så greit for den er så tilgjengelig Så pripne er vi da ikke!
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #30 Skrevet 4. april 2011 Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å komme dere helt til do uten masse gris på veien? Hos meg renner det ut samtidig med at han trekker seg ut og har vi ikke et håndkle klart da blir det gris på lakenet og madrassen. Lekker/drypper det ingenting på vei til do for dere som bruker den metoden?? Teppet vårt i gangen ville ikke sett pent ut om jeg gjorde det her... Jeg har alltid vært sånn, både før og etter jeg fikk barn.
Gjest Lacus Skrevet 4. april 2011 #31 Skrevet 4. april 2011 (endret) Lekker/drypper det ingenting på vei til do for dere som bruker den metoden?? Teppet vårt i gangen ville ikke sett pent ut om jeg gjorde det her... Det renner litt når jeg røyser meg opp. Går med lårene samlet de få skrittene jeg har til badet, så det går fint det. Endret 4. april 2011 av Lacus
Purple Toxic88 Skrevet 4. april 2011 #32 Skrevet 4. april 2011 jeg tar tak i nærmeste t-sjorte/håndkle/noe annet brukbart og slenger mellom beina, sjangler/sjelver meg inn på do, tisser om jeg må det, ellers sitter jeg litt og "presser" ut resten (liker ikke den "klissete" våte følelsen i trusa etterpå) men dette har vel blitt en ren rutine for oss.. også slenger vi oss på sofaen og nyyyter den deilige feelinga vi har etterpå
FantasDick Skrevet 5. april 2011 #33 Skrevet 5. april 2011 Jeg holder sæden inni meg til jeg enten tørker med papir/et håndkle eller går på do. Ikke noe problem å holde det "på plass" men jeg blir jo litt sliten i musklene etterhvert, så vil helst ikke stå så mye oppreist/gå.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #34 Skrevet 5. april 2011 Pleier å gå på do eller så bare legger jeg meg til å sove faktisk. Men vanligvis går jeg på do, det tar litt tid før det renner ut, pleier å rekke akkurat fram til do før det begynner å renne. Kniper nok litt igjen også.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #35 Skrevet 5. april 2011 Før brukte jeg av og til å bare ha handkle mellom beina en stund... Men så fikk jeg en dag urinveisinnfeksjon (som er det verste jeg har vært med på!!). Da sa de at det var viktig å TISSE etter sex for å forhindre dette. Urinveisinnfeksjonen var virkelig grusom, så nå tisser jeg alltid etter sex..Og vasker gjerne da også i samme slengen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #36 Skrevet 5. april 2011 Med en gang han har kommet når han kommer inni meg, tar jeg hånda mi ned "der" og holder for, slik at det ikke skal renne ut. Deretter småløper jeg til badet som er rett ved siden av soverommet, og setter meg på do. Der tisser jeg og "presser ut" sæd, og tørker det vekk. Kjæresten min pleier også å komme på badet, for å tørke penisen sin. Dette funker fint for oss, da vi ikke er særlig opptatte av å ligge i senga lenge etterpå. Ønsker vi det, går vi i såfall på badet først.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #37 Skrevet 5. april 2011 Jeg holder tørkepapir eller noe annet mellom beina når han trekker seg ut, for så å holde det der inntil jeg får satt meg på do. Synes ikke det er noe behagelig å sove med masse sæd inni meg/mellom beina, og jeg vil dessuten få tisset etter sex for å forhindre urinveisinfeksjon. Man får vel dessuten lettere soppinfeksjon om man ikke tømmer seg for sæden innen rimelig tid? Det er vel inviduelt hvor lett man får sånt, men jeg vil i hvert fall ikke fremprovosere det. Hilsen jente på 23
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #38 Skrevet 5. april 2011 Vi har tørkerull ved siden av senga, og jeg holder vanligvis papir mellom beina mens han trekker seg ut, for å unngå våte flekker på laknet. Så tørker vi oss begge to, og jeg går på do. Har hatt urinveisinfeksjon èn gang, og det er ikke noe jeg vil ha igjen! Har hendt at jeg har sovna med sæden hans inni meg, da, men jeg prøver å unngå det. Har vi sex andre steder enn i senga vår tørker vi oss med det som måtte være tilgjengelig der og da (putetrekk, håndkle, t-skjorte etc.)
Gjest Topsi Skrevet 5. april 2011 #39 Skrevet 5. april 2011 Blir liggende i senga en stund og kose. Går deretter på do og kniper igjen. Ikke en dråpe blir spilt på veien.
Gjest anygirl Skrevet 5. april 2011 #40 Skrevet 5. april 2011 Jeg bruker som regel å springe på do også hopper jeg rett i dusjen. Da vist jeg lar det bli liggende å " ulme " så blir det ikke riktig behagelig lukt etterpå. eller så sover jeg med det , er bestandig koselig å sove i armkroken hans å kose etter deilig sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå