Rumleskaft Skrevet 2. april 2011 #21 Skrevet 2. april 2011 Eneste "formene" hun hadde på etter-bildene var jo, som andre sier, at midjen var smalere enn hoftebena som sto ut. Former i mine øyne er pupper, midje, og rumpe. Det der var IKKE pent. Har alltid sett på VS-modeller som pene, flotte, slanke, og sunne, men det der var ikke noe å rope hurra for..
Gjest stillness Skrevet 3. april 2011 #22 Skrevet 3. april 2011 Ikke noe jeg streber etter,og jeg syns hun hadde vært finere hvis hun hadde gått opp noen kilo. Jeg var ekstremt tynn da jeg var yngre og nå veier jeg 10 kilo mer enn da,men er mer fornøyd nå for kroppen min ser mer kvinnelig ut nå. Jeg er opptatt av at kroppen min skal være sunn og frisk uten at jeg er fanatisk,og hvis du skal være så tynn som hun så må du nesten ha et fanatisk forhold til mat og trening.(om du ikke er sånn naturlig da for de finnes jo de også) Er enig i at man heller burde fokusere hvordan ens egen kropp kan bli sitt beste og ikke strebe etter urealistiske idealer.
Rayanne Skrevet 3. april 2011 #23 Skrevet 3. april 2011 "Formfull" mener jeg indikerer runde, sirkelbaserte former. Med en gang vi er nærmere vinkler enn rundinger har vi gått over til "tynn". Men tynn kan også være pent, uflatterende blir det først når man blir "mager", noe som i mine øyne er når man begynner å bli innhul. Grensa mellom "formfull" og "tjukk" går vel omtrent der hvor magen stikker like langt ut som puppene, eller når fettet valker seg, selv når man står oppreist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå