Gå til innhold

"Former"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, vi har vel nok av disse kroppstrådene på KG men jeg har sett flere her argumentere for at modellene til Victoria's Secret har mer former enn andre modeller og ikke er særlig tynne. Jeg har jo også skjønt at mange her har et noe forskrudd syn på kropp og vekt, så jeg regner med det er delte meninger om saken. Greia er at denne modellen, Candice Swanepoel (til høyre på bildet), ikke akkurat representerer det jeg legger i å være frodig eller formfull. Formene hun har kommer av at midjen selvfølgelig er smalere enn hoftebeina, for her er det ikke noe fett å klype tak i. Hun er faktisk VS' nye favorittmodell, så dette er hva VS vil skal være deres ansikt/kropp utad.

Candice Swanepoel

Mer i helfigur fra samme tilstelning:

Dama på nytt

Til venstre her ser dere hvordan hun så ut før, og jeg må jo si hun var en sylslank dame før så jeg skjønner ikke hvorfor hun måtte bli enda tynnere.

Før/etter

Det får meg jo til å lure om det er selvvalgt, spiseforstyrrelse, krav fra VS eller en blanding av flere av disse årsakene.

(og vær så vennlig å ikke fly i flint over at jeg "kritiserer" tynne damer, for dette er fankern ikke å være naturlig tynn).

Synes flertallet på KG virkelig at dette er å være formfull og sunn? Er dette et ideal kvinner streber etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for noen andre, men dette er i alle fall ikke idealet jeg streber etter.

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Uff, jeg syns hun ser alt for tynn ut, men det er min personlige smak da. Greit nok at hun har "former" med tanke på at hun har smalere midje enn hofter, men likevel....

Skrevet

Hun er ikke formfull på noen av bildene. På det siste bildet sier mellomrommet hun har mellom lårene meg at hun ser ut som hun har en spiseforstyyrelse, eller har gått ned for mye i vekt. IKKE pent. :nei:

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo tynn, men har former.. Hadde hun hatt mer fett på kroppen ville hun jo blitt formfull...

Gjest Consensio
Skrevet

Hun er jo tynn, men har former.. Hadde hun hatt mer fett på kroppen ville hun jo blitt formfull...

folk med anoreksia har jo også former da...de er jo smalere rundt magen enn rundt hoftene... Om man skal pirke altså.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Hun var pen ja. Ser ikke like tynn ut som bildet til TS, men kan hende vinkelen har noe å si her da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor tynn kan man bli før man går over til å ikke være formfull lenger da? Som Consensio sier vil jo de med sykelig tynne kropper også være formfulle om man definerer det som smalere midje enn hofter.

Ts.

Skrevet

Streber etter å se ut som meg selv jeg, men man skal vist bare se ut som alle andre :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Former har hun, men hun ser svakelig og slapp ut og har etter min mening uflatterende kroppsform. Bekkenet er alt for bredt i forhold til midjen.

Skrevet

folk med anoreksia har jo også former da...de er jo smalere rundt magen enn rundt hoftene... Om man skal pirke altså.

Ja det er det jeg mener, blant havet av debatter som formfulle kvinner her inne har jeg forstått at de som kategoriserer seg som "store" er fine fordi de har former, og det skjønner jeg, og andre prøver å si at alle "store" med former har også former når de er tynnere. Har liksom fått inntrykk av at folk sier at "store" jenter gjemmer seg bak at de ikke vil miste formene sine ved å gå ned i vekt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Former har hun, men hun ser svakelig og slapp ut og har etter min mening uflatterende kroppsform. Bekkenet er alt for bredt i forhold til midjen.

Så hun burde hatt smalere hofter, og dermed hadde hun vært pen nok i dine øyne?

Ts.

Skrevet

Streber etter å se ut som meg selv jeg, men man skal vist bare se ut som alle andre :/

Jeg vil at kroppen min skal se ut som den kan gjøre på sitt beste, jeg. Dermed har jeg idealer som det er mulig for meg å benytte som en slags mal.

Skrevet

Jeg vil at kroppen min skal se ut som den kan gjøre på sitt beste, jeg. Dermed har jeg idealer som det er mulig for meg å benytte som en slags mal.

Gidder ikke å strebe etter å bli noe jeg ikke kan bli. Jeg har en helt annen form på kropp og beinbyggning enn disse "ideal" damene. Selv når jeg trente ekstremt mye kunne jeg ikke se ut som de.

• Liker 2
Skrevet

Gidder ikke å strebe etter å bli noe jeg ikke kan bli. Jeg har en helt annen form på kropp og beinbyggning enn disse "ideal" damene. Selv når jeg trente ekstremt mye kunne jeg ikke se ut som de.

Ja, nettopp! Akkurat derfor er ikke denne jenta et ideal for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Så hun burde hatt smalere hofter, og dermed hadde hun vært pen nok i dine øyne?

Ts.

På høyre før/etter-bildet du linket til er ser ikke bekkenet så stort ut i forhold til midjen, og det synes jeg er penere.

AnonymBruker
Skrevet

På høyre før/etter-bildet du linket til er ser ikke bekkenet så stort ut i forhold til midjen, og det synes jeg er penere.

Beklager, mente venstre bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...