Gjest Trulselinemor Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har skrevet et brev til min far hvor jeg har prøvd å forklare hvordan jeg føler meg i forhold til søstra mi. Jeg føler meg som luft. Han forteller henne ting, mens jeg får ikke vite noe eller jeg får vite det av andre. Jeg har prøvd å tatt det opp per telefon, men det nytter ikke. Hva skal jeg gjøre? Håper på mange gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Sånne personlige brev er vanskelige å sende. Det vet jeg alt om. Nå vet ikke jeg så mye om hva du skriver og hvorfor, men hvis du føler du har fått sagt alt du vil i brevet, og du føler det er riktig å la ham lese det så må du bare manne deg opp til å sende det. Det er tøft, det jeg gjorde var å sende det så fort jeg hadde sjansen. Først leste sambo det, så en veldig god venninne og jeg sa jeg skulle sende det så fort vi var ferdige på jobben. Og siden hun var sammen med meg hele tiden så måtte jeg bare. Jeg har ikke så mange gode råd egentlig. Men jeg vet vel litt om hvordan du føler det nå. Og jeg tenker på deg! Håper du får like mange gode tanker, råd og klemmer som jeg fikk! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå