Gå til innhold

Arrogante menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater arrogante mennesker, uansett kjønn.

Kunne godt tenkt meg at en arrogant viste interesse for meg da, for da hadde jeg dumpet han med den største glede!

Arrogante menn kan dra seg en viss plass. Folk som ikke evner å vise ydmykhet, behandle andre med respekt og være på nivå med meg mister jeg svært fort interessen for.

Men ser at mange andre jenter faller for disse, dessverre.

Ja, det er nettopp det som er så rart. Er ikke så godt bevandret i psykiatri, men kanskje andre er det? Hva slags diagnose har disse jentene egentlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest *smak*
Skrevet

Først virket du arrogant, men etterhvert så blir det mer ignoranse. Om dette er kledelig kommer an på øyet som ser og hvordan en bærer seg, er man distingvert?

Altså skiller en seg ut (især fordelaktig, pga. utseende og oppførsel), hva i så fall gjør noen arrogante (bra utseende eller bra karakter) til noe fornemt, altså betydningsfull?

Hva betyr "distingvert".. anyone??

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr "distingvert".. anyone??

Noe a la `verdig` eller evt. noe som utmerker seg - som i eng. `distinguished`. Men dette er off topic! Det interessante er HVORFOR JENTER TENNER PÅ NEDLATENDE OG ARROGANTE MENN! Teorier, please!

Gjest Gjest
Skrevet

Uskikkelige jenter liker å bli satt på plass, her er *smak* et godt eksempel som ikke engang gidder å markere ordet distingvert og deretter trykke på høyre musknapp for å få opp søkealternativer som f.eks. Google, så kommer jammen jeg har bla bla bla

Gjest *smak*
Skrevet

Jeg har en snill en her i husholdningen og er FORNØYD, derfor skjønner jeg ikke hvorfor noen jenter tenner på å bli behandlet dårlig... Jeg blir lei meg og mister energi når jeg blir behandlet dårlig. derfor prøver jeg å omgi meg med mennesker som gir meg respekt og positiv energi. Folk/jenter liker jo egentlig ikke arroganse... Neida vi liker å bli skjemt bort.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en snill en her i husholdningen og er FORNØYD, derfor skjønner jeg ikke hvorfor noen jenter tenner på å bli behandlet dårlig... Jeg blir lei meg og mister energi når jeg blir behandlet dårlig. derfor prøver jeg å omgi meg med mennesker som gir meg respekt og positiv energi. Folk/jenter liker jo egentlig ikke arroganse... Neida vi liker å bli skjemt bort.

Disse ønskene er for det første ikke inkonsistente: du kan godt like å bli skjemt bort og samtidig tenne på arroganse. For det andre så stemmer jo ikke det du sier. Jeg ser at du ikke er slik, men mange jenter tenner faktisk på arrogante menn. Jeg oppfører meg arrogant og nedlatende selv og vet at det slår an dersom målet er å dra damer. Du kan selvsagt ikke svare for jenter som er annerledes enn deg, men jeg er da interessert i å høre fra jenter som tenner på arrogante menn, som TS: hvorfor tenker dere sånn? Det er jo ikke logisk!

Gjest Gjest
Skrevet

Ha ha, snakk om å være bortskjemt, din gnom.. svaret på ditt spørsmål står i DET ANDRE AVSNITTET du siterte, og du blir lei deg?

Ikke faen annet enn krokodilletårer, et spill for galleriet og ikke minst din samvittighet som nå ikke er helt så der.

Eller hur Mrs. *smak* ???

Du er det klassiske eksempelet på hvorfor er det slik og alle undrer seg.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva definerer dere som en arrogant mann? Hvordan har de arrogante mennene dere har vært borti vært?

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Arroganse er råsexy ja. ;)

Endret av HunterLady
Gjest tilfeldig mann
Skrevet

Leste bare de første sidene i dokumentet du refererer til, men teksten

"Think about what you would want an interaction with a girl to be like if there was no need to get sex. Let's say that sex was a given. You did not need to do anything tricky or run 'game' to score. How would you like that interaction to be? Myself I want it to be fun, exciting, relaxed, playful and sharing with each other willingly. Now think about how you can make that happen. Would you use tricks or be sneaky to get a girl to be that with you? No, that would be counter productive and/or unnecessary work. You would instead lead her by being fun, relaxed, sharing, or whatever you want the interaction to be like yourself and learn to allow and encourage her to be that as well. "

var jo riktig fornuftig. Jeg har lest noe av "sjekking"-litteraturen, og mye av det som står der er nok nyttig som en introduksjon til det mange syns er svært kompliserte sosiale regler. Allikevel er det noe veldig stakkarslig med en mann som bruker så mange triks rett og slett for å pule. Sex i seg selv er en ganske liten del av et meningsfullt forhold, og når man har sex er den beste og mest estetiske delen å føle på den andres reaksjoner, følelser og tanker. Å rett og slett pule uten dette er ganske nær onani, eller i verste fall en sykelig reduksjon av partneren til et objekt.

Med mindre man er en så verdiløs at man ikke har noe av interesse å kommunisere om er det jo klart at man burde lete etter en verdifull og spennende person når man sjekker, og hvis ting klaffer er det å ha sex en naturlig videreføring av en spennende kommunikasjon. For de av oss som bor i store byer (hvor det er nok folk til å bry seg fint lite om en eller annen jente ikke får et godt inntrykk) er en naturlig konsekvens av dette at man har et lekent forhold til å møte fremmede, kommuniserer på en selvsikker (og sikkert for mange arrogant) måte, og tydeliggjør sin egen verdi. Ironisk nok kommer denne "arrogante" måten å være på fra en grunnleggende respekt for den man snakker med: Man antar og krever at kommunikasjonspartneren sin er interessant nok.

Mange som oppfattes arrogante har selvrespekt, og forventer verdi av dem som de snakker med. Det er klart dette er tiltrekkende.

Mulig du Anaconda tenker på disse sjonglørene, konversasjonen jujitsu-mestere.. eller som de selv sier de er: kjekkaser.

Skrevet

Jo enklere kvinner er i hodet, jo oftere faller de for den arrogante drittsekken eller andre personligheter som menn tar på seg for å få kvinner til sengs.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jo enklere kvinner er i hodet, jo oftere faller de for den arrogante drittsekken eller andre personligheter som menn tar på seg for å få kvinner til sengs.

Å ha en arrogant attitude betyr ikke det samme som å faktisk være det. God kveld til deg også forresten! ;)

Skrevet

Å ha en arrogant attitude betyr ikke det samme som å faktisk være det.

Nei, det er jo akkurat det jeg sier.

Gjest Reproductivist
Skrevet

.....teste grensene hans bare for å bli satt på plass av ham etterpå.

.........En sånn mann sier også med oppførselen sin at han er utilnærmelig, eller at du må kjempe for oppmerksomheten hans. Det trigger konkurranseinstinktet til en kvinne, og det sier henne at hun må vise seg verdig for at han skal kaste så mye som et blikk på henne.

Hello!!!! Harem er default og forklarer alt.

I et harem (som dyr) må de nettop slåss om oppmerksomheten hans, men de setter hverandre på plass. Mannen er ikke øverst i hierarkiet, men på siden av det siden det ikke er andre menn å måle seg mot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...