AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Hva syns dere om arrogante menn? Jeg syns de er så sexy at jeg nesten blir svimmel bare av å tenk på de 1
sebastianen Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Hva syns dere om arrogante menn? Jeg syns de er så sexy at jeg nesten blir svimmel bare av å tenk på de hehe Om du er typen som blir svimmel av å tenke er nok ikke de arrogante mennene interessert sorry - bare måtte
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #3 Skrevet 13. mai 2011 Bare når jeg tenker på de arrogante mennene! :-D
FrøkenJosefine Skrevet 13. mai 2011 #4 Skrevet 13. mai 2011 Kjærsten min tar på en arrogant mine iblant..blir og sykt tent av det faktisk..:D
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #5 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har aldri vært så tent som den perioden jeg var sammen med en veldig arrogant fyr! <3
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 I Norge er arrogante som regel ignorante og lite distingvert, lenge siden Nansen og Amundsen for å si det slik.
Gjest HLHD Skrevet 13. mai 2011 #7 Skrevet 13. mai 2011 (endret) ...min var italiener.. og heitere enn fy! Endret 13. mai 2011 av HLHD
Anaconda Skrevet 13. mai 2011 #8 Skrevet 13. mai 2011 Det kommer litt an på egentlig. Jeg har vanskeligheter med å få en god kjemi med folk som jeg ikke vet om de tuller eller er seriøse på grunn av måten de uttrykker seg på. Og jeg assosierer arrogante litt med disse. Jeg snakker om mennesker som det er vanskelig og vite "hvor man har". Er det disse som visstnok skal være heite eller hur? Kan ikke noen komme med en "case" da! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #9 Skrevet 13. mai 2011 Dette er ikke så overraskende. Kvinner flest liker å se opp til menn, være mannen underlegen. Helst vil de ligge i klem under hælen hans, bli dominert av ham, bli fortalt hva de skal gjøre, teste grensene hans bare for å bli satt på plass av ham etterpå. For å være en slik mann kan man ikke være nervøs overfor jenter, for det tyder på underlegenhet og da der det game over. Han kan heller ikke være på samme nivå (intellektuelt, sosial status, jobb, penger, fyll inn det som passer) som henne. Det blir det i høyden vennskap ut av, og ingen seksuell tenning fra hennes side. En arrogant mann signaliserer at han er en mann som kan fylle denne rollen, i og med at han klart viser at han er henne overlegen. En sånn mann sier også med oppførselen sin at han er utilnærmelig, eller at du må kjempe for oppmerksomheten hans. Det trigger konkurranseinstinktet til en kvinne, og det sier henne at hun må vise seg verdig for at han skal kaste så mye som et blikk på henne. Dette er ikke rocket sciene, men allmennkkunnskap. Kvinner ønsker likeverdighet med menn de ikke vil bli knullet av. Men de ønsker IKKE likeverdighet med mennene de derimot vil bli knullet av. Kvinner ønsker å være disse mennenes leketøy, puledukke og skjødehund, uansett hvor mye bråk feministene lager.
trudelu Skrevet 13. mai 2011 #10 Skrevet 13. mai 2011 Dette er ikke så overraskende. Kvinner flest liker å se opp til menn, være mannen underlegen. Helst vil de ligge i klem under hælen hans, bli dominert av ham, bli fortalt hva de skal gjøre, teste grensene hans bare for å bli satt på plass av ham etterpå. For å være en slik mann kan man ikke være nervøs overfor jenter, for det tyder på underlegenhet og da der det game over. Han kan heller ikke være på samme nivå (intellektuelt, sosial status, jobb, penger, fyll inn det som passer) som henne. Det blir det i høyden vennskap ut av, og ingen seksuell tenning fra hennes side. En arrogant mann signaliserer at han er en mann som kan fylle denne rollen, i og med at han klart viser at han er henne overlegen. En sånn mann sier også med oppførselen sin at han er utilnærmelig, eller at du må kjempe for oppmerksomheten hans. Det trigger konkurranseinstinktet til en kvinne, og det sier henne at hun må vise seg verdig for at han skal kaste så mye som et blikk på henne. Dette er ikke rocket sciene, men allmennkkunnskap. Kvinner ønsker likeverdighet med menn de ikke vil bli knullet av. Men de ønsker IKKE likeverdighet med mennene de derimot vil bli knullet av. Kvinner ønsker å være disse mennenes leketøy, puledukke og skjødehund, uansett hvor mye bråk feministene lager. Ønsker meg heller respekt, for å være ærlig. Arroganse er det motsatte av respekt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #11 Skrevet 13. mai 2011 Ønsker meg heller respekt, for å være ærlig. Arroganse er det motsatte av respekt. Det var jeg som skrev det innlegget. Og ja, jeg er enig med deg i at arroganse er det motsatte av respekt. Men jeg opplever selv stadig vekk at det lønner seg å være arrogant skal du dra damer. Hadde aldri godtatt den behandlingen jeg selv gir damer, da hadde det blitt en ørefik og punktum for videre kontakt. Så jeg forstår bare ikke en del damer, dem som tydelig tenner på at du behandler dem nedlatende. Er de gale, har de en alvorlig diagnose eller noe? For meg er det nemlig kontraintuitivt å like noen som behandler deg respektløst. Så hva er greia?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #12 Skrevet 13. mai 2011 Mulig du Anaconda tenker på disse sjonglørene, konversasjonen jujitsu-mestere.. eller som de selv sier de er: kjekkaser.
kanel23 Skrevet 13. mai 2011 #13 Skrevet 13. mai 2011 Jeg haaater arrogante menn. De gjør meg seriøst kvalm. Må jeg ha noe med dem å gjøre klarer jeg sjelden å være høflig. Usj! 1
Gjest *smak* Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 Dette er ikke så overraskende. Kvinner flest liker å se opp til menn, være mannen underlegen. Helst vil de ligge i klem under hælen hans, bli dominert av ham, bli fortalt hva de skal gjøre, teste grensene hans bare for å bli satt på plass av ham etterpå. For å være en slik mann kan man ikke være nervøs overfor jenter, for det tyder på underlegenhet og da der det game over. Han kan heller ikke være på samme nivå (intellektuelt, sosial status, jobb, penger, fyll inn det som passer) som henne. Det blir det i høyden vennskap ut av, og ingen seksuell tenning fra hennes side. En arrogant mann signaliserer at han er en mann som kan fylle denne rollen, i og med at han klart viser at han er henne overlegen. En sånn mann sier også med oppførselen sin at han er utilnærmelig, eller at du må kjempe for oppmerksomheten hans. Det trigger konkurranseinstinktet til en kvinne, og det sier henne at hun må vise seg verdig for at han skal kaste så mye som et blikk på henne. Dette er ikke rocket sciene, men allmennkkunnskap. Kvinner ønsker likeverdighet med menn de ikke vil bli knullet av. Men de ønsker IKKE likeverdighet med mennene de derimot vil bli knullet av. Kvinner ønsker å være disse mennenes leketøy, puledukke og skjødehund, uansett hvor mye bråk feministene lager. Mye å tenke på du...
Gjest norah Skrevet 13. mai 2011 #15 Skrevet 13. mai 2011 Jeg tolker arroganse enten som lav selvtillitt og/eller litt knekte sosiale antenner - og ingen av delene er tiltrekkende. Men arrogant humor hos noen med god porsjon selvironi- og innsikt er en sikker vinner.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #16 Skrevet 13. mai 2011 Mye å tenke på du... Mulig, men ikke på dette temaet. Som jeg sa så er ikke dette rocket science, ingen spesielle innsikter skal til for å tenke seg frem til det jeg sa. Men kan du ikke heller kommentere innholdet? Mener du det er far fetched, til og med langt ute på viddene? Jeg har derimot personlig erfaring med at mange kvinner er slik, de tenner på å tekkes en arrogant mann. Da spør jeg meg om disse jentene er syke i hodet sitt, at de har en diagnose som forklarer denne kontraintuitive oppførselen.
Gjest *smak* Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Mulig, men ikke på dette temaet. Som jeg sa så er ikke dette rocket science, ingen spesielle innsikter skal til for å tenke seg frem til det jeg sa. Men kan du ikke heller kommentere innholdet? Mener du det er far fetched, til og med langt ute på viddene? Jeg har derimot personlig erfaring med at mange kvinner er slik, de tenner på å tekkes en arrogant mann. Da spør jeg meg om disse jentene er syke i hodet sitt, at de har en diagnose som forklarer denne kontraintuitive oppførselen. Jo jeg burde vel egentlig kommentert innholdet i innlegget ditt.. Men jeg har ikke så mange meninger om det du skriver akkurat nå..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Jeg hater arrogante mennesker, uansett kjønn. Kunne godt tenkt meg at en arrogant viste interesse for meg da, for da hadde jeg dumpet han med den største glede! Arrogante menn kan dra seg en viss plass. Folk som ikke evner å vise ydmykhet, behandle andre med respekt og være på nivå med meg mister jeg svært fort interessen for. Men ser at mange andre jenter faller for disse, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2011 #19 Skrevet 13. mai 2011 Jo jeg burde vel egentlig kommentert innholdet i innlegget ditt.. Men jeg har ikke så mange meninger om det du skriver akkurat nå.. Først virket du arrogant, men etterhvert så blir det mer ignoranse. Om dette er kledelig kommer an på øyet som ser og hvordan en bærer seg, er man distingvert? Altså skiller en seg ut (især fordelaktig, pga. utseende og oppførsel), hva i så fall gjør noen arrogante (bra utseende eller bra karakter) til noe fornemt, altså betydningsfull?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #20 Skrevet 13. mai 2011 Jo jeg burde vel egentlig kommentert innholdet i innlegget ditt.. Men jeg har ikke så mange meninger om det du skriver akkurat nå.. Ok, greit nok. Men synes du ikke at det er merkelig å tenne på å bli behandlet nedlatende? Det er liksom ikke den reaksjonen man forventer når man er frekk, arrogant og litt respektløs mot folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå