m_h Skrevet 2. november 2003 #1 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg leste i Inside om en fuktighetskrem fra biotherm som heter bioVitamin,og jeg lurer på om noen har prøvd den?Hva synest dere om den? Den hørtest nå så fristende ut i reklamen(i bladet).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Sett denne reklamen jeg og. Har sett etter den i flere butikker, men har ikke funnet den. Hastet forbi et parfymeri i dag, og fikk øye på den, men hadde ikke tid til å kjøpe den da. (siden det var på et parfymeri var den sikkert veldig dyr.. :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 Jepp, bruker den for tiden. Den er kjempedeilig! Og så lukter den godt veldig godt også! :D De selger den i stort sett alle parfymerier som fører Biotherm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m_h Skrevet 2. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2003 Hva er prisen på den? Den hørest jo utulig deilig ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå