Rannva Skrevet 3. november 2003 #21 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har ingen far som har studert i usa eller tante som er irsk' date=' men vi har rett og slett alltid fått julestrømta natt til 1. juledag vi. :[/quote'] Skal hjem til jul, og får strømpe selv om jeg er voksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2003 #22 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har aldri fått strømpe når jeg var liten, det er egentlig noe vi begynte med i fjor, samboer og jeg! Da mener jeg det var juleaften vi fikk den på, men jeg vet ikke hva som er vanlig jeg! Vi hang de opp på brannmuren over ovnen, har kjøpt egne strømpeknagger! Strømpeknaggene er en tung snømann med en liten knagg midt på nederst! Synes de var veldig fine...OG JUL ER GØY Og strømpene har jeg herfra klikk på jul og bla frem til strømpene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. november 2003 #23 Del Skrevet 3. november 2003 Vi har ikke hatt julestrømpe tradisjon hjemme hos oss tidligere. Men siden mamma er nederlandsk har vi heller hatt St. Nicholas på besøk i begynnelsen av desember, og da får man jo noe godt i skoen sin. Nå som mannen min og jeg har fått oss peis har jeg derimot litt lyst til å begynne med denne tradisjonen. Tror det da får bli natt til julaften hos oss.. Ser ikke helt vitsen med å få enda noe dagen etter at man nettopp har fått masse. *skal følge med på tråden om hva sokkene kan fylles med nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. november 2003 #24 Del Skrevet 4. november 2003 Vi fikk alltid julestrømpe da vi var små, men jeg husker ikke om det var på julaften eller 1. juledag. Jeg har kjøpt ekte amerikanske julestrømpeholdere, (veier en formue men er kjempestilige) og ekte julestrømper til, og de kommer opp lille julaftens kveld, etter at barna har lagt seg... men de får alltid komme ned og titte på de tomme strømpene og kjenne sommerfuglene i magen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå