Gå til innhold

30 days tablettene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fælt så stille det ble etter *fasiten* kom på bordet, hadde nesten sett frem til å diskutere med en av kverulantene her inne :P

Videoannonse
Annonse
Gjest trinem0r
Skrevet

i morgen har jeg gått på tablettene i en uke. jeg skjønner ingenting. murringen i magen er sluttet å sånn, men jeg har ikke lagt om kostholdet, spiser jo sunt men spiser også noe usunn mat. har ikke trent noe, bare vært i ordntlig aktivitet når jeg har vært på jobb egentlig. å jeg veide meg i går, å jeg veide 2,2 kilo mindre enn når jeg veide meg før jeg begynte på de. også merker jeg at når jeg tar de og er i aktivitet etterpå så svetter jeg som bare det. men har ihvertfall gått ned 2 kilo bare på en uke selv om jeg har spist usunn mat. :)

Skrevet

Og som du selv sier,har du svettet mye. Du har sikkert mistet mye vann.Hvor mye vann drikker du pr.dag?

Ikke glem at vekten kan variere med opp til 3kg fra dag til dag.

Gjest trinem0r
Skrevet

Og som du selv sier,har du svettet mye. Du har sikkert mistet mye vann.Hvor mye vann drikker du pr.dag?

Ikke glem at vekten kan variere med opp til 3kg fra dag til dag.

drikker mye :)

ja men vekten har vært på den samme veldig lenge nå. men jeg fortsetter nå også får vi se hva som skjer etterhvert og om det i det hele tatt skjer noe mer, er jo ikke sikkert

Gjest Emera
Skrevet

Fælt så stille det ble etter *fasiten* kom på bordet, hadde nesten sett frem til å diskutere med en av kverulantene her inne :P

Det er fordi "fasiten" din ikke er hva trådstarter spurte etter. Faktisk så ba hun om å få slippe slike "fasiter."

Jeg har ingen tro på disse pillene selv, men denne tråden er ikke stedet å diskutere det. Derfor ignoreres du. Men start gjerne en annen tråd om diverse kreative slankeremedier, for det er et morsomt tema. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som vet om det er meningen at man skal bruke OxyTarm FØRST og SÅ 30days, eller begge deler samtidig? Synes forresten ikke at Gjest_LOL_ og andre behøver å ødelegge tråden med negativitet når det er spesifisert i førstepost og flere ganger senere at TS ikke ønsker sånne svar. Ganske respektløst. Jeg prøver i hvert fall 30days nå og hva så om effekten er mest psykisk. Hvis det kan hjelpe motivasjonen og fordøyelsen så er jeg glad for det jeg, trenger ikke at suretryner og sintetruser kommer og ødelegger den positive tankegangen :)

AnonymBruker
Skrevet

Eneste som blir slankere av 'slankepiller' er lommeboka

AnonymBruker
Skrevet

Ignorance is bliss ;)

Skrevet

Er det noen som vet om det er meningen at man skal bruke OxyTarm FØRST og SÅ 30days, eller begge deler samtidig? Synes forresten ikke at Gjest_LOL_ og andre behøver å ødelegge tråden med negativitet når det er spesifisert i førstepost og flere ganger senere at TS ikke ønsker sånne svar. Ganske respektløst. Jeg prøver i hvert fall 30days nå og hva så om effekten er mest psykisk. Hvis det kan hjelpe motivasjonen og fordøyelsen så er jeg glad for det jeg, trenger ikke at suretryner og sintetruser kommer og ødelegger den positive tankegangen :)

:tanpuss: meningen er at du ikke skal bite på salgstriksene og la deg lure ! :jepp:;) der var en post med masse ikkesuresmileys :fnise:

truser har desverre ikke KG i smileys,nærmeste blir :flekke: :happy:

Skrevet

Ok her var det jaggu useriøst... piler tilbake til diskusjon.no jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...