Gjest trinem0r Skrevet 31. mars 2011 #1 Skrevet 31. mars 2011 til dere som har gått på 30 days. jeg fikk min i dag og tenkte å begynne på de i morgen. men jeg leste på den at du skulle holde deg unna brød lagd av hvete og poteter b.l.a men vet ikke helt hva jeg skal erstatte det med..? er det bedre med knekkebrød feks? og kan jeg spise ris da istedenfor poteter? også lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre dette her, fordi jeg skal bruke disse og helst unngå at typen får vite om det fordi han begynner bare å klage å si det ikke funker osv... men hvordan skal jeg klare det uten poteter? hvis vi feks skal ha kjøttkaker eller fiskeboller eller noe sånn til middag.. jeg kan jo ikke si hvofor jeg ikke kan ha poteter. kjedelig å spise bare ris å hele tiden. og dere som bare skal si at jeg er dum som kjøper det for det eneste som hjelper for å gå ned i vekt er sunt kosthold å trening osv kan bare la være å svare for vi har skjønt at dere sier det etter alle gangene det er blitt skrevet. noen tips folkens?
Sugerøret Skrevet 31. mars 2011 #2 Skrevet 31. mars 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/slankerdeg/brit-elisabeth-haagensli-gikk-paa-diett-da-hun-gikk-ned-med-30days-3450375.html http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/tv-2-hjelper-deg-beklager-silje-gikk-ned-mer-enn-antatt-3457080.html Synes heller du skal spare pengene og ikke kjøpe 30days, kjøp heller sunne matvarer som frukt og grønt og legg om kostholdet.Det finnes ingen mirakelkurer eller piller som egentlig virker,det er omlegging av kosthold og trim. 2
Gjest trinem0r Skrevet 31. mars 2011 #3 Skrevet 31. mars 2011 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/slankerdeg/brit-elisabeth-haagensli-gikk-paa-diett-da-hun-gikk-ned-med-30days-3450375.html http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/tv-2-hjelper-deg-beklager-silje-gikk-ned-mer-enn-antatt-3457080.html Synes heller du skal spare pengene og ikke kjøpe 30days, kjøp heller sunne matvarer som frukt og grønt og legg om kostholdet.Det finnes ingen mirakelkurer eller piller som egentlig virker,det er omlegging av kosthold og trim. jeg sa at dere som skulle komme med det dritet der som vi har hørt tusen ganger kan la være å svare..alikevel svarer du. det er faktisk veldig mange positivte tilbakemeldinger også på dette her. jeg jeg spiser mye sunn mat å frukt å grønt alrede. men jeg er som sagt interesert i andre svar enn dette 1
Sugerøret Skrevet 31. mars 2011 #4 Skrevet 31. mars 2011 drit ? Positive ting med 30days må du nok lete lenge etter,det meste er reinspikka jug. Men velg og tro på slikt du. Trenger ikke være kvalm mot folk som svarer deg fordi du ikke liker svaret Men skal la være å svare deg mer ,no biggie 1
Gjest trinem0r Skrevet 31. mars 2011 #5 Skrevet 31. mars 2011 drit ? Positive ting med 30days må du nok lete lenge etter,det meste er reinspikka jug. Men velg og tro på slikt du. Trenger ikke være kvalm mot folk som svarer deg fordi du ikke liker svaret Men skal la være å svare deg mer ,no biggie kjenner flere og det er en haug av folk her som har gått ned i vekt ved bruk av tablettene samt sunt kosthold å trening.. det kan være litt hjelp.. jo jeg trenger det når jeg alrede har bedt om at folk med sånne svar ikke svarer. topp
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. mars 2011 #6 Skrevet 31. mars 2011 Jeg brukte 30days + oxy tarm, og fikk mindre luft i magen og bedre fordøyelse, noe jeg vil påstå var med på hjelpe meg i gang. Jeg spiser generelt lite poteter etc fra før, men jeg erstattet brød med grovt knekkebrød og prøvde også å spise f.eks. omelett til frokost istedenfor brød.
Gjest trinem0r Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Jeg brukte 30days + oxy tarm, og fikk mindre luft i magen og bedre fordøyelse, noe jeg vil påstå var med på hjelpe meg i gang. Jeg spiser generelt lite poteter etc fra før, men jeg erstattet brød med grovt knekkebrød og prøvde også å spise f.eks. omelett til frokost istedenfor brød. takk for svar men hva brukte du istedenfor poteter feks til middag og sånn?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 takk for svar men hva brukte du istedenfor poteter feks til middag og sånn? Grønnsaker i utallige variasjoner. Jeg spiser for det meste fisk og rent kjøtt (kylling, kalkun, storfe) og da passer det etter min smak godt med masse grønnsaker til
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Jeg spiser nesten aldri poteter til middag. Da må det være potetstappe eller ovnbakte poteter, som vi spiser kanskje et par ganger i måneden. Men jeg spiser en del fullkornsris, pasta og couscous. Kanskje mener de at du skal holde deg mest mulig unna de raske karbohydratene, og da bør vel også ris og pasta unngås? Søk på nett etter nye oppskrifter. Dersom du spiser mye middager som er av den "gammeldagse" sorten med poteter og saus/smør etc. er det ok ikke rart at du ønsker å gå ned i vekt. Øk på med salater og annet tilbehør som steikte grønnsaker, dampa grønnsaker etc. For at dette ikke skal være så synlig for kjæresten din kan du jo bare si at du har lyst å teste ut noe litt mer spennende til middag. Her er det mange gode oppskrifter http://www.greteroede.no/oppskrifter/middag/ http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag Selv har jeg en regel om at jeg skal ha minimum to typer grønnsaker til middag, og poteter, løk og tomater til tomatsaus teller ikke som grønnskaer. Det er kjekkt å ha flere farger i maten, så jeg bruker alltid å lete etter fargevariasjon. Bruker gjerne en halv gul og en halv rød paprika feks, heller enn hen hel i en farge. Brokkolipuret er godt (ikke bruk mye smør, melk) og en annen ting som er fantastisk godt er søtpotetstappe (søtpotet har lavere GI enn valig potet). Grønnsakspureter kan godt erstatte potet til middag, og grønnsaks rattatouie gjør seg godt til alt! 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 til dere som har gått på 30 days. jeg fikk min i dag og tenkte å begynne på de i morgen. men jeg leste på den at du skulle holde deg unna brød lagd av hvete og poteter b.l.a men vet ikke helt hva jeg skal erstatte det med..? er det bedre med knekkebrød feks? og kan jeg spise ris da istedenfor poteter? også lurer jeg litt på hvordan jeg skal gjøre dette her, fordi jeg skal bruke disse og helst unngå at typen får vite om det fordi han begynner bare å klage å si det ikke funker osv... men hvordan skal jeg klare det uten poteter? hvis vi feks skal ha kjøttkaker eller fiskeboller eller noe sånn til middag.. jeg kan jo ikke si hvofor jeg ikke kan ha poteter. kjedelig å spise bare ris å hele tiden. og dere som bare skal si at jeg er dum som kjøper det for det eneste som hjelper for å gå ned i vekt er sunt kosthold å trening osv kan bare la være å svare for vi har skjønt at dere sier det etter alle gangene det er blitt skrevet. noen tips folkens? ...har det slått deg at du er iferd med å legge om kostholdet? og at du derfor går ned når du starter på 30days? Det er jo bra! Men det er jo ikke selve tablettene som gjør det. Men du lurer jo på en måte kroppen til å tenke det, så da virker det jo på en måte for deg. Ønsker deg lykke til, og kom gjerne med oppdateringer. (Mitt beste råd er forresten å pøse på med grønnsaker)
bambyb82 Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Har selv prøvd disse tablettene. Men fikk uendelig vondt i magen! Så i ettertid at de skulle brukes sammen med oxytarm... Så neste gang jeg prøvde de og oxytarm sammen funka det bedre. Det anbefales et moderat/lavt karbo inntak når du tar de. Jeg følte de funka som en start booster på en lavkarbodiett. Greit å ha som en starthjelper, men gjorde ikke den største susen i lengden.
Gjest trinem0r Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 Jeg spiser nesten aldri poteter til middag. Da må det være potetstappe eller ovnbakte poteter, som vi spiser kanskje et par ganger i måneden. Men jeg spiser en del fullkornsris, pasta og couscous. Kanskje mener de at du skal holde deg mest mulig unna de raske karbohydratene, og da bør vel også ris og pasta unngås? Søk på nett etter nye oppskrifter. Dersom du spiser mye middager som er av den "gammeldagse" sorten med poteter og saus/smør etc. er det ok ikke rart at du ønsker å gå ned i vekt. Øk på med salater og annet tilbehør som steikte grønnsaker, dampa grønnsaker etc. For at dette ikke skal være så synlig for kjæresten din kan du jo bare si at du har lyst å teste ut noe litt mer spennende til middag. Her er det mange gode oppskrifter http://www.greteroede.no/oppskrifter/middag/ huff da, hehe kjedelig med bare grønnsaker til tilbehør, jeg er kjempe glad i grønnsaker og har alltid det til maten men liker å ha noe annet tilbehør også hehe. men jeg får bare prøve http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag Selv har jeg en regel om at jeg skal ha minimum to typer grønnsaker til middag, og poteter, løk og tomater til tomatsaus teller ikke som grønnskaer. Det er kjekkt å ha flere farger i maten, så jeg bruker alltid å lete etter fargevariasjon. Bruker gjerne en halv gul og en halv rød paprika feks, heller enn hen hel i en farge. Brokkolipuret er godt (ikke bruk mye smør, melk) og en annen ting som er fantastisk godt er søtpotetstappe (søtpotet har lavere GI enn valig potet). Grønnsakspureter kan godt erstatte potet til middag, og grønnsaks rattatouie gjør seg godt til alt!
Gjest trinem0r Skrevet 1. april 2011 #13 Skrevet 1. april 2011 Har selv prøvd disse tablettene. Men fikk uendelig vondt i magen! Så i ettertid at de skulle brukes sammen med oxytarm... Så neste gang jeg prøvde de og oxytarm sammen funka det bedre. Det anbefales et moderat/lavt karbo inntak når du tar de. Jeg følte de funka som en start booster på en lavkarbodiett. Greit å ha som en starthjelper, men gjorde ikke den største susen i lengden. ja jeg leste på den at man må bruke oxytarm. må vel kjøpe meg noen sånne likegodt.
Gjest trinem0r Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 ...har det slått deg at du er iferd med å legge om kostholdet? og at du derfor går ned når du starter på 30days? Det er jo bra! Men det er jo ikke selve tablettene som gjør det. Men du lurer jo på en måte kroppen til å tenke det, så da virker det jo på en måte for deg. Ønsker deg lykke til, og kom gjerne med oppdateringer. (Mitt beste råd er forresten å pøse på med grønnsaker) ja det vet jeg, men de sier jo at det renser kroppen din eller noe sånn. men må jo self spise sunt og sånt. takk, skal si ifra hvordan det går
Gjest trinem0r Skrevet 1. april 2011 #15 Skrevet 1. april 2011 ts her. nå har det seg sånn at jeg var hos legen i dag og må gå på en haug av piller i 14 dager pga noe. så jeg tror jeg venter to uker med å begynne på 30 days. men oppdaterer etterhvert når jeg har gått på 30 days en stund
Gjest trinem0r Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 heihei, ts her igjen. nå begynte jeg på tablettene i går så blir spennede å se hva som skjer. kjenner en del murring i magen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #17 Skrevet 13. mai 2011 Jeg prøvde 30 days i noen uker... Men ikke med oxytarm. Er ikke overvektig etter BMI (nærmer meg grensa da), men har lagt på meg flere kilo siste året (så føler meg tjukk). Så kjøpet av tablettene var vel mer spontant enn gjennomtenkt. Har leddplager (uten å gå mer inn på det), så er veldig begrenset hvor mye jeg kan bevege meg fysisk. Uansett, så hadde jeg også litt murring i magen. Jeg klarte ikke fortsette på dem, ble helt paranoid. Fikk nesten dårlig samvittighet av å bruke 30days! Også hovedgrunnen til at jeg sluttet: trodde jeg var gravid, pga alle bevegelsene i magen. Men det viste seg at det var ønsketenking.. Men om du skal legge om hele kostholdet for å bruke 30days, så er det jo ikke 30days som virker. Jeg vil tro at den mest effektive måten å slanke seg på er å kutte ut ris, poteter og pasta. Ikke 30 days. Men si om det funker da! Kanskje jeg gir de et nytt forsøk, siden jeg er elendig å holde meg unna pasta....
Gjest LOL Skrevet 13. mai 2011 #18 Skrevet 13. mai 2011 Har jobbet inne kosthold/trening i 20 år. Tablettene er reispikka PISS. Vi kjørte tester med de på jobben å de virker 0. Det er rein svindel som prøver stjele resultatene med at folk legger om kosthold/trening samtidig. Eneste de hjelper for er psyken, som vil si at folk tror de hjelper så det er letter å komme seg på trening for de de tror de vil få lettere resultat. Nesten som anabole steroider uten effekten. Hører du ikke vil ha råd av folk som har peiling, noe jeg ser på som utrolig naivt og litt synd. Om du vil ha positive ord råder jeg deg heller til å gå inn på reklamesidene til svindlerene å få servert løgnene dine på fat der. Eksisterer kun 1 tablett som fungerer som slanking, men den finner du ikke på det norske marked, for den ødelegger deg innvendig som gjør at du driter spylervæske. Mosjoner 3-4 dager i uken å lag deg et kostholds program og slutt å vær så jævla naiv.. Faen ass, blir helt oppgitt.. slutt og kast vekk pengene deres på enkle løsninger når de ikke eksistere! 2
Gjest LOL Skrevet 13. mai 2011 #20 Skrevet 13. mai 2011 Bra skrevet! :D Takk. Kundene mine får samme overhalingen om de prøver seg med slikt tull på veiledning og . Har pr dags dato ikke hatt en kunde som for forsatt med slikt tull , og alle som gjennomfører(90%) er meget fornøyd med resultatene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå