Gjest mango-ikke innlogga Skrevet 1. november 2003 #1 Del Skrevet 1. november 2003 har dere prøvd denne?? Den er suuper! anbfales! og koster under 60 kr! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. november 2003 #2 Del Skrevet 2. november 2003 Sant? Ei venninne av meg fortalde nemleg at alle Fructis-produkta var dårlege for håret...? Men kva type hår har du då - kan jo hende det har noko å seie...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango ikke innlogga Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 jeg har normalt hår! leste også i et blad at ekspertenes tips var denne kuren. shampooen og alt sånt bruker jeg ikke, men akkurat denne kuren... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 Hvilke eksperter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 2. november 2003 #5 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg vet i grunnen lite om hår og hva som er bra for det, men jeg kan hvertfall skrive under på at mitt hår blir knallflott av den kuren! Jeg har langt hår med striper, og får volum og skinnende hår av den. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. november 2003 #6 Del Skrevet 2. november 2003 Det har vært snakk om den her inne før også, det var flere som ga uttrykk for at den var veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #7 Del Skrevet 2. november 2003 Vil bare føye til at fructis produktene inneholder silikon, så da er det ikke det minste rart at håret blir skinnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå