Gå til innhold

Bibliotek

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Syns det er av våre viktigste kulturelle plasser, men hvorfor er det ikke så mange som går der?

Det er åpent langt utover arb.tid til de fleste. (her jeg bor) Tilbud til barna så mor og far kan finne sine bøker. Ikke prioritert plass lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg er ikke så ofte på biblioteket, men når jeg først er der tar jeg meg god tid og setter meg gjerne ned og leser litt. Har funnet ut at jeg gjerne skulle ha brukt mer tid der. Har i grunn tid til det også.

Der fikk jeg noe å tenke over Anonym. Du har så rett så rett! Biblioteket er faktisk helt genialt. Og helt gratis!

Takk for påminnelsen Anonym! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker biblioteker, og skulle gjerne hatt masse tid å bruke på å gå der. Desverre har jeg ikke vært på noe bibliotek på lenge, mest fordi det ligger et stykke unna der vi bor. Men det er en ypperlig måte å få lest en del bøker på uten å måtte kjøpe dem. Nå har jeg imidlertidig en liten drøm om å lage et eget bibliotek en gang, så jeg ender stort sett opp med å kjøpe alle bøkene jeg leser uanstt...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bøker og bruker biblioteket en god del i tillegg til at jeg kjøper mye bøker. Synes også det er viktig å lære barn å sette pris på bøker, så jeg tar ofte med sønnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo er Deichmanske åpent på søndager, og det synes jeg er flott! Nettopp i helgene og på ettermiddagene burde biblioteker være åpne, for det er jo da folk har tid!

Selv så benytter jeg Universitetsbiblioteket mest, og det er jo faglitteratur... Men de har skjønnlitt. også!

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig! icon_smile.gif

Kulturskatt er biblioteket! Men har dessverre vore der altfor lite i det siste... kanskje rett og slett fordi eg har gått lei av det; var der kvar dag i to timer for nokre år tilbake. Kjøper dei fleste bøkene eg leser no, men vil nok finne tilbake dit etterkvart!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...