Gå til innhold

Alkohol


Deadlyy

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kan virkelig ikke tåle alkohol- eller ØL som man kjøper ute..reagerer ikke så mye på rødvind, noe mer på hvitvin, men øl er helt jævlig..

Igår tok jeg meg først et lite glass rødvin, så to timer senere TO pils- når jeg var ferdig med disse begynte jeg først å kaldsvette skikkelig, så følte jeg etterhvert samtidig at jeg holdt på å besvime (ble ikke kvalm da)....så blir jeg dårlig i magen (enten vondt eller dårlig)..har aldri blitt så dårlig som i går da..men har vært sånn i ca. litt over et halvt år hver gang jeg prøver å drikke litt (mest det med vondt eller dårlig i magen)..

Kan dette virkelig være pga. alkoholen (øl)???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Easy on the drinking! :lur:

Neida, men jeg tror nok du er alergisk ja. Gå til legen og se om det er noe du kan få for det eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det skjer gang på gang kan du faktisk reagere har jeg hørt.og da bør du ligge unna.

hadde jeg vært deg hadde jeg vel liggi unna unasett om jeg reagerte slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hvorfor prøver du å drikke når du vet at du ikke tåler det? Man må nesten bare stå i mot drikkepresset når det går utover helsa. Ta en tur til legen og sjekk om du er allergisk du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Takk for svar (lenge siden da men:D) fortsatt ikke gått til legen, men skal gjøre d innen måneden er slutt. Men har aldri reagert sånn på alkohol før det siste året (er 22), det jeg synes er så rart.

Visste ikke at man kunne reagere sånn på alkohol i det hele tatt. Ja drikker så og si aldri nå, men noen ganger klarer jeg ikke dy meg, selv om jeg får en jævlig dag dagen etterpå/evnt en tidlig kveld, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...