Gå til innhold

Alltid irritert..


Snuppeline

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at jeg til stadighet blir irritert for den minste ting.

Jeg kjefter på mannen min og på sønnen min på snart tre og dette sliter jeg med veldig.

Sønnen min sier : Mamma .. du irritert nå ?

Dette river meg i hjertet og jeg har mest lyst til å gråte. Det er ikke slik som dette hele tiden , men det er for mye av det, og jeg er så trett av meg selv.Jeg har foreslått fam.rådgivning for oss, for jeg ser at jeg har ett problem, men mannen min synes ikke det nødvendig for vi vet jo begge hvilke problemer vi har og hvordan vi skal løse dem. Utfordringen er jo hvordan vi skal gjøre dette i praksis.

Ett ekteskap er samarbeid, og samarbeide gjør vi jo . Kanskje jeg er for kravstor i forhold til hva jeg forventer av mannen min i hverdagslige gjøremål?

Jeg er veldig pirkete, det vet jeg.

Uff , jeg er så lei av meg selv at jeg gjør at andre blir lei meg.

Hva gjør jeg? Vi har en del tull på nettene , sønnen vår våkner og vil ikke sovne igjen, kanskje dette er av betydning???

Går denne tilstanden min over?

Godt å få luftet tankene litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg reagerte slik på p-pillen,tok noen år før jeg skjønte det,så i dag holder jeg meg langt unna prevensjonsmiddler med hormoner,

og selvfølgelig har jeg mine pms dager, men jeg er ikke sur og irritert 24/7/365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det virker som du er inne i en veldig dårlig sirkel: Dårlig samvittighet, irritabel, enda mer dårlig samvittighet osv...

Du har foreslått fam.terapi, men hva med å gå til terapi bare du? Eller du kan prøve alternative ting som akupunktur eller kinesolog.

Da føler du at du gjør noe, og det kan være godt å bare snakke med noen og gi slipp på stress som har bygget seg opp.

Ellers så kjenner jeg meg litt igjen i det du skriver (jeg har ikke barn men blir likevel irritert:-)) og når jeg blir det, så er det liksom "ulovlige følelser" -skulle jo ønske jeg bare var blid og glad, men jeg er jo ikke alltid det. Det er lov å ha alle følelser -også negative. Prøver du å skyve dem vekk, forsvinner de ikke for det -du får de bare i små drypp. Jeg har ingen spesielle problemer selv, men går regelmessig til en kinesolog som hjelper meg å bli kvitt stress, og som hjelper meg å få litt perspektiv på hverdagens mas og kjas. Det koster ikke så mye heller, ca 300 kr for en "time" (ca 45 min).

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Jeg jobber hardt med å ta meg sammen, kjenner på kroppen at det gjør godt med en natt søvn, sammenhengende.

Vi skal gjøre noe helt for oss selv denne helgen min kjære og jeg.

Ha en fin helg.

Klem fra Snuppeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Få deg barnevakt å ta ferie !!!!!!

litt flåsete sagt - men jeg mener det faktisk. Slutt å vær en superkvinne. Drit i om det er litt støv i krokene og sønnen din har møkkete genser på seg to dager på rad.

Du må stille mindre krav til deg selv - det er det ingen andre som gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh......ja ....sitter her med haka på ...ja

Fikk meg en oppvekker.Jeg stresser og styrer for å klare det meste, skal alltid være så pliktoppfyllende og alt skal være på rett plass.

Takk for den.

(Var flink i går, satt i sola i flere timer, gjorde ingenting, veldig bra til å være meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er bra snuppeline - for jeg mente å gi deg en liten hakaslepp. Flott at du tok den positivt!

Fortsett å kos deg i solen du icon_smile.gif så skal du se at du får igjen din "gode" energi og at humøret blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...