Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 30. mars 2011 #1 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg vil bare si at jeg setter pris på dere alle sammen! Det er SÅ hyggelig og logge på KG om dagen! Koselige meldinger i innboksen, kommentarer i dagboken og folk som generelt gjør meg glad! Enten er jeg heldig med de brukerne jeg "omgås", eller så er jeg over snittet innbilsk Ville bare dele gleden med dere, ha en finfin dag (Og håper det ikke bare er meg som har det sånn...!) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thelife Skrevet 30. mars 2011 #2 Del Skrevet 30. mars 2011 Ha en fin dag du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 31. mars 2011 #3 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har det ikke sånn, men syns det er veldig koselig at du har det sånn!! Ha en fin dag du også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. mars 2011 #4 Del Skrevet 31. mars 2011 Sokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mars 2011 #5 Del Skrevet 31. mars 2011 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epione Skrevet 1. april 2011 #6 Del Skrevet 1. april 2011 :klemmer: Du er så herlig, Raggsokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. april 2011 #7 Del Skrevet 1. april 2011 Åh, så koselig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. april 2011 #8 Del Skrevet 2. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. april 2011 #9 Del Skrevet 3. april 2011 Det er jo langt fra vanskelig å være hyggelig når man har brukere som deg, Sokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 3. april 2011 #10 Del Skrevet 3. april 2011 Håper du har hatt en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 3. april 2011 #11 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg vil bare si at jeg setter pris på dere alle sammen! Det er SÅ hyggelig og logge på KG om dagen! Koselige meldinger i innboksen, kommentarer i dagboken og folk som generelt gjør meg glad! Enten er jeg heldig med de brukerne jeg "omgås", eller så er jeg over snittet innbilsk Ville bare dele gleden med dere, ha en finfin dag (Og håper det ikke bare er meg som har det sånn...!) *** Alle liker raggsokker, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå