Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gratulasjoner dere fine :hug:

I helgen ble frøkna feiret, det ble mye høyt lydnivå og full trøkk med 18 personer i vår lille stue, men koselig lell :) T fikk så mye fint til bursdagen sin; duplo, treklosser, huskespill, puslespill, bøker, dokke, strikker/spenner, brødrister i tre, stabletårn i tre, tegneblokk og blyanter, dvder med Timmy ;) Klær (kjole og tights fra HM, to tunikaer fra Cubus, pysj fra Lilleba ( :hjerte: ), tunika og strømpis fra Phister og Philina, ullstrømpis fra Legokids og fleecesett. Penger (som jeg brukte noe av på SingSangkort til henne, kjempehit og dongerioverall og genser fra Hust&Claire), fornøyd frøken og fornøyd mamma. Oooog Timmytidkaka mi blei så bra og den smakte godt også ;) Jeg brukte utrolig lang tid på den, stod hele fredagen og flere timer av lørdagen, men fin ble den :)

Arbeidspraksis går veldig bra, deilig å faktisk få gjort noe :Nikke:

Jeg har også vært på jobbintervju på jobben jeg har såå lyst på! Men magefølelsen sier at jeg ikke kommer med i andre runde, så, jeg er veldig nervøs...

Nesten hele mandagen gikk jeg bare og mimret, jeg syns det er helt underlig hvor fort det har gått og hvor stor hun har blitt. Og nuh kjenner jeg at jeg ønsker meg en til, skikkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Fremdeles ikke hørt noe ang. jobben. Hører jeg ikke fra de innen fredag så ringer jeg igjen :sjenert: Det er så mange som er tilbudt stillinger, og sjansen for at èn taker nei er jo absolutt til stede! Men med min (u)flaks takker sikkert alle ja. Jeg har veldig, veldig lyst på jobb nå. Vi ønsker oss et større sted å bo, og da må jeg tjene mer enn jeg gjør nå! Æsj, noe galt med tastaturet her, får ikke avsnitt, så da avslutter jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk, jenter! :hoppe: Ja dette blir spennende altså! Og for å gjøre ting enda mer spennende skal vi på husvisning i løpet av uka, på et hus med mye potensiale, jeg er så spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...