Tusle Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #501 Del Skrevet 28. februar 2013 Tusen takk for gratulasjoner dere fine I helgen ble frøkna feiret, det ble mye høyt lydnivå og full trøkk med 18 personer i vår lille stue, men koselig lell T fikk så mye fint til bursdagen sin; duplo, treklosser, huskespill, puslespill, bøker, dokke, strikker/spenner, brødrister i tre, stabletårn i tre, tegneblokk og blyanter, dvder med Timmy Klær (kjole og tights fra HM, to tunikaer fra Cubus, pysj fra Lilleba ( ), tunika og strømpis fra Phister og Philina, ullstrømpis fra Legokids og fleecesett. Penger (som jeg brukte noe av på SingSangkort til henne, kjempehit og dongerioverall og genser fra Hust&Claire), fornøyd frøken og fornøyd mamma. Oooog Timmytidkaka mi blei så bra og den smakte godt også Jeg brukte utrolig lang tid på den, stod hele fredagen og flere timer av lørdagen, men fin ble den Arbeidspraksis går veldig bra, deilig å faktisk få gjort noe Jeg har også vært på jobbintervju på jobben jeg har såå lyst på! Men magefølelsen sier at jeg ikke kommer med i andre runde, så, jeg er veldig nervøs... Nesten hele mandagen gikk jeg bare og mimret, jeg syns det er helt underlig hvor fort det har gått og hvor stor hun har blitt. Og nuh kjenner jeg at jeg ønsker meg en til, skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #502 Del Skrevet 1. mars 2013 Jippi! Innkalt til nytt intervju 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. mars 2013 #503 Del Skrevet 1. mars 2013 Jippi! Innkalt til nytt intervju Krysser alt jeg har for at jobben blir din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 16. mars 2013 #504 Del Skrevet 16. mars 2013 Spent på å høre hvordan det gikk på intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 5. april 2013 Forfatter #505 Del Skrevet 5. april 2013 Nr 1 på reservelista, sukk, men jeg hadde levert et kjempeintervju fikk jeg vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. april 2013 Forfatter #506 Del Skrevet 17. april 2013 Fremdeles ikke hørt noe ang. jobben. Hører jeg ikke fra de innen fredag så ringer jeg igjen Det er så mange som er tilbudt stillinger, og sjansen for at èn taker nei er jo absolutt til stede! Men med min (u)flaks takker sikkert alle ja. Jeg har veldig, veldig lyst på jobb nå. Vi ønsker oss et større sted å bo, og da må jeg tjene mer enn jeg gjør nå! Æsj, noe galt med tastaturet her, får ikke avsnitt, så da avslutter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. april 2013 Forfatter #507 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg fikk jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. april 2013 #508 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 17. april 2013 #509 Del Skrevet 17. april 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. april 2013 #510 Del Skrevet 17. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. april 2013 #511 Del Skrevet 17. april 2013 Så bra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. april 2013 #512 Del Skrevet 17. april 2013 Grattis! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. april 2013 #513 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) gratulere Endret 18. april 2013 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. april 2013 Forfatter #514 Del Skrevet 29. april 2013 Tusen takk, jenter! Ja dette blir spennende altså! Og for å gjøre ting enda mer spennende skal vi på husvisning i løpet av uka, på et hus med mye potensiale, jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 1. mai 2013 #515 Del Skrevet 1. mai 2013 Gratulerer her inne også :-) Husvisning? Fortell, fortell! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #516 Del Skrevet 11. mai 2013 Wæææ! Vi har kjøpt hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. mai 2013 #517 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer så mye!!! Utrolig spennende ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 11. mai 2013 #518 Del Skrevet 11. mai 2013 Åh, alt dette positive som skjer om dagen er deg så vel forunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. mai 2013 #519 Del Skrevet 11. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mai 2013 #520 Del Skrevet 12. mai 2013 Pm med finnlenke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå