Tusle Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #481 Del Skrevet 19. februar 2013 Litt mer vilje blir det jo på dem etterhvert. Jeg tipper meitaien fortsatt vil være god å ha innimellom, jeg. En toåring er tross alt ikke SÅ utholdende, stort sett... Men Turnerose er muligens ikke representativ - nokså bedagelig anlagt, den jenta. Hun sitter gjerne på ryggen fortsatt, hun, hvis hun ser muligheten. (Dvs at meitai er tilgjengelig og mamma i rett hjørne. ) Men ringslynge, hadde det vært noe? Hvis du orker... Turnerose elsket slynga på den alderen, lett å komme opp og ned ettersom det var noe som fristet henne. Åh, klart du må få den jobben! Jeg gleder meg alt til cafésliting! Krysser fingre og tær for deg! Jeg sydde bleier, jeg, rundt barnehagestart da hun var 18 mnd, og de var diiiigre. Holdt til hun var nesten 3. Ellers er vel FB og HH blant de største. Sweet Peas funket også lenge her. T er aktiv, men syns det er godt å sitte og slappe av også. Ringslynge har jeg, men får den ikke til. Ja, nå er søknaden sendt, jeg har finpusset og finpusset, uæææh, sommerfugler i magen! Sweet Peas, hvor selges de? Har ikke hørt om de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. februar 2013 #482 Del Skrevet 19. februar 2013 Lillegull har Sweet Peas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #483 Del Skrevet 19. februar 2013 Takk, skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #484 Del Skrevet 19. februar 2013 Svett og lekker etter en innmari god treningsøkt. Ble ikke noe i går, ble sittende og skrive søknad, etc. I dag satte jeg ny personlig rekord i et par øvelser, yay! Er så digg Nå skal jeg henge opp bleier, sette på ny vask, og hente gurine i bhg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 19. februar 2013 #485 Del Skrevet 19. februar 2013 Så deilig, ny pers. er digg! Godt jobbet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. februar 2013 #486 Del Skrevet 19. februar 2013 Kan du ikke fortelle litt om supermaten du spiser, og hvordan du lager smoothies osv har bestilt masse fra iherb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #487 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Så deilig, ny pers. er digg! Godt jobbet! Takker Kan du ikke fortelle litt om supermaten du spiser, og hvordan du lager smoothies osv har bestilt masse fra iherb Hva har du bestilt fra iherb da? Jeg tar hvetegress, chlorella og spirulina i kapselform, altså, folk kan si hva de vil, men det pulveret smaker urk og bærk I smoothies/shakes bruker jeg alltid lecitin, rice bran solubles, phyto carrots og activated barley. Så sper jeg på med annet etter humør/behov, for eksempel lucuma, pommegranate powder, etc. Ikke bruk sitrusjuicer, det jobber mot supermaten, jeg foretrekker eple- og mangojuice (Sunniva) eller vanlig eplejuice, da helst Hardangereplejuicen fra Sunniva, greia er å holde seg unna konsentrat. Basen i mine smoothies er banan eller avocado og frosne bær og kokosolje. Jeg bruker minimalt med væske, jeg foretrekker mine smoothies i spisemedskje-konsistens, topper med mulberries, gojiberries og cacao nibs, å så godt Jeg liker å ha i proteinpulver også, for at den skal mette lenger, mange bruker hempprotein, det liker ikke jeg, det blir for kornete, jeg foretrekker erteprotein med vaniljesmak. Spis nok grønnsaker! De er vel så supre som supermat Jeg har juicemaskin, de dagene jeg føler jeg ikke har fått i meg nok frukt og grønt lager jeg meg en juice, basen i mine juicer er agurk, selleri og eple, så slumper jeg oppi det jeg føler for; ingefær, spinat, chili(!) -------------------------------------------------- Byrunde i dag (en kort en), måtte innom hobbybutikk og handle det siste jeg trenger; spiselig lim, fondant smoother, store muffinsformer og sprøyteposer. Og jeg fant mitt nye spareprosjekt; Mulberry Lily medium, jeg er forelsket Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke, ikke har jeg dyre hobbier, men jeg elsker vesker Sitte litt til ved pcen og så skal jeg på gymmen ( ) intervaller i dag, jeg har et elsk/hatforhold til intervaller Endret 20. februar 2013 av Tusle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. februar 2013 #488 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg har bestilt, Kamut hvetegress i kapsler, Spirulina, Lecitin og chlorella i kapselform fra Now Foods. Har goojibær og kakaonibs. Er i den spede begynnelse enda og holder på å sette meg mer inn i emnet supermat. Nå tar jeg 6. Spirulina kapsler om dagen, men venter flere pakker fra iherb så da blir det nok litt mer etter hvert Har lest at man bør være forsiktig med chlorellaen i starten da den har en detoxeffekt. Og starte med en kapsel for så å evt øke. Har også et elsk/hatforhold til intervaller, men så utrolig deilig når man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #489 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg har bestilt, Kamut hvetegress i kapsler, Spirulina, Lecitin og chlorella i kapselform fra Now Foods. Har goojibær og kakaonibs. Er i den spede begynnelse enda og holder på å sette meg mer inn i emnet supermat. Nå tar jeg 6. Spirulina kapsler om dagen, men venter flere pakker fra iherb så da blir det nok litt mer etter hvert Har lest at man bør være forsiktig med chlorellaen i starten da den har en detoxeffekt. Og starte med en kapsel for så å evt øke. Har også et elsk/hatforhold til intervaller, men så utrolig deilig når man er ferdig Har du bestilt Lecitin i kapselform også? Lecitinpulver er veldig ålreit å slenge oppi smoothies/shakes, bidrar til litt kremaktig konsistens. Jeg stoppet på 6 spirulinakapsler om dagen, for meg er det passe. Du har rett ang. chlorellaen, begynn med en kapsel, noen må tilogmed ned på en halv, så øker du etterhvert. Jeg får kraftig hodepine dersom jeg øker for fort, da går jeg bare ned til sist antall kapsler noen dager før jeg prøver meg igjen. I går var mitt forhold til intervaller bare hat, hehe, tung i beina. ----------------------------------- I dag skal jeg ha min første dag i arbeidspraksis, grugleder meg, aner ikke hva slags arbeidsoppgaver jeg får, blir spennende Ellers gikk søknadsfristen på jobben ut i går, jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2013 #490 Del Skrevet 21. februar 2013 Lykke til i arbeidspraksis! Resten av det dere snakker om her, er helt gresk for meg, så jeg tusler bare ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. februar 2013 #491 Del Skrevet 21. februar 2013 Kapselform ja, men bestiller pulver også. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. februar 2013 #492 Del Skrevet 21. februar 2013 Innom og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #493 Del Skrevet 25. februar 2013 I dag er lille T 2 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2013 #494 Del Skrevet 25. februar 2013 HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2013 #495 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Wow, tida flyr!! Gratulerer!! Endret 25. februar 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. februar 2013 #496 Del Skrevet 25. februar 2013 Hipp, hipp hurra! Gratulerer så mye til både T og mammaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 25. februar 2013 #497 Del Skrevet 25. februar 2013 Hipp hura og gratulerer med dagen til T! Vi bruker tøybleier og engangs (på lengre og kortere turer) litt om hverandre, og som deg så har jeg ikke funnet noe som duger natta gjennom, så da er det ihvertfall engangs. Lykke til med arbeidspraksis og så krysser jeg fingrene for positivt svar på jobbsøknaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 25. februar 2013 #498 Del Skrevet 25. februar 2013 Gratulerer med toåring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. februar 2013 #499 Del Skrevet 25. februar 2013 GRATULERER med 2 åring i hus!!! Håper feiringen i helgen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 25. februar 2013 #500 Del Skrevet 25. februar 2013 Gratulerer med 2 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå