Tusle Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 2. mai 2012 Andre dagen vi spiser på terrassen måtte finværet vare (men det skal det ikke typisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #382 Del Skrevet 3. mai 2012 I dag blir det skikkelig husvask her, mamma kommer på besøk og leiligheten har forfalt helt den siste tiden og så blir det siste innspurt på lesinga. Været er helt nydelig, men det må jeg bare glemme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. mai 2012 #383 Del Skrevet 3. mai 2012 Rart det der, men jeg føler også for å shine leiligheten litt før mamma kommer på besøk Angående trening på treningssenter, så er ikke det det stedet jeg føler meg mest komfortabel, men jeg prøver å ikke tenke på det. Alle har jo rett til å være der og det kommer mennesker i alle fasonger, som er både svake og sterke, og har god og dårlig kondis. Man må jo trene for å nå målene sine. Så jeg sier stå på! Masse lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #384 Del Skrevet 4. mai 2012 Du har jo egentlig veldig rett der Haley God helg --------- Eksamen gikk bra bare en igjen! T har fått sine første sko i dag, brune ecco, så fine, men hun har store føtter, størrelse 21 måtte hun ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 6. mai 2012 #385 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei Tusle-mor, nå er det jammen lenge siden. Mannen går hjemme og venter på operasjonen som skal være i slutten av mai, og vi har søkt om at jeg overtar hans fedrekvote. Jeg jobber to dager i uka, men er hjemme de andre tre. Nå holder vi på å gjøre leiligheten klar for salg, og oppi hele greia har vi fått omgangssyken alle sammen (vel, hadde den forrige uke, vi begnner å bli litt bedre nå). -- Så flott at eksamen gikk bra, det fortjente du! Håper du kan senke skuldrene nå - eler har du flere eksamener? Hørt noe mer fra NAV ang. AAP? Her surrer de noe verre med alle papirene som må til for at jeg kan overta mannens FK. Du er forresten KJEMPEFLINK som har klart å kutte ut sukker i kosten. Skulle ønske jeg var halvparten så flink... Kanskje du kan inspirere meg? Gleder meg til vi har overtatt huset og kan ha skikkelige jentesladder-kvelder med Tine klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #386 Del Skrevet 9. mai 2012 Da har jenta mi tatt sine tre første vaklende skritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. mai 2012 #387 Del Skrevet 9. mai 2012 Da har jenta mi tatt sine tre første vaklende skritt. Åååh! Store, lille T! Ikke mange dagene igjen til du er ferdig med stresset nå, sant? (Hvis jeg husker riktig for dato.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2012 #388 Del Skrevet 9. mai 2012 Nååh! Finnes det noe søtere enn vaklende små bein? Neppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. mai 2012 #389 Del Skrevet 9. mai 2012 Åh, flinke T! Er ikke lenge til hun stabber avgårde i full fart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 12. mai 2012 #390 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er så gøy når de begynner å gå Lille Lo begynte for tre uker siden, og hun farter rundt som bare det Lykke til på eksamen til tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #391 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei Tusle-mor, nå er det jammen lenge siden. Mannen går hjemme og venter på operasjonen som skal være i slutten av mai, og vi har søkt om at jeg overtar hans fedrekvote. Jeg jobber to dager i uka, men er hjemme de andre tre. Nå holder vi på å gjøre leiligheten klar for salg, og oppi hele greia har vi fått omgangssyken alle sammen (vel, hadde den forrige uke, vi begnner å bli litt bedre nå). -- Så flott at eksamen gikk bra, det fortjente du! Håper du kan senke skuldrene nå - eler har du flere eksamener? Hørt noe mer fra NAV ang. AAP? Her surrer de noe verre med alle papirene som må til for at jeg kan overta mannens FK. Du er forresten KJEMPEFLINK som har klart å kutte ut sukker i kosten. Skulle ønske jeg var halvparten så flink... Kanskje du kan inspirere meg? Gleder meg til vi har overtatt huset og kan ha skikkelige jentesladder-kvelder med Tine klem Ja, altfor lenge siden. Ledig på onsdag? Bysleng? Spennende med leilighetssalg, håper det går fort Jeg er kalt inn til møte hos NAV for vurdering av AAP, det kan ta 2 måneder Får du FK? Jeg er veldig stolt av det altså og på 4 uker har jeg gått ned 6 kilo og mistet totalt 18 cm, jeg er så motivert! Gleder meg til jentekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #392 Del Skrevet 12. mai 2012 Åååh! Store, lille T! Ikke mange dagene igjen til du er ferdig med stresset nå, sant? (Hvis jeg husker riktig for dato.) Ja, det går så fort, men det ble med de tre skrittene da På tirsdag er jeg ferdig Nååh! Finnes det noe søtere enn vaklende små bein? Neppe! Tja, må være sovende små barn da? Åh, flinke T! Er ikke lenge til hun stabber avgårde i full fart da! Tja, hun har ikke gått noe mer Det er så gøy når de begynner å gå Lille Lo begynte for tre uker siden, og hun farter rundt som bare det Lykke til på eksamen til tirsdag Så flink hun er! Går hun uten støtte? T løper(!) med gåflyet sitt, men det ble med de tre skrittene uten støtte Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har så utrooooooolig lyst på disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. mai 2012 Forfatter #394 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har laget mine første sjokolader i dag, de ble så utrolig gode. Det beste av alt er at de er uten sukker og de klusser ikke til hodet mitt slik sukker og raske karbohydrater gjør. Jeg spiste nemlig grandis i går og dagen i dag har vært helt bæsj, null energi, sur og ustabil i humøret. Nei, sukkerfri livstil; I U Naboen har fest! Full trøkk på bassen og T sover svært urolig, hensyn er nemlig en utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. mai 2012 #395 Del Skrevet 12. mai 2012 Råsjokolade er nammis! Hvilken oppskrift brukte du? Håper naboene demper volumet snart... Slitsomt og irriterende for både små og store, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. mai 2012 #396 Del Skrevet 12. mai 2012 Utrolig stilige sko! Har du masse slike høye sko? Så gøy med første batch sjokolade Lager endel jeg også.. GODT!! Og føles jo like sunt som gullerøtter å spise.. nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. mai 2012 #397 Del Skrevet 13. mai 2012 Lekre sko! Jeg går gjerne med litt hæler, men de der så litt for høye ut for meg. Jeg trives best på 4-5cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 15. mai 2012 Svarer dere etterpå jenter, nå skriver jeg bare kjapt fra mobilen. Leser gjennom notatene mine nå og gjør siste finpuss før det braker løs. Jeg er fryktelig nervøs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2012 #399 Del Skrevet 15. mai 2012 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mai 2012 #400 Del Skrevet 15. mai 2012 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå