Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart vi husker deg, Tusle! :klemmer:

Så kjekt å høre fra deg igjen! Høres ut som dere har det bra i ny bolig på nytt sted :jepp: Får håpe januar går fort (januar har alltid vært litt sånn treg måned for meg også, i vakum mellom jul og lysere tider) og at formen er stigende. Blir en spennende vår på dere da! Sååå koselig med søskenprøving! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo, plutselig! Du har vært savnet, håper du vet det, selv om jeg ikke har lagt igjen så mange spor her...

Hurra for bedre form etter sykemld, fint hus (jeg har veldig lyst til å komme på besøk igjen til sommeren hvis tilbudet fortsatt står ved lag, men får se litt hva vi legger av planer når det nærmer seg), solgt leilighet, bra barnehage, snart prøving!!!! Godt å lese at du har det bra. :jepp: Det er deg så vel forunt. :Nikke:

Du, skal vi samarbeide litt via internettet om det med kosthold og sånt? Hadde vært allright å ha en makker!

Gleder meg med deg til februar og litt nytt og litt egenpleie, det høres herlig ut! Husk å dele her, da! ;) *hilsen nysgjerrigpetra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg igjen :hug:

:hug:

Klart vi husker deg, Tusle! :klemmer:

Så kjekt å høre fra deg igjen! Høres ut som dere har det bra i ny bolig på nytt sted :jepp: Får håpe januar går fort (januar har alltid vært litt sånn treg måned for meg også, i vakum mellom jul og lysere tider) og at formen er stigende. Blir en spennende vår på dere da! Sååå koselig med søskenprøving! :rodmer:

:klemmer:

Jaaa, det syns jeg også! Det blir spennende, håper jo det klaffer raskt som sist, men vet jo aldri.

Der var du jo, plutselig! Du har vært savnet, håper du vet det, selv om jeg ikke har lagt igjen så mange spor her...

Hurra for bedre form etter sykemld, fint hus (jeg har veldig lyst til å komme på besøk igjen til sommeren hvis tilbudet fortsatt står ved lag, men får se litt hva vi legger av planer når det nærmer seg), solgt leilighet, bra barnehage, snart prøving!!!! Godt å lese at du har det bra. :jepp: Det er deg så vel forunt. :Nikke:

Du, skal vi samarbeide litt via internettet om det med kosthold og sånt? Hadde vært allright å ha en makker!

Gleder meg med deg til februar og litt nytt og litt egenpleie, det høres herlig ut! Husk å dele her, da! ;) *hilsen nysgjerrigpetra*

Tusen takk :)

Vil svært gjerne ha besøk til sommeren :)

Sier ja takk til makker :Nikke:

Klart jeg skal dele her, hehe.

------------------------------

Helg! Fantastisk, fredagsfølelsen er god :hoppe:

T har slutta med bleie! Ikke på natt, men på dagen er hun helt tørr. Det har mer eller mindre gått av seg selv, nesten vemodig å pakke vekk tøybleiene. Hun begynner virkelig å bli stor.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Syk! Igjen! :sukk: Det er nok den berømte influensaen som har tatt meg også, feber, ingen stemme, snørr og skikkelig magesjau, urk...

Anyroad, T har blitt 3 år gammel, skal si det går fort. Hun fikk så mye fint til bursdagen sin som ble feiret I stor stil. Hun har fått Bambo trehjulssykkel (hun ønsket seg blå, men fikk rosa, en viss Bestefar mente man ikke kunne ha blå sykkel når man er jente *rollingeyes*) med tilhørende (rosa) sykkelhjelm. Jeg klager ikke altså, men det viser hvor dypt dette med "jentefarger" og "guttefarger" sitter. Lekekjøkken har hun fått, jeg har blitt servert gresskarsuppe med trollfinger og blekksprutbein (fan av Ingridbøkene må vite). Av mannen og meg har hun fått en Rubens baby - Meyia, den har ikke kommet enda, jeg var litt sen med bestillinga...

Samt tegnesaker, m m, hun er heldig som har mange som vil feiere med henne.

Mer snytepapir, mer te og deretter en dotur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk :sukk:

Hater å være borte fra jobben...

Orker ingenting, ikke mat, ikke drikke. Derfor er Netflix kjekk å ha. Har begynt å se "Fringe", en serie jeg tror jeg kan like godt. Alltid vært litt forelska i Joshua Jackson :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubens barn var ingen suksess. T er redd den, det kan jeg godt forstå, den er enorm :ler: Det var Rubens baby jeg hadde i tankene, så jeg har rett og slett kjøpt feil. Tror ikke jeg gidder å returnere den og kjøpe riktig. Frakten er rådyr hos vidunderbarn :sukk:får heller være en skrekkelig dyr pynt,om ikke T tør opp til den etterhvert. Litt skuffende er det jo, jeg hadde sett for meg en babyaktig dukke, denne er bare en gigantisk plysjfigur, svært forseggjort vel og merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med treåring i hus! :bursdag:

Du skal nok se at T tør opp etterhvert om hun bare får lov til å venne seg til den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nettopp kommet hjem etter ei helg på Østlandet, veldig koselig :) Vi dro ved Ts leggetid på fredag. Noe som fungerte utmerket. Hun sovnet ved 20-tiden og jeg bar henne opp i senga når vi kom frem og hun sov til 8.30 dagen etter.

Nå skal jeg rydde ut av bager og sette på en vask, og så en kjapp tur bort på søndagsen og kjøpe litt sjokkis :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk,vært hjemme i går og i dag. Jeg er lei!

Nå innfører jeg supermat og spirulina igjen, og kokosfett! Immunforsvar av stål, here I come :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Håper du snart er bra igjen. :hug: Om det er noen trøst, så har vinteren vært sånn for oss også, og jeg lever i troen på at første barnehageår for Snorkis er årsaken. Bedre lykke neste vinter, liksom... ;) Krysser fingrene for at dette er siste gang for denne vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk *joyce* :hug:

Måtte gå fra jobb i dag. Men etter å ha sovet hele formiddagen føler jeg meg mye bedre :)

------

Vi har besluttet å snu T i den lille bilen vår. Vi har ikke et ruvende sete i den bilen, men nå var det ikke mer å gå på. Så da ble det beltestol. Valget falt på Cybex Solution xfix (tror jeg det heter) Det første T sa når hun så det nye setet montert i bilen var "det er jo feil vei" :ler:

Hun kommenterte med en gang at "æ hakje vondt i beinan", så det er jo bra. Men jeg liker virkelig ikke å ha henne forovervendt, men det er jo bare på kortkorte turer vi bruker den bilen. I den store har hun fortsatt god plass bakovervendt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Så fort tiden flyr!

Jeg kommer til å opprette ny dagbok nå, så denne kommer nok til å støve ned i cirka 9mnd. T skal bli storesøster :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...