Gå til innhold

Bleia er full og puppen er tom!

Tusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

T er i bhg og jeg sløver på sofaen etter en drithard treningsøkt. Trodde jeg skulle krepere en stund der :fnise: føles godt etterpå da :)

Ellers tenker jeg mye på denne operasjonen. Legen mente at det var mellom 6 og 12 mnds ventetid, men han var ikke helt sikker. Jeg er lei av å veie 150 kg, jeg ønsker å være en sunn og sprek mamma for den fineste jenta i verden, og jeg vil være sunn og sprek for min egen del. Jeg har forsøkt alt, operasjon er helt siste utvei :sukk:

Ellers forbereder vi oss på 14 dagers ferietur i "syden", kjenner at det skal bli godt. Selvom vi er en hel gjeng som reiser :sol:

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk fine jentene :klemmer:

T er i barnehagen, jeg har gjort helgevasken, og nettshoppet bittegrann til vesla. Fra Sam&Sofie, har bestilt noen plagg fra Lily Balou, så da ble det denne genseren, denne buksa og denne snekkerbuksa :) Hun har mye klær, men når det går minst et skift om dagen (hater flekker) så er det greit å ha noe å bytte i mellom. Samt , og fra . Lysbrunt og duserosa er ikke helt meg :ler:

Ellers tenker jeg mye på operasjon og slike ting, men skal ikke belemre dere for mye med det. Er på vei inn i en solid høstdepresjon nå og det er så typisk meg, men nå går jeg og snakker med en psykiatrisk sykepleier ved DPS en gang i uka, så vi skal nok få bukt med det. Dessuten har jeg verdens fineste lille jente som forguder mammaen sin uansett hvor tykk eller deprimert hun er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mazzi :hug:

--------------------

Vi skal i dåp i dag. T skal ha seg en powernap om en halvtimes tid. så blir det å trekke i finstasen :) Akkurat nå sitter hun og ser på Timmy tid - han er helten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Bugaboo lanserte for en tid tilbake søskenvogna Donkey og nå har Emmaljunga lansert Monkey, og den er tilsynelatende ganske lik Buggisen, men Buggisen er finere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må signere de andre: du er tøff! Kommer sikkert til å gå kjempefint! Og så er det godt å ha ei lita godjente som kan trøste litt og komme med et stoooort smil når dagene er kjipe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vektoperasjon! ;) Wow. Skal nok litt mot til for å gå noe slikt i møte ja. Alle valg i livet ditt som vil gi deg et bedre liv og mer lykke må jo tas i mot med åpne armer. Tenk så flott, at fremtiden din kan se helt annerledes ut. Håper det vil gi lykke for deg, og for gullet ditt. Når tror du det blir?

Åhhh så herlig hun jenten din høres ut, håper hun smiler masse til deg og gjør livet verdt å leve. Høstdepresjoner går over, kjærligheten til barna gjør det ikke... ;) Godt å vite. Lykke til på vei OPPOVER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har det bra, skal prøve å bli mer aktiv her inne igjen ;)

Nå er prosessen vedrørende operasjon i gang og innen 12 mnd er jeg operert *skummelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

T er syk for ørtende gang etter bhg-start. Kraftig ørebetennelse med sprekk i begge trommehinnene. Har så vondt av henne, vet hvor smertefullt det er. Var "ørebarn".

Litt sliten akkurat nuh;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...