Tusle Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 15. mai 2012 Takk dere Ferdig nå, gikk greit tror jeg. Ble så utrolig kvalm når jeg satt der, svimlet og kaldsvetta, det er så typisk men nå er jeg ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 15. mai 2012 #402 Del Skrevet 15. mai 2012 Så flink hun er! Går hun uten støtte? T løper(!) med gåflyet sitt, men det ble med de tre skrittene uten støtte Ja, Lille Lo går uten støtte, det har hun gjort i 3-4 uker nå. Fort går hun også, hun løper nesten av og til:) Kjempegøy er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #403 Del Skrevet 16. mai 2012 Flinke lille Lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #404 Del Skrevet 27. mai 2012 Vi nyter en fantastisk pinsehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. mai 2012 #405 Del Skrevet 27. mai 2012 Så bra! Gleeeder meg til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #406 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #407 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har kjøpt meg symaskin, men hva gjør jeg nå da? Har aldri tatt i en symaskin før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 11. juni 2012 I dag var vi på 15 mnd-kontroll med vesla. Bare skryt og godord fra HS, kvikk, opplagt og framfor seg var ordene hun brukte. Det varmer mammahjertet Hun veide 11,5 kg og var 81 cm lang. Det at hun ikke går skulle vi ikke tenke så mye på, men det gjør jeg egentlig ikke heller. HS var imponert over at hun har to-ordssetninger da. Jeg trodde ikke det var spesielt tidlig jeg? Ellers har jeg gått ned 10 kg siden oppstart 10 april, godt fornøyd Nuh har jeg en date med House Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juni 2012 #409 Del Skrevet 12. juni 2012 Vår helsesøster sa at de "forventer" to-ordssetninger på toårskontrollen, så 15 mnd er nok ganske tidlig Flinkingen! Og flink du også, 10 kilo er jo kjempemessig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 12. juni 2012 Sier du det? Nå ble jeg litt kry Tusen takk, mange kilo igjen, men ned er ned :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg har så lyst på ny meitai. Bar nettopp T på ryggen og det var ikke behagelig. Dessuten begynner den å bli for smal for henne i panelet. Hun får ikke skikkelig støtte ut til knehasene. Og jeg har funnet en som er sååå fin, å, skal, skal ikke? Og en ting til, Brio Go eller Bugaboo Bee? Den ene er jo sportsvogn og den andre ei trille, men Goen tar også veldig liten plass sammenlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. juni 2012 #412 Del Skrevet 12. juni 2012 Har du fått sydd noe? Du kan jo sy deg en ny meitai... Jeg kan veilede, jeg! Hurra for store, fine, flinke T! Og hurra for 10 kg ned - det er jo superbra! Kjører du fortsatt egenkonstruert-med-supermat-varianten? Hvilken meitai sikler du på? *nysgjerrig* Fordelen med Go er vel kanskje at den i større grad enn Bee er en helårsvogn? De små hjulene på Bee funker ikke så bra på snøføre, liksom. Men det har dere vel uansett ikke allverdens av nede hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. juni 2012 #413 Del Skrevet 12. juni 2012 Brio Go. Den er super, super, superfin! Også blir den veldig liten sammenlagt, spesielt om du har sittedelen snudd fra deg. Trenger du å få den enda mindre, er det veldig lett å ta av hjulene. Det er også lettere og tar mindre tid å slå sammen og ta opp igjen Go enn Bee. Men spørsmålet er jo hva du skal med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #414 Del Skrevet 13. juni 2012 Har du fått sydd noe? Du kan jo sy deg en ny meitai... Jeg kan veilede, jeg! Hurra for store, fine, flinke T! Og hurra for 10 kg ned - det er jo superbra! Kjører du fortsatt egenkonstruert-med-supermat-varianten? Hvilken meitai sikler du på? *nysgjerrig* Fordelen med Go er vel kanskje at den i større grad enn Bee er en helårsvogn? De små hjulene på Bee funker ikke så bra på snøføre, liksom. Men det har dere vel uansett ikke allverdens av nede hos dere? Nei, jeghar bare maskinen, ikke noe annet. Noen tips til hvor jeg kan handle stoffer og andre nødvendigheter? Kunne tenke meg å sy meitai, men jeg må øve litt først Ja, hun er så fin så Det nye nå om dagen er følgende: T: mammaaaaa? Jeg: Ja *navnet*? T: Tiiiiittei Egenkonstruert med supermat-varianten ja, fungerer kjempebra Det blir en Bee. Mannen trumfet gjennom meningen sin, siden jeg trumfet gjennom ang. City crossen. Brio Go. Den er super, super, superfin! Også blir den veldig liten sammenlagt, spesielt om du har sittedelen snudd fra deg. Trenger du å få den enda mindre, er det veldig lett å ta av hjulene. Det er også lettere og tar mindre tid å slå sammen og ta opp igjen Go enn Bee. Men spørsmålet er jo hva du skal med den da? Det blir en Bee her i huset, vi har jo sportsvogn og det er litt forskjell på de når de er sammenlagt (fant et bilde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 13. juni 2012 #415 Del Skrevet 13. juni 2012 Hvis dere skal beholde den andre sportsvogna er det helt riktig valg, ja. Jeg tror Bee er den fineste av alle triller jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #416 Del Skrevet 14. juni 2012 Den er litt dyr, men for meg er det viktig å kunne ha T mot meg og da er det jammen ikke mange alternativer. ----- I dag er det strålende vær her, så nå skal T og jeg straks ut i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. juni 2012 #417 Del Skrevet 14. juni 2012 for å ha henne mot deg! På vei ut i finværet nå vi også, venter bare på at S skal spise opp havrefrasen sin. Tørre havrefras er nemlig en stor hit for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #418 Del Skrevet 14. juni 2012 Det ble 1,5 time gåtur i sola Her går det i tørre Nestlé Fitness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. juni 2012 #419 Del Skrevet 14. juni 2012 Nei, jeghar bare maskinen, ikke noe annet. Noen tips til hvor jeg kan handle stoffer og andre nødvendigheter? Kunne tenke meg å sy meitai, men jeg må øve litt først Ja, hun er så fin så Det nye nå om dagen er følgende: T: mammaaaaa? Jeg: Ja *navnet*? T: Tiiiiittei Egenkonstruert med supermat-varianten ja, fungerer kjempebra Det blir en Bee. Mannen trumfet gjennom meningen sin, siden jeg trumfet gjennom ang. City crossen. De har mønster på meitai på Stoff&Stil, kom jeg på, tegnet av en på TI. Der er det jo instruksjoner og sånt. Så kan du evt sy litt lengre stropper og sånt etter hva du liker - jeg liker lange stropper og syr dem vel stort sett på ca 2,20 m. Stoffer kan du også kjøpe der. Jeg foretrekker etterhvert linstropper (bruk i tilfelle , men de har (11 wales) som kan brukes også. Kord er dog litt mer knot å sy. Triste farger på den, også. Utenom stroppestoff trenger du pyntestoff til panel, jeg bruker gjerne å ha den ene panelsiden i stroppestoffet, og noe litt kraftig stoff å ha mellom for å gjøre den stødig og solid. Padding til stroppene om du vil ha det, jeg har brukt billige fleecetepper som jeg har klippet opp i passe brede strimler. Knapper til å feste sovehette om du skal ha avtakbar sådan. er det også instruksjoner, men ikke mønster som sådan. Dog vet jeg ikke om du trenger mønster, egentlig, du kan jo bare tegne av fasongen på Cinderellaen og gjøre det høyere/bredere så det passer til T. Jeg vet heller ikke hvor stor den S&S-meitaien er... Haha, jeg har også funnet nøkkelen til vektnedgang - å spise melkefritt. Cluet er jo at jeg ikke rekker å spise, for jeg har ikke funnet meg så mange kjappe alternativer uten melk enda, og er i tillegg litt matlei, så jeg har ikke lyst på brødskiver. Har gått ned en kilo på 3 dager... Men morgen-supermat-shaken min må jeg ha! Hurra for Bee! Og hurra for lang tur i sola. Høres deilig ut! Her regner det i dag, så jeg holder meg inne... Tørre frokostblandingting er en slager, ja. Havrefras er stadig pop her i huset, sammen med All-Bran. Hender hun slår til med litt yoghurt på, men som regel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #420 Del Skrevet 15. juni 2012 Svarer deg etterpå Joyce Trøøøøøtt! Jeg var nemlig ute på livet i går sammen med Lillefot og en felles venninne:) Sånn som vi kosa oss Rota meg i seng rundt halv 2,hehe, og T vekte meg 7 og ikke nok med det, men hun er skikkelig sur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå