JTess Skrevet 29. mars 2011 #1 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg skal snart ha bilen min på 90.000 km service på bilen min. Jeg lurer på hva gjør man og hvor mye koster det sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 29. mars 2011 #2 Del Skrevet 29. mars 2011 Bytter olje, og et par filtre. Sjekker alle slitedeler og generell kontroll av bilen. 2005-modellen min trengte litt pussing på et par bremsedeler, og eg betalte rett over 4000 på et merkeverksted. Blir jo dyrare om du må bytte deler, for eksempel bremseskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 29. mars 2011 #3 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg skal snart ha bilen min på 90.000 km service på bilen min. Jeg lurer på hva gjør man og hvor mye koster det sånn ca? Sjekk pris på to-tre verksteder, og du kan spare mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTess Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har en 2006 modell. Har fått piser alt fra 3000 kr til 6000 kr. Det er fra merkeverksteder og private verksteder. Vil passe på at jobben blir ordentlig gjort. Siste servicen skiftet jeg bremseskiver og bremseklosser foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henkie Skrevet 30. mars 2011 #5 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det et seriøst verksted som er rimeligst, synes jeg absolutt du skal gå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla00 Skrevet 31. mars 2011 #6 Del Skrevet 31. mars 2011 Vil anbefale deg å be verkstedet om å smøre opp bremseklossene nå etter vinteren. På en service så skal egentlig dette gjøres uten å måtte spørre om det, men har sett på flere biler etter service at det ikke er gjort. Prisen vil nok variere, er det en hovedservice eller mellomservice? Med eller uten reg.reimbytte? osv osv.. Be om tilbud i forkant, husk, du er ikke nødt til å ta servicen på merkeverksted, automester, mekonomen og andre følger de samme servicekravene som f.eks Toyota gjør på sine verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå