Gå til innhold

Vi begynner å prøve i JULI - ER VI FLER?!


Gjest LOGAN

Anbefalte innlegg

Vi begynnte og prøve denne mnd. Jeg er 22 og han er 31. Jeg har ingen barn fra før, mens han har et barn på 10 år.

Vi har fast jobb, leilighet og bra økonomi. Håper ikke prøvetiden blir alt for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo jenter! Vi gleder oss masse til å sette i gang prøvingen igjen etter hormonkuren jeg måtte gå på. Har vært frustrerende å ta pause i 3 hele sykluser når vi har så innmari lyst til å bli gravide!

Men heldigvis er jeg ferdig med siste runde på disse pillene nå straks!

Vi reiser på ferie førstkommende fredag, så det passer perfekt å starte på'n igjen nå! :jepp:

Krysser alt jeg har for at denne kuren har hjulpet syklusene mine... Hvis ikke, blir det nok en tur til gynekologen igjen så fort som mulig for videre utredning!

Vi er forresten snart 28 og 31 (bursdag i juli begge to), og vi har ingen barn fra før.

Lykke til allesammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom desverre TR på besøk igjen.. denne syklusen ble dermed på 41 dager. synes syklusene mine er unødvendige lange! Men om ca en uke så drar hun vel sin vei, og vi kan fortsette inn i neste pp ved godt mot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er min mann dratt på festival i en uke.. og jammen har jeg ikke EL neste uke når han er bortreist...tror jeg..har ikke helt kontroll på EL enda.. Syklusen er ikke helt stabil, så mulig vi har en sjangs når han kommer hjem.. får bare prøve å se.. men har ikke helt de store forhåpningene.. men regner med det blir ett par PP før d forhåpentligvis klaffer..

Lykke til alle andre! Å god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er min mann dratt på festival i en uke.. og jammen har jeg ikke EL neste uke når han er bortreist...tror jeg..har ikke helt kontroll på EL enda.. Syklusen er ikke helt stabil, så mulig vi har en sjangs når han kommer hjem.. får bare prøve å se.. men har ikke helt de store forhåpningene.. men regner med det blir ett par PP før d forhåpentligvis klaffer..

Lykke til alle andre! Å god helg! :)

:) Det er bare å prøve det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge siden jeg har vært inne her å skrevet. Velkommen til alle nye ^^

Vi har rukket å vært på ferie og har faktisk "gjort det hele veien" en gang. Nå i helga. På lørdag (etter litt alkoholinntak) Så det er første gangen han har kommet inni meg liksom siden jeg har slutta på prevansjon. Spennende! men jeg tror ikke det klaffer da, for jeg har akkurat hatt mensen 4 dager før det. Men kan jo skje, ikke sant?

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å lage litt mer liv i denne tråden! Hvor er alle sammen? :fnise: Kjekt med nye fjes iallefall:)

Kan komme med oppdatering for min del. Sluttet på pilla 15 mai og fikk tanta ganske kjappt etter det. Nå lurer jeg faktisk på om jeg har hatt eggløsning i helga? Har hatt vondt i området rundt venstre lysk. Smertene kommer og går, men blir verre om jeg tar/trykker på. Ellers har jeg kjennt på mange rare gravid symptomer (kvalme, ømme pupper, hyppig vannlating og halsbrann) Jeg rekner med at det bare er hormonene etter pilla som tuller litt. Har jo tross alt gått på dem i nesten 7 år :gjeiper:

Hvordan står det til hos dere andre da??? :tongue:

Du! Jeg har også hatt alle disse symptomene, og det var eggløsningen min! Fikk mensen 8 dager etter de var som værst, jeg kunne til og med kjenne en slags klump på venstre side, nederst på magen. Og det med pilla har jeg hørt mye om.

Ken fortelle deg at venninna mi som har to barn nå slutta på pilla, og ble gravid før hun fikk mensen, men spontanaborterte, gikk en syklus, så ble det klaff. Så jeg er av den oppfatningen pga det at man burdte komme i lage (1 elr to sykluser) Før man kjører på. Men dette tror jeg er meget individuelt, noen sier jo at det beste er å kjøre på med en gang.

Du ble vel ikkenoe klokere av dette men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg spammer tråden folkens, men jeg må bare si i ekstase at vi nå er i full gang med prøvingen, weheee :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

weeeeheeee cleopatrah - vi har også endelig bestemt oss - JULI er mnd, vi setter igang!;) dette med jobb og alt må bare gå seg til - jeg setter ikke livet mitt på vent!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til begge!!! :) Gøy at dere er med allerede!!

Selv er jeg nødt til å vente til august - men, det er sannelig ikke lenge til det heller :hoppe:

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kameline! Og Logan, ja, jeg og tenkte det samme, jeg kan ikke sette livet mitt på vent lenger heller. Jeg har seponert cipralexen og det går bra, tror det skal gå veldig bra med alt. Er veldig positiv :)) Blir gøy å snakke med dere fremover om både evt skuffelser og gleder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOGAN

Det er jo JULI - herregud!! hehe... Ja det blir spennende å snakke mer her fremover! Morsomt å høre med dere alle hva som skjer.

Bra du er med cleopatrah ;)

GOD HELG TIL DERE!

Jeg har fra NÅ tatt sommerferie så ikke se bort fra at jeg blir noe fraværende frem mot august nå...

GOD SOMMER :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du! Jeg har også hatt alle disse symptomene, og det var eggløsningen min! Fikk mensen 8 dager etter de var som værst, jeg kunne til og med kjenne en slags klump på venstre side, nederst på magen. Og det med pilla har jeg hørt mye om.

Ken fortelle deg at venninna mi som har to barn nå slutta på pilla, og ble gravid før hun fikk mensen, men spontanaborterte, gikk en syklus, så ble det klaff. Så jeg er av den oppfatningen pga det at man burdte komme i lage (1 elr to sykluser) Før man kjører på. Men dette tror jeg er meget individuelt, noen sier jo at det beste er å kjøre på med en gang.

Du ble vel ikkenoe klokere av dette men :P

Neinei, ikke mye klokere, men veldig kjekt å høre andre sine erfaringer!! Har ikke sagt det til noen at vi prøver :sjenert: Bortsett fra mannen da, men det tells ikke da :fnise: Så føler meg litt alene IRL på en måte..

Veldig kjekkt at kroppene våres sier i fra da, slik at vi kan time :sengekos: Sikkelig praktisk :gjeiper: Vi er inne i PP2 nå, så får håpe det klaffer. Hva PP er du i??

Beklager at jeg spammer tråden folkens, men jeg må bare si i ekstase at vi nå er i full gang med prøvingen, weheee :D:D:D:D

Må være lov det vell :danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jammen er det ikke juli!!! Syns tiden går så fort. Og jeg hører at når du får barn så går tida så alt for fort :gjeiper: Jeg skulle ikke tro det er mulig :fnise:

Vi går iallefall en spennendes tid imøte. Kan si at jeg rekner med eggløsninga mi kommer rundt den 17-18 juli. Vi er da i et bryllyp hele den helga, men vi skal nå klare å presse inn litt :sengekos: Hvordan er ståa hos dere da?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Hurra for juli! Jeg begynte mnd med TR, lite hyggelig. Men da passer det med EL den helga jeg skal være innflyttet i huset :lur:

Har dere dagbok jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har endelig bestemt oss for at dette pillebrettet er det siste, så om 2 uker venter jeg mensen, og deretter starter vi prøvingen :yvonne:

På tide med prøverdagbok etterhvert, ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, ikke mye klokere, men veldig kjekt å høre andre sine erfaringer!! Har ikke sagt det til noen at vi prøver :sjenert: Bortsett fra mannen da, men det tells ikke da :fnise: Så føler meg litt alene IRL på en måte..

Veldig kjekkt at kroppene våres sier i fra da, slik at vi kan time :sengekos: Sikkelig praktisk :gjeiper: Vi er inne i PP2 nå, så får håpe det klaffer. Hva PP er du i??

Må være lov det vell :danse: :danse: :danse:

Jeg føler meg litt dum som spør men kan du forklare hva PP er og pp2 :P Jeg hadde ihvertfall siste dag av mens den 21. juni, men jeg har hatt så uregelmesig at jeg tror ikke jeg er gravid eller har hatt EL enda, jeg pleier å kjenne at jeg har det som sagt så :) Jeg har ikke dagbok foresten, men planlegger å lage en etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...