Gå til innhold

Vi begynner å prøve i JULI - ER VI FLER?!

Gjest LOGAN

Anbefalte innlegg

jeg er også vant til å ha kontroll, men jeg har absolutt ingen anelse når jeg har EL og det gjør meg litt stresset og frustrert. De fleste har EL ca 13-15 dager før mens, men det har jo hendt at den kommer veldig tidlig.. Ferdig med TR i morgen regner jeg med, så tror jeg bare skal satse på :sengekos: annenhver dag fremover. Da burde det jo være god sjangs for at det klaffer? Begynner nok å teste i neste PP hvis ikke det funker denne gang.

Fikk forresten vite at enda en kollega er gravid (2 har nettopp gått ut i svangerskappermisjon og 2 er gravide fra før), så jeg kjenner jeg blir ganske så misunnelig! :)

Endret av mp84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa ikkesant, ikke rart vi blir litt sjalu da :)

Og her så klokka tikker tiden går, 2 mnd og 1 uke siden sist TR, ingen positivt resultat heller.

Dere andre som har meldt dere på tråden, hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jeg kjenner (som sist mnd) allerede gravid-symptomer :fnise: Er litt innbilsk!

Men jeg tisser veldig mye altså, synes jeg selv. Men tror det bare går i perioder rett og slett. Også er jeg morgenkvalm noen morgener, men det bruker jeg å være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg har TR akkurat dratt igjen, og vi er inne i PP2 :)

:) Alle gode ting er...2? (Som blir til tre) hehe

Jeg venter i spenning på IKM...er 8 DPO nå...kjenner på alt mulig av symptomer... :sjenert:

8 DPO, ja da hadde jeg vært symptomjeger delux ja!! Noe nytt som har skjedd siden dette innlegget??

Jeg kjenner (som sist mnd) allerede gravid-symptomer :fnise: Er litt innbilsk!

Men jeg tisser veldig mye altså, synes jeg selv. Men tror det bare går i perioder rett og slett. Også er jeg morgenkvalm noen morgener, men det bruker jeg å være..

Symptomer, symptomer! Jeg også tisser litt mer om dagen, men det kan jo skyldes stress med ny jobbsituasjon osv. Jeg har hatt endel humørsvingningeri det siste da, men neg. test i dag.. Å som vi venter! Venter, venter, venter...

Her har TR akkurat meldt sin ankomst, så da blir det PP2 på meg også :)

Som nevnt tidligere.. alle gode ting er to ;)))

Vente vente... 2 dager til testing:) ingen symptomer på noe...

Og resultatet ble?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og resultatet ble... :( TR kom i dag, så jeg slapp å bruke opp testen i hvert fall ;)

Ja, da går jeg over til høst-tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blink denne gang da =/

Er det ny tråd for "høst startere" vivana?

Endret av Cleopatrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi startet prøvingen i slutten av juli. Har veldig ustbil og uregelmessig syklus til tider, så ingen TR her enda, og har tatt en test som dessverre var negativ. Men så lenge tanta ikke viser seg så er det jo fortsatt håp kan man jo tro :) Flere her med uregelmessig syklus?? Hvordan gjør dere det med testing ol.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Symptomer, symptomer! Jeg også tisser litt mer om dagen, men det kan jo skyldes stress med ny jobbsituasjon osv. Jeg har hatt endel humørsvingningeri det siste da, men neg. test i dag.. Å som vi venter! Venter, venter, venter...

Haha, også drikker jeg mye vann også. Tror det har en sammenheng? :tongue: VIL så gjerne ha symptomer nå! Visst jeg kjenner godt etter, så tror jeg at jeg finner litt humørsvingninger også. I dag har jeg vært litt sur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi startet prøvingen i slutten av juli. Har veldig ustbil og uregelmessig syklus til tider, så ingen TR her enda, og har tatt en test som dessverre var negativ. Men så lenge tanta ikke viser seg så er det jo fortsatt håp kan man jo tro :) Flere her med uregelmessig syklus?? Hvordan gjør dere det med testing ol.?

Svaret er ja! Nå har jeg ikke hatt TR siden 20. Juni, så jeg gikk til innkjøp av masse billigtester og sjekker derfor hver dag siden jeg forventer å få enten TR eller pos. res. om ikke så altfor lenge. Også for å avdekke evt. SA

Haha, også drikker jeg mye vann også. Tror det har en sammenheng? :tongue: VIL så gjerne ha symptomer nå! Visst jeg kjenner godt etter, så tror jeg at jeg finner litt humørsvingninger også. I dag har jeg vært litt sur :fnise:

Hehe! Kjenner man godt nok etter så kjenner man vel alle mulige symptomer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...