mp84 Skrevet 16. august 2011 #321 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) jeg er også vant til å ha kontroll, men jeg har absolutt ingen anelse når jeg har EL og det gjør meg litt stresset og frustrert. De fleste har EL ca 13-15 dager før mens, men det har jo hendt at den kommer veldig tidlig.. Ferdig med TR i morgen regner jeg med, så tror jeg bare skal satse på annenhver dag fremover. Da burde det jo være god sjangs for at det klaffer? Begynner nok å teste i neste PP hvis ikke det funker denne gang. Fikk forresten vite at enda en kollega er gravid (2 har nettopp gått ut i svangerskappermisjon og 2 er gravide fra før), så jeg kjenner jeg blir ganske så misunnelig! Endret 16. august 2011 av mp84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 20. august 2011 #322 Del Skrevet 20. august 2011 Jaa ikkesant, ikke rart vi blir litt sjalu da Og her så klokka tikker tiden går, 2 mnd og 1 uke siden sist TR, ingen positivt resultat heller. Dere andre som har meldt dere på tråden, hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. august 2011 #323 Del Skrevet 20. august 2011 Hos meg har TR akkurat dratt igjen, og vi er inne i PP2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 20. august 2011 #324 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg venter i spenning på IKM...er 8 DPO nå...kjenner på alt mulig av symptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 20. august 2011 #325 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg kjenner (som sist mnd) allerede gravid-symptomer Er litt innbilsk! Men jeg tisser veldig mye altså, synes jeg selv. Men tror det bare går i perioder rett og slett. Også er jeg morgenkvalm noen morgener, men det bruker jeg å være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 20. august 2011 #326 Del Skrevet 20. august 2011 Her har TR akkurat meldt sin ankomst, så da blir det PP2 på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 22. august 2011 #327 Del Skrevet 22. august 2011 Vente vente... 2 dager til testing:) ingen symptomer på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 23. august 2011 #328 Del Skrevet 23. august 2011 Hos meg har TR akkurat dratt igjen, og vi er inne i PP2 Alle gode ting er...2? (Som blir til tre) hehe Jeg venter i spenning på IKM...er 8 DPO nå...kjenner på alt mulig av symptomer... 8 DPO, ja da hadde jeg vært symptomjeger delux ja!! Noe nytt som har skjedd siden dette innlegget?? Jeg kjenner (som sist mnd) allerede gravid-symptomer Er litt innbilsk! Men jeg tisser veldig mye altså, synes jeg selv. Men tror det bare går i perioder rett og slett. Også er jeg morgenkvalm noen morgener, men det bruker jeg å være.. Symptomer, symptomer! Jeg også tisser litt mer om dagen, men det kan jo skyldes stress med ny jobbsituasjon osv. Jeg har hatt endel humørsvingningeri det siste da, men neg. test i dag.. Å som vi venter! Venter, venter, venter... Her har TR akkurat meldt sin ankomst, så da blir det PP2 på meg også Som nevnt tidligere.. alle gode ting er to )) Vente vente... 2 dager til testing:) ingen symptomer på noe... Og resultatet ble?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 23. august 2011 #329 Del Skrevet 23. august 2011 Og resultatet ble... TR kom i dag, så jeg slapp å bruke opp testen i hvert fall Ja, da går jeg over til høst-tråden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 24. august 2011 #330 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Ikke blink denne gang da =/ Er det ny tråd for "høst startere" vivana? Endret 24. august 2011 av Cleopatrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 25. august 2011 #331 Del Skrevet 25. august 2011 Ja! prøvere høst 2011 da flytter vi dit, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 26. august 2011 #332 Del Skrevet 26. august 2011 Ja! prøvere høst 2011 da flytter vi dit, tenker jeg Vil ikke flytte jeg! Men kan duplisere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snagglepusnos Skrevet 26. august 2011 #333 Del Skrevet 26. august 2011 vi startet prøvingen i slutten av juli. Har veldig ustbil og uregelmessig syklus til tider, så ingen TR her enda, og har tatt en test som dessverre var negativ. Men så lenge tanta ikke viser seg så er det jo fortsatt håp kan man jo tro Flere her med uregelmessig syklus?? Hvordan gjør dere det med testing ol.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 26. august 2011 #334 Del Skrevet 26. august 2011 Symptomer, symptomer! Jeg også tisser litt mer om dagen, men det kan jo skyldes stress med ny jobbsituasjon osv. Jeg har hatt endel humørsvingningeri det siste da, men neg. test i dag.. Å som vi venter! Venter, venter, venter... Haha, også drikker jeg mye vann også. Tror det har en sammenheng? VIL så gjerne ha symptomer nå! Visst jeg kjenner godt etter, så tror jeg at jeg finner litt humørsvingninger også. I dag har jeg vært litt sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatrah Skrevet 28. august 2011 #335 Del Skrevet 28. august 2011 vi startet prøvingen i slutten av juli. Har veldig ustbil og uregelmessig syklus til tider, så ingen TR her enda, og har tatt en test som dessverre var negativ. Men så lenge tanta ikke viser seg så er det jo fortsatt håp kan man jo tro Flere her med uregelmessig syklus?? Hvordan gjør dere det med testing ol.? Svaret er ja! Nå har jeg ikke hatt TR siden 20. Juni, så jeg gikk til innkjøp av masse billigtester og sjekker derfor hver dag siden jeg forventer å få enten TR eller pos. res. om ikke så altfor lenge. Også for å avdekke evt. SA Haha, også drikker jeg mye vann også. Tror det har en sammenheng? VIL så gjerne ha symptomer nå! Visst jeg kjenner godt etter, så tror jeg at jeg finner litt humørsvingninger også. I dag har jeg vært litt sur Hehe! Kjenner man godt nok etter så kjenner man vel alle mulige symptomer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå