Gå til innhold

Snoker du i andres saker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stjålet litt sjokoladepålegg en gang, men tilsto neste gang jeg traff eieren. Jeg ble tilgitt med et smil, men kjøpte da likevel eget sjokoladepålegg og sa fra at hun kunne ta neste gang hun trengte.

Synes det er greit å stjele litt så lenge man sier fra etterpå, for da vet ransofferet hvem den skyldige er, og kan si fra om han/hun synes det går for langt (og "stjele" tilbake fra riktige vedkommende).

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har stjålet litt sjokoladepålegg en gang, men tilsto neste gang jeg traff eieren. Jeg ble tilgitt med et smil, men kjøpte da likevel eget sjokoladepålegg og sa fra at hun kunne ta neste gang hun trengte.

Synes det er greit å stjele litt så lenge man sier fra etterpå, for da vet ransofferet hvem den skyldige er, og kan si fra om han/hun synes det går for langt (og "stjele" tilbake fra riktige vedkommende).

Hvorfor ikke bare spørre med en gang før du stjeler? Jeg synes ikke det er greit at noen bare tror de bare kan forsyne seg av min niste. Synes det blir for dumt å skulle drive å stjele fra hverandre frem og tilbake når man heller bare kan spørre først om det er greit. Skulle alle hatt den holdningen på jobben min "det er jo greit å bare stjele litt" så hadde ikke jeg hatt pålegg igjen hvis alle mener det er greit å ta mitt pålegg uten å spør!

Endret av Lillemeg22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...